Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mariskan kolmiodraamat

Vierailija
12.01.2023 |

Onpas taas uutinen. Siis eikö pitäisi jo emännän vähän rauhoittua, eikä särkeä toisten ihmisten elämiä.

Kommentit (134)

Vierailija
41/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä siitä harrastefoorumin vampista. Hänellä on tosi kovat ja miehekkäät jutut, ja silti ne kaikki ukkomiehet pyörii ympärillä. Ehkä toista naista hakevat ukkomiehet eivät juuri hae sitä herkkää mimosankukkaa vaan äijämäistä läpänheittäjää. Toki pitää olla kaunis, niin kelpaa hyvin kenelle vaan.

Jotenkin harmistuneeksi tämä silti vetää. Että ovatko ne kaikki miehet samanlaisia hööpötettäviä. Mariskaa en tunne yhtään, mutta jospa hänkin osaa olla äijämäinen sopivalla tavalla. Miehiin puree kaksimielinen läppä. Itse inhoan kaksimielistä läppää. Tulee jotenkin tomppeli olo sellaisesta. Vähän kuin olisi jotenkin yksinkertainen. En arvosta. 

Muistan Mariska tuhannen päreissä ja suunnilleen minihame korvissa yhdeltä keikalta, niin joo: varmaan ei tartte kovia koukeroita päästä ns hommiin Mariskan kanssa sopivalla lapällä ja asemalla. Musapiireissä lavan takana tapahtuu. Sonja Lumme oli kuulemma aikoinaan yks tämmōnen "miesten tuttu". Mut hän sit vetäyty liittoon sä.

Vierailija
42/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittoonsa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä siitä harrastefoorumin vampista. Hänellä on tosi kovat ja miehekkäät jutut, ja silti ne kaikki ukkomiehet pyörii ympärillä. Ehkä toista naista hakevat ukkomiehet eivät juuri hae sitä herkkää mimosankukkaa vaan äijämäistä läpänheittäjää. Toki pitää olla kaunis, niin kelpaa hyvin kenelle vaan.

Jotenkin harmistuneeksi tämä silti vetää. Että ovatko ne kaikki miehet samanlaisia hööpötettäviä. Mariskaa en tunne yhtään, mutta jospa hänkin osaa olla äijämäinen sopivalla tavalla. Miehiin puree kaksimielinen läppä. Itse inhoan kaksimielistä läppää. Tulee jotenkin tomppeli olo sellaisesta. Vähän kuin olisi jotenkin yksinkertainen. En arvosta. 

Ehkä tämä "vamppi" on vain kiinnostava ihminen. Jotkut on sellaisia. Näitä löytyy miehissä ja naisissa. Miksi kaipaat itse sellaisten ihmisten seuraa, joiden läppä ei pure? Itse jätän noloa kaksimielistä läppää heittävät ihan keskenään, enkä ole katkera. 

Vierailija
44/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Minä olen tämmöinen "vamppi" mutta tyydyn ihan juttelemaan ja heittämään läppää. Minulta on viimeksi saanut pesää ennen nykyistä pitkää suhdetta eli kauan kauan sitten... 😆

Olen ollut töissä miesvaltaisilla aloilla, niin en aina tajua miltä saatan kuulostaa naisten korviin. Mutta me harvat naiset heitettiin kyllä keskenämme myös rajua läppää ja sananmuunnoksia ym.

Vierailija
45/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Mariskalla on teini-ikäisen / 20+:n jutut tasaisesti viittäkymmentä kohti käyvänä...?

Vierailija
46/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtōruutuun palatakseni. Monesko varattu mies nyt meneillään?

Vierailija
47/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan Mariskan ... antelias luonne on vaikuttanut urakehitykseen?

Vierailija
48/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voi ei. Minä olen tämmöinen "vamppi" mutta tyydyn ihan juttelemaan ja heittämään läppää. Minulta on viimeksi saanut pesää ennen nykyistä pitkää suhdetta eli kauan kauan sitten... 😆"

Totta kyllä, että toiset ihmiset vaivaantuvat jatkuvasta alapääjutusta, mutta mikäs siinä jos ympärillä on niitä raavaita miehiä, niin antaa mennä vaan. Itse en voisi sellaisessa työporukassa hyvin. 

