Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mariskan kolmiodraamat

Vierailija
12.01.2023 |

Onpas taas uutinen. Siis eikö pitäisi jo emännän vähän rauhoittua, eikä särkeä toisten ihmisten elämiä.

Kommentit (134)

Vierailija
21/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt loppuu mariskan musan kuuntelu.

Loppu tekotaiteellisen, ylisanoja täyteen ahdetun "Minä liityin sinuun" tms. kohdalla. "Liekki" oli ookoo kyllä aikanaan. Nyt on ihan höröä ollu, narsistisissa myrskyissä duunailtua :0 Dooris ottaa rauhassa ja ottaa lääkkeet kiltisti nyt.

Omituista, jos kaikkein yksinkertaisimmatkin kielikuvat tuntuvat liian vaikeilta. Se kertoo lähinnä lukutaidon puutteesta. 

Vierailija
22/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai inseleillä on taas uusi kohde. 

Miksi incelit vihaavat aina kauniita naisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli hänen Instassa, että ihan ovat luvallisessa suhteessa. Eikös miehen aikaisempi suhde ollut loppunut jo aikaisemmin? Turha tuomita, kun ei tiedä taustoja.

Mutta totta on, että on naisia jotka saavat oikein kiksejä siitä että vievät pöllöjä ukkomiehiä kuin pässejä narussa. Yhtä tämmöistä tapausta olen seurannut eräällä harrastefoorumilla. Hassua katsoa sivusta kuinka laumasieluja miehet ovat. Kaikki pyörivät saman hyvännäköisen kovisnaisen ympärillä. Vähän niinkuin kärpäset. Ja kaikki miehet varattuja.

Ei saisi olla kyyninen, mutta...

Vierailija
24/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin Mariskasta silloin, kun teki räppiä. Biiseissä oli asennetta, sanomaa ja kekseliäisyyttä. Samoin jotkut lauluntekstinsä muille artisteille ovat hyviä. Mariskan biiseissä ovat viime vuosien aikana toistuneet tiheään kaikki pettämis-, seksi- ja pakkomielteinen rakkaus -teemat. Nyt selvisi, että ne ovat ilmeisesti heijastumia hänen omasta elämästään. Joskus niitä kuultuani olen toivonut, että se kumartelematon rap-Mariska tulisi takaisin.

Vierailija
25/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaatti ja muitten suhteen hajoitus ovat ainoat vaihtoehdot jätkien mielestä? Eheii; välissä on sallittu himo ja nautinto!

Vierailija
26/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt loppuu mariskan musan kuuntelu.

Loppu tekotaiteellisen, ylisanoja täyteen ahdetun "Minä liityin sinuun" tms. kohdalla. "Liekki" oli ookoo kyllä aikanaan. Nyt on ihan höröä ollu, narsistisissa myrskyissä duunailtua :0 Dooris ottaa rauhassa ja ottaa lääkkeet kiltisti nyt.

Omituista, jos kaikkein yksinkertaisimmatkin kielikuvat tuntuvat liian vaikeilta. Se kertoo lähinnä lukutaidon puutteesta. 

Mariska lateli koko "muinaiskreikan opintojen" (kesto: loppu ennen alemman korkeakoulututkinnon suorittamista opinnot, kerto joku) tms. aikana oppimansa jumalten nimet 1 biisiin. Tuli ahdasta piisiin.

Vierailija
27/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai inseleillä on taas uusi kohde. 

Miksi incelit vihaavat aina kauniita naisia?

Koska haluaisivat niitä mutteivät saa.

Ja naisincelit tietysti kalvavan kateuden takia, eivät ikinä voi olla samanlaisia.

Vierailija
28/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen nämä varattuihin sekaantuvat saanevat jotain ylimääräisiä kiksejä kielletystä hedelmästä ja sillä vaaralla leikkimisestä. Tavallinen monogaminen perussuhde on liian laimeaa. Mies tai nainen, joka onkin ihan vapaa, on tylsä. Hylkääminen ihan vapaan ihmisen toimesta on myös raaempaa, kun silloin ei oikeasti kelpaa tai ollut suhteen arvoinen, eikä voikaan mennä sen taakse, ettei se ihminen ollutkaan vapaa valitsemaan.

