Miksi monet äidit julkaisevat lapsistaan kuvia instagramissa yms?
Kommentit (45)
Eivät ne tavikset saa huomiota omana itsenään ja yksin. Siksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa siitä on lapselle?
Missä lapsen yksityisyys?
Vierailija kirjoitti:
Vastaa ensin ap:n kysymykseen mitä hyötyä siitä on lapselle?
Vierailija kirjoitti:
Jää nettiin ikuisesti, pedoille matskua, yksityisyys kärsii jne. loputtomiin.
Ämmät on pinnallisia hu0mi0hu0ria.
Vierailija kirjoitti:
Läksyn lässyn.
https://www.minilex.fi/q/kuvan-julkaiseminen-alaik%C3%A4isest%C3%A4-lap…
pistäppä kuvaa kun häiriköivä pentu on kiinni jumissa hississä ja itkun sekaisena tulee paljon ulos sellaista häirntää mitä on muille häirinnyt.
Toisen ihmisen kuvien julkaiseminen pitäisi tehdä rikokseksi. Vanhemmat eivät omista edes oma tekemiään lapsia. Heillä on ihmisarvo on syntyessään. Heitä on suojeltava.
Ei tuota tee kuin wt-porukka ja niistäkin vain osa. Leikkipuistossa yksi ensin ihan järkevältä vaikuttanut nuori äiti kaivoi iPhonensa ja rupesi kuvaamaan hiekkalaatikkoa missä leikki muitakin lapsia kuin omansa. No eipä tarvitse olla tekemisissä enää turhaan.
Minulla on yksi lapsi, en ole koskaan kuvannut häntä nettiin, en kuvaa itseänikään. Miksi pitäisi. Varjelen yksityisyyttäni tarkasti, olenkin viisas, toisin kuin moni nykyään. Mitä nämä ihmiset muuten luulevat, että jonkun taviksen elämä kiinnostaisi jotain vierasta ihmistä, no kerron, ei kiinnosta.
Nainen50
Dopamiini on parasta ja somelaiffi.
Mitä lapsesi hyötyy siitä, että istut illalla av:lla? Mitä hän hyötyy jos et istu? Tai seiso, tai makaa? Onko koko olemassaolosi ajateltu niin, että miten lapsesi hyötyy siitä? Ja jos on, niin mitä lapsesi hyötyy siitä?
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi lapsi, en ole koskaan kuvannut häntä nettiin, en kuvaa itseänikään. Miksi pitäisi. Varjelen yksityisyyttäni tarkasti, olenkin viisas, toisin kuin moni nykyään. Mitä nämä ihmiset muuten luulevat, että jonkun taviksen elämä kiinnostaisi jotain vierasta ihmistä, no kerron, ei kiinnosta.
Nainen50
Ei ketään kiinnostakaan, mutta tykkäävät keskenään ristiin hetkellisen mielihyvän vuoksi. Siihen nuo somealustat on suunniteltu ja hyvin näyttää toimivan pölhöimmille. Voi kokeilla monenko Piilaakson somekoodarin lapsista löytyy kuvia miltään koko maailmalle avoimelta alustalta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä lapsesi hyötyy siitä, että istut illalla av:lla? Mitä hän hyötyy jos et istu? Tai seiso, tai makaa? Onko koko olemassaolosi ajateltu niin, että miten lapsesi hyötyy siitä? Ja jos on, niin mitä lapsesi hyötyy siitä?
Oletko tuo sama hörhö joka ei pysty vastaamaan mihinkään muulla kuin kysymyksillä? Hyvä, niin tajuat jo itsekin miten heikoilla olet. Instapelle arvatenkin.
Nuorena kuvaavat tissejä ja hanuria. Sitten ne levähtävät ja jäljelle jää enää lapsi millä hakea huomiota.
Laittakaa kuvia(laillisia) teinityttäristänne bikineissä yms. mieluummin. Miksei oikein söpöistä kundeistakin. M47
Vierailija kirjoitti:
Ei tuota tee kuin wt-porukka ja niistäkin vain osa. Leikkipuistossa yksi ensin ihan järkevältä vaikuttanut nuori äiti kaivoi iPhonensa ja rupesi kuvaamaan hiekkalaatikkoa missä leikki muitakin lapsia kuin omansa. No eipä tarvitse olla tekemisissä enää turhaan.
Tiesitkö, että jokainen saa kuvata julkisella paikalla? Vaikutat tietämättömältä.
Oon itse ollut jonkun verran julkisuudessa mutta lapsistani ei tiedetä mitään. Minun julkisuus on minun julkisuutta, miksi pitäisi lapset laittaa esille? Olen antanut lapsilleni 100%sen yksityisyyden kuten kuuluu.