Vierailija
49/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus on että vaikka lahjoja olis kuinka paljon, yhtä paljon vähintään merkkaavat oikeat suhteet. Marilyn traagisimpina esimerkkeinä. Mutta hän oli todella, todella lahjakas ja sotkeutui todella, todella vaarallisiin kuvioihin. Nämä ovat vain suttuisia pienen pieniä Suomen musakuvioita!

Vierailija
50/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta rikottua tai sotkettua parisuhdetta. Mut hei: aina! on ollu eläm3äkin suurempi rakkaussuhe ollu Mariskalla meneillään!

Vierailija
51/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonkohan Mariskan ... antelias luonne on vaikuttanut urakehitykseen?

Paljon. Merkityksessä ratkaisevan paljon 👍

Vierailija
52/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariskalaatio, vaimotoiminnan amputaatio

Vierailija
53/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja yks toinenkin "perheellinen" palas Mariskaa .... hoideltuaan noin vuosi sitten myös järkeen, onneen ja perheen luo.

Kuka helv. ne huolii takas, saastaiset pettäjätmiehet.

Ei tuollaisia pidä huolia takaisin. Maailmassa on parempaakin olemassa. Ja tämä on realisimia ei jotain ehdottomuutta

Vierailija
54/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina niin aineissa että tuskin muistaa mtä on tullut tehtyä.

Vierailija
55/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt av-mammat, hyvät ihmiset sentään syyllistäkö emansipoituneita nykyaikaisia naisia jotka osaavat ottaa ilon irti elämästä ja ymmärtävät että elämä on elämistä varten ja haudassa voi sitten kuitata mm. univelat, ja selityksen verran velkaahan he eivät myöskään ole kenellekään.

Vierailija
56/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinasin melkein jo lähdettä kysellä, mutta totta kai Seiska 😄

Itse oisin miehen vaimona KIITOLLINEN, et edes jostain saisin tietää!

Vierailija
57/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

It takes two to tango.

Vierailija
58/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariska, tuo muita naisia halveksiva naisartisti!

Vierailija
59/134 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykologiaa.

Jos tyttö ei saa lapsena tarpeeksi huomiota isältään tai toisena ääripäänä on liikaa isän pikku prinsessa, lopputulos on usein tämä.

Vaimo on ikäänkuin se äiti, jolta viedään isän huomio. Eräänlainen oidipaalikompleksi siis.

Terapiaan, mars.

Olen tavannut tuon aiemman miehen joka palasi perheensä luo, ja sen vaimonkin. Mies vaikutti ikäistään nuoremmalta, mutta mukavaa heillä vaikutti olevan yhdessä.

Vierailija
60/134 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mariska, tuo muita naisia halveksiva naisartisti!

Näitä tuli kohdattua paljon silloin nuorena, kun pyörin erilaisissa taiteilijaporukoissa. Omaa jätkämäisyyttään ja itsellisyyttään korostavia naisia, joilla oli palava tarve tulla hyväksytyksi miesten silmissä seksin ja seksuaalisuuden kautta. Eivät itsekään tajunneet ristiriitaa puheidensa ja käytöksensä välillä. Joidenkin kohdalla olen jälkeenpäin miettinyt, että eivät välttämättä olleet seksuaaliselta suuntautumiseltaan heteroita ja ylikompensoivat epävarmuuttaan miehiä mielistelemällä ja suhtautumalla ylimielisesti naisiin. Toiset taas olivat olleet pahasti koulukiusattuja ja ehkä sen vuoksi janosivat niin paljon ihailua vastakkaiselta sukupuolelta. Mariska vaikuttaa muuten fiksulta ja elämää ymmärtävältä naiselta mutta miesjutut tuntuvat olevan hänelle jonkinlainen sokea piste. Ikään kuin hänellä olisi jäänyt teini-iän poikahulluusvaihe pysyvästi päälle.