Mariskan kolmiodraamat
Onpas taas uutinen. Siis eikö pitäisi jo emännän vähän rauhoittua, eikä särkeä toisten ihmisten elämiä.
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vielä siitä harrastefoorumin vampista. Hänellä on tosi kovat ja miehekkäät jutut, ja silti ne kaikki ukkomiehet pyörii ympärillä. Ehkä toista naista hakevat ukkomiehet eivät juuri hae sitä herkkää mimosankukkaa vaan äijämäistä läpänheittäjää. Toki pitää olla kaunis, niin kelpaa hyvin kenelle vaan.
Jotenkin harmistuneeksi tämä silti vetää. Että ovatko ne kaikki miehet samanlaisia hööpötettäviä. Mariskaa en tunne yhtään, mutta jospa hänkin osaa olla äijämäinen sopivalla tavalla. Miehiin puree kaksimielinen läppä. Itse inhoan kaksimielistä läppää. Tulee jotenkin tomppeli olo sellaisesta. Vähän kuin olisi jotenkin yksinkertainen. En arvosta.
Ehkä tämä "vamppi" on vain kiinnostava ihminen. Jotkut on sellaisia. Näitä löytyy miehissä ja naisissa. Miksi kaipaat itse sellaisten ihmisten seuraa, joiden läppä ei pure? Itse jätän noloa kaksimielistä läppää heittävät ihan keskenään, enkä ole katkera.
Vierailija kirjoitti:
Vielä siitä harrastefoorumin vampista. Hänellä on tosi kovat ja miehekkäät jutut, ja silti ne kaikki ukkomiehet pyörii ympärillä. Ehkä toista naista hakevat ukkomiehet eivät juuri hae sitä herkkää mimosankukkaa vaan äijämäistä läpänheittäjää. Toki pitää olla kaunis, niin kelpaa hyvin kenelle vaan.
Jotenkin harmistuneeksi tämä silti vetää. Että ovatko ne kaikki miehet samanlaisia hööpötettäviä. Mariskaa en tunne yhtään, mutta jospa hänkin osaa olla äijämäinen sopivalla tavalla. Miehiin puree kaksimielinen läppä. Itse inhoan kaksimielistä läppää. Tulee jotenkin tomppeli olo sellaisesta. Vähän kuin olisi jotenkin yksinkertainen. En arvosta.
Voi ei. Minä olen tämmöinen "vamppi" mutta tyydyn ihan juttelemaan ja heittämään läppää. Minulta on viimeksi saanut pesää ennen nykyistä pitkää suhdetta eli kauan kauan sitten... 😆
Olen ollut töissä miesvaltaisilla aloilla, niin en aina tajua miltä saatan kuulostaa naisten korviin. Mutta me harvat naiset heitettiin kyllä keskenämme myös rajua läppää ja sananmuunnoksia ym.
Miten Mariskalla on teini-ikäisen / 20+:n jutut tasaisesti viittäkymmentä kohti käyvänä...?
Lähtōruutuun palatakseni. Monesko varattu mies nyt meneillään?
Paljonkohan Mariskan ... antelias luonne on vaikuttanut urakehitykseen?
"Voi ei. Minä olen tämmöinen "vamppi" mutta tyydyn ihan juttelemaan ja heittämään läppää. Minulta on viimeksi saanut pesää ennen nykyistä pitkää suhdetta eli kauan kauan sitten... 😆"
Totta kyllä, että toiset ihmiset vaivaantuvat jatkuvasta alapääjutusta, mutta mikäs siinä jos ympärillä on niitä raavaita miehiä, niin antaa mennä vaan. Itse en voisi sellaisessa työporukassa hyvin.
Totuus on että vaikka lahjoja olis kuinka paljon, yhtä paljon vähintään merkkaavat oikeat suhteet. Marilyn traagisimpina esimerkkeinä. Mutta hän oli todella, todella lahjakas ja sotkeutui todella, todella vaarallisiin kuvioihin. Nämä ovat vain suttuisia pienen pieniä Suomen musakuvioita!
Monta rikottua tai sotkettua parisuhdetta. Mut hei: aina! on ollu eläm3äkin suurempi rakkaussuhe ollu Mariskalla meneillään!
Vierailija kirjoitti:
Paljonkohan Mariskan ... antelias luonne on vaikuttanut urakehitykseen?
Paljon. Merkityksessä ratkaisevan paljon 👍
Mariskalaatio, vaimotoiminnan amputaatio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yks toinenkin "perheellinen" palas Mariskaa .... hoideltuaan noin vuosi sitten myös järkeen, onneen ja perheen luo.
Kuka helv. ne huolii takas, saastaiset pettäjätmiehet.
Ei tuollaisia pidä huolia takaisin. Maailmassa on parempaakin olemassa. Ja tämä on realisimia ei jotain ehdottomuutta
Se on aina niin aineissa että tuskin muistaa mtä on tullut tehtyä.
Älkää nyt av-mammat, hyvät ihmiset sentään syyllistäkö emansipoituneita nykyaikaisia naisia jotka osaavat ottaa ilon irti elämästä ja ymmärtävät että elämä on elämistä varten ja haudassa voi sitten kuitata mm. univelat, ja selityksen verran velkaahan he eivät myöskään ole kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin melkein jo lähdettä kysellä, mutta totta kai Seiska 😄
Itse oisin miehen vaimona KIITOLLINEN, et edes jostain saisin tietää!
Mariska, tuo muita naisia halveksiva naisartisti!
Psykologiaa.
Jos tyttö ei saa lapsena tarpeeksi huomiota isältään tai toisena ääripäänä on liikaa isän pikku prinsessa, lopputulos on usein tämä.
Vaimo on ikäänkuin se äiti, jolta viedään isän huomio. Eräänlainen oidipaalikompleksi siis.
Terapiaan, mars.
Olen tavannut tuon aiemman miehen joka palasi perheensä luo, ja sen vaimonkin. Mies vaikutti ikäistään nuoremmalta, mutta mukavaa heillä vaikutti olevan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mariska, tuo muita naisia halveksiva naisartisti!
Näitä tuli kohdattua paljon silloin nuorena, kun pyörin erilaisissa taiteilijaporukoissa. Omaa jätkämäisyyttään ja itsellisyyttään korostavia naisia, joilla oli palava tarve tulla hyväksytyksi miesten silmissä seksin ja seksuaalisuuden kautta. Eivät itsekään tajunneet ristiriitaa puheidensa ja käytöksensä välillä. Joidenkin kohdalla olen jälkeenpäin miettinyt, että eivät välttämättä olleet seksuaaliselta suuntautumiseltaan heteroita ja ylikompensoivat epävarmuuttaan miehiä mielistelemällä ja suhtautumalla ylimielisesti naisiin. Toiset taas olivat olleet pahasti koulukiusattuja ja ehkä sen vuoksi janosivat niin paljon ihailua vastakkaiselta sukupuolelta. Mariska vaikuttaa muuten fiksulta ja elämää ymmärtävältä naiselta mutta miesjutut tuntuvat olevan hänelle jonkinlainen sokea piste. Ikään kuin hänellä olisi jäänyt teini-iän poikahulluusvaihe pysyvästi päälle.
Muistan Mariska tuhannen päreissä ja suunnilleen minihame korvissa yhdeltä keikalta, niin joo: varmaan ei tartte kovia koukeroita päästä ns hommiin Mariskan kanssa sopivalla lapällä ja asemalla. Musapiireissä lavan takana tapahtuu. Sonja Lumme oli kuulemma aikoinaan yks tämmōnen "miesten tuttu". Mut hän sit vetäyty liittoon sä.