Mariskan suhteista en tiedä, kaikki ei ole totta mitä lehdissä kirjoitetaan. Mutta repaleinen henkilöhistoria kyllä viittaisi jonkinlaiseen neuroepätyypillisyyteen, sen verran häröilevää meininki on ollut.

Vierailija
29/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekopää mikä sekopää. Keskittyisi lapseensa välillä. Itse ei aina voi olla pääroolissa, vaikka kuinka ei jaksaisi hoitaa arkeaan.

Mistä sinä tiedät paljon hän lapseensa keskittyy?

Kas kun et kirjoittanut, että huostaanottaa pitäisi. 😃

Vierailija
30/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä oli hänen Instassa, että ihan ovat luvallisessa suhteessa. Eikös miehen aikaisempi suhde ollut loppunut jo aikaisemmin? Turha tuomita, kun ei tiedä taustoja.

Mutta totta on, että on naisia jotka saavat oikein kiksejä siitä että vievät pöllöjä ukkomiehiä kuin pässejä narussa. Yhtä tämmöistä tapausta olen seurannut eräällä harrastefoorumilla. Hassua katsoa sivusta kuinka laumasieluja miehet ovat. Kaikki pyörivät saman hyvännäköisen kovisnaisen ympärillä. Vähän niinkuin kärpäset. Ja kaikki miehet varattuja.

Mariska kylläkään ei ole kaunis, mut joo: tietyt naiset saa tietyn leiman. Tiedän itse hyvännäköisenä. Mariska vaan oikein hakee tota. Se just hänessä on repulsiivista. Halpaa. Ja ne ylisanat :0

Vierailija
31/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Mariska on mun mielestäni jotenkin pelottava kovis oikeasti, vaikka antaa haastatteluissa lausuntoja kuin olisi herkkiä. Eli on tasapainoton?

Vierailija
32/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti ottaen nämä varattuihin sekaantuvat saanevat jotain ylimääräisiä kiksejä kielletystä hedelmästä ja sillä vaaralla leikkimisestä. Tavallinen monogaminen perussuhde on liian laimeaa. Mies tai nainen, joka onkin ihan vapaa, on tylsä. Hylkääminen ihan vapaan ihmisen toimesta on myös raaempaa, kun silloin ei oikeasti kelpaa tai ollut suhteen arvoinen, eikä voikaan mennä sen taakse, ettei se ihminen ollutkaan vapaa valitsemaan.

Mariskan suhteista en tiedä, kaikki ei ole totta mitä lehdissä kirjoitetaan. Mutta repaleinen henkilöhistoria kyllä viittaisi jonkinlaiseen neuroepätyypillisyyteen, sen verran häröilevää meininki on ollut.

Kyllä se varattuunkin sekaantuva yleensä ihan monogaamista suhdetta tavoittelee. Vai haluaako hän kerralla itselleen monta varattua?

Vierailija
33/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekopää mikä sekopää. Keskittyisi lapseensa välillä. Itse ei aina voi olla pääroolissa, vaikka kuinka ei jaksaisi hoitaa arkeaan.

Mistä sinä tiedät paljon hän lapseensa keskittyy?

Kas kun et kirjoittanut, että huostaanottaa pitäisi. 😃

Pitäisikö

Vierailija
34/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yks mieskaveri on tuntenut ton mariskan just ennen sitä ekaa levyään. Kun he tutustuivat toisiinsa, niin niillä klikkas heti kaikki yhteen. Ne ei ole ikinä seurustellut, muttta jonkinlainen suhde niillä on silti aina ollut. Vaikka toi Mariska onkin seurustellut ja eroillu aina, niin mun tää kaveri on aina ollut se ykkönen jollainlailla. Minä itse uskon ,että mun kaveri on syy niihin hänen eroihin jne.

Kun sai sen lapsen ja näin mariskan ja hänen tyttären hakaniemessä, niin se tyttö näyttää ihan mun kaverilta.  Mulla tuli heti mieleen, että tietenkin se mies on ton isä ja jotenkin arvasinkin. Toi oli mun eka ajatus heti. Mun veli kans sanonu, että jos se jätkä soittaa mariskalle, niin mariska on heti sen luona ja kaikkihan sen tässä kaveripiirissä tietää. Mun veli on kysynyt, että oletko sen lapsen isä, niin se ei ollut vastannut siihen yhtään mitään.

Vierailija
35/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mariska kylläkään ei ole kaunis, mut joo: tietyt naiset saa tietyn leiman. Tiedän itse hyvännäköisenä. Mariska vaan oikein hakee tota. Se just hänessä on repulsiivista. Halpaa. Ja ne ylisanat :0

Onneksi sinä olet juuri se, joka täällä määrittelee kuka on kaunis ja kuka ei. Mutta joo, trollihan olet. Ei kukaan itsestään muuten noin nolosti kirjoita. 

Vierailija
36/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mariska on kovanaama, joka esiintyy herkkiksenä. Epäsuhta ja ristiviestintä aikaansaavat epäluulon, sellainen on ihminen.

Vierailija
37/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun yks mieskaveri on tuntenut ton mariskan just ennen sitä ekaa levyään. Kun he tutustuivat toisiinsa, niin niillä klikkas heti kaikki yhteen. Ne ei ole ikinä seurustellut, muttta jonkinlainen suhde niillä on silti aina ollut. Vaikka toi Mariska onkin seurustellut ja eroillu aina, niin mun tää kaveri on aina ollut se ykkönen jollainlailla. Minä itse uskon ,että mun kaveri on syy niihin hänen eroihin jne.

Kun sai sen lapsen ja näin mariskan ja hänen tyttären hakaniemessä, niin se tyttö näyttää ihan mun kaverilta.  Mulla tuli heti mieleen, että tietenkin se mies on ton isä ja jotenkin arvasinkin. Toi oli mun eka ajatus heti. Mun veli kans sanonu, että jos se jätkä soittaa mariskalle, niin mariska on heti sen luona ja kaikkihan sen tässä kaveripiirissä tietää. Mun veli on kysynyt, että oletko sen lapsen isä, niin se ei ollut vastannut siihen yhtään mitään.

Sori, mutta AIKA kaukaa... Mariska on hehkuttanut RAKKAUTTAAN varattuun tyyppiin reilu vuos sitten kaikissa lehdissä viimeksi, ennen "nykyistaan". "Rakkaus" palas perheensä luo. Miksi ihmeessä ei sit muka olis kimpassa lapsensa faijan, ikirakkautensa kanssa? Kuulostaa paitsi totaalisen epauskottavalta, myös ihan pimeetä touhuilulta.

Vierailija
38/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarasvuo on babyn faija

Vierailija
39/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä siitä harrastefoorumin vampista. Hänellä on tosi kovat ja miehekkäät jutut, ja silti ne kaikki ukkomiehet pyörii ympärillä. Ehkä toista naista hakevat ukkomiehet eivät juuri hae sitä herkkää mimosankukkaa vaan äijämäistä läpänheittäjää. Toki pitää olla kaunis, niin kelpaa hyvin kenelle vaan.

Jotenkin harmistuneeksi tämä silti vetää. Että ovatko ne kaikki miehet samanlaisia hööpötettäviä. Mariskaa en tunne yhtään, mutta jospa hänkin osaa olla äijämäinen sopivalla tavalla. Miehiin puree kaksimielinen läppä. Itse inhoan kaksimielistä läppää. Tulee jotenkin tomppeli olo sellaisesta. Vähän kuin olisi jotenkin yksinkertainen. En arvosta. 

Vierailija
40/134 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virpin ikäväksi