Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jonka kanssa yhden illan säpinää, suudelmia ja tanssia

Vierailija
12.01.2023 |

millä todennäköisyydellä toteutuu vielä? Tapahtuneesta on jo pari kuukautta, ollaan samalla työpaikalla eli varmaan tulee kyllä tilaisuuksia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos odotat perseelläsi että mies tekee aloitteen, niin voi olla ettei mitään tapahdu. Ole aktiivinen itse myös. Älä lähetä mitään sanattomia viestejä, vaan ilmaise että olet kiinnostunut. Yksikään mies ei siitä pahastu tai järkyty vaikkei itse olisikaan kiinnostunut. Ja hänhän selkeästi on, miehet eivät ole tuuliviirejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos odotat perseelläsi että mies tekee aloitteen, niin voi olla ettei mitään tapahdu. Ole aktiivinen itse myös. Älä lähetä mitään sanattomia viestejä, vaan ilmaise että olet kiinnostunut. Yksikään mies ei siitä pahastu tai järkyty vaikkei itse olisikaan kiinnostunut. Ja hänhän selkeästi on, miehet eivät ole tuuliviirejä.

Olen yrittänyt työpaikalla vähän kuulostella, millä mielellä mies on, toisinaan vaikuttaa olevan edelleen kiinnostunut mutta toisinaan vähän etäinen. Täytyy sitten vaan seuraavassa illanvietossa koittaa taas mennä vähän lähemmäs jos hän siitä lämpiäisi.

Vierailija
4/7 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko molemmat ns. vapaita?

Ellette, parasta unohtaa ja olla selvästi vain työkaveri.

Vierailija
5/7 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosinainen ei tuollasia kysele, vaan elää. Siinä on välissä jo monet tanssit tanssittu.

Jäitkö sinä, ap-mies, seinäpölyksi?

Vierailija
6/7 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, yhden kerran pääsin vahingossa mukaan tuollaista todistamaan. Sekaannuin liikaa ja tunteilin.

Jäi viimeiseksi kerraksi, eivät pyydä enää mua mukaan.

.se vanhempi mies, jota luullaan vielä vanhemmaksi.

Vierailija
7/7 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille pimppiä,peppua ja suikkia jossain siivouskomeron perällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme