Nainen! Montako PIKKUMUSTAA kaapistasi löytyy?
Kommentit (49)
Oiskohan 9? Muunvärisiä löytyykin sitten kymmenittäin
Ehkä viisi pikkumustaa, kaksi aitoa helminauhaa, toinen valkoinen ja toinen musta.
Yksi pikkumusta, jonka teetin ompelijalla vuosituhannen vaihteessa. Täyttä villaa tai melkein.
Ei löydy pikkumustaa, kun en käytä lyhyitä mekkoja (tai hameita). Helmiäkään ei ole, eikä toivottavasti tulekaan, koska en tykkää helmistä.
Ei yhtään pikkumustaa tai isomustaa tai helminauhaa.
Ei yhtään. Mustia mekkoja kyllä eri pituuksissa hihoilla ja ilman, mutta tykkään ensisijaisesti paksusta trikoosta ja kaikki kotelomekkoihin ja jakkuihin tai suoriin housuihin viittaavakin saa kiemurtelemaan. Toki ostan, jos joku tilaisuus vaatii, mutta 44 vuotta olen pärjännyt ilman. Siististi pukeudun aina, mutta joku arkisuus mekkojanikin kuitenkin yhdistää.
Ei yhtäkään. Tykkään satsata pukeutumisen, mutta pikkumusta on tylsän ihmisen valinta.
En omista yhtään pikkumustaa enkä helminauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian monta. Äkkiseltään laskettuna viisi, muistona entisestä työstäni. Nykyään niille on käyttöä korkeintaan pikkujouluissa. Mutta poiskaan ei viitsi laittaa niin kauan kuin niihin mahdun, koska ovat sen verran klassisia, että ovat käytännössä ikuisia. Neljä aitoa helminauhaa, osa äidin ja mummun peruja.
Yritämme olla spekuloimatta mikä ammatti tämä on ollut.
:D
Voisin tietty pitää teitä jännityksessä, mutta jos nyt kuitenkin paljastan, että kyseessä oli melko tavallinen toimistotehtävä virastossa, jossa kuitenkin järjestettiin paljon edustuskekkereitä. Olin niissä siis mukana työni puitteissa ja pukukoodina oli usein tumma puku. Kun kaapissa oli muutama enemmän tai vähemmän juhlava pikkumusta, sai helposti vaihtelua esim. käsilaukulla, huivilla jne. Vaatteet kun piti kuitenkin itse kustantaa, vaikka niitä työssä vaadittiinkin.
Pukukoodi tumma puku viittaa miehen pukuun, se ei tarkoita että naisen pitää pukeutua silloin mustaan. Helpommin sinne miesten joukkoon kyllä mustaan pukeutumalla sulautuu, mutta onko se tarkoitus? Jos nämä naisten valitsemat mustat puvut vielä istuvat vähän huonosti, niin tilaisuuden naisosallistujat näyttävöt helposti varislaumalta.
Pitkähihainen löytyy, lasketaanko se?
Löysin kierrätyksestä, ällistyksekseni huomasin että hyvää 100% villaa, lapussa luki Marimekko. Aivan kuin uusi.
Yksi löytyy mutta sekin käyttökelvoton kun pikkujouluissa osaston johtaja ruiskaisi siihen helminauhan. Palkka nousi, eipä silti.
Luulin, että on yksi, mutta voi vitura, se onkin tummanruskea. Ja hautajaisiin pitäisi mennä :/
Helmiä inhoan, niitä ei ole eikä tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian monta. Äkkiseltään laskettuna viisi, muistona entisestä työstäni. Nykyään niille on käyttöä korkeintaan pikkujouluissa. Mutta poiskaan ei viitsi laittaa niin kauan kuin niihin mahdun, koska ovat sen verran klassisia, että ovat käytännössä ikuisia. Neljä aitoa helminauhaa, osa äidin ja mummun peruja.
Voisin tietty pitää teitä jännityksessä, mutta jos nyt kuitenkin paljastan, että kyseessä oli melko tavallinen toimistotehtävä virastossa, jossa kuitenkin järjestettiin paljon edustuskekkereitä. Olin niissä siis mukana työni puitteissa ja pukukoodina oli usein tumma puku. Kun kaapissa oli muutama enemmän tai vähemmän juhlava pikkumusta, sai helposti vaihtelua esim. käsilaukulla, huivilla jne. Vaatteet kun piti kuitenkin itse kustantaa, vaikka niitä työssä vaadittiinkin.
Pukukoodi tumma puku viittaa miehen pukuun, se ei tarkoita että naisen pitää pukeutua silloin mustaan. Helpommin sinne miesten joukkoon kyllä mustaan pukeutumalla sulautuu, mutta onko se tarkoitus? Jos nämä naisten valitsemat mustat puvut vielä istuvat vähän huonosti, niin tilaisuuden naisosallistujat näyttävöt helposti varislaumalta.
Minäkin olen tehnyt edustustyötä, ja kyllä se pikkumusta vaan on aika helppo asu naiselle. Sen voi asustaa kengillä ja laukuilla esim jouluisaksi tms, mutta se on silti aina idioottivarma. Kun on esim neljä vastaanottoa viikossa, niin mukavuus ohittaa näyttävyyden. Lisäksi edustustyössä ei yleensä olla nuoria sirpakoita tyttösiä enää, vaan väh nelikymppisiä naisia, jotka ymmärtävät, että edustustyön pointti ei ole se, miltä minä näytän, vaan saanko vieraat tuntemaan olonsa tervetulleeksi, tai kokevatko isännät, että arvostan heidän panostaan, ja osoitan heidän asialleen, esim lähetystössä valtiolleen arvoa. Silloin siisti yksinkertainen pukeutuminen, se pikkumusta, hymy, ja lämmin tervehdys, ovat parhaat valtit.
Yksi pikkumusta, eikö se ole sen pikkumustan pointti, että se käy kaikkiin mekko-tilaisuuksiin, -juhliin ja -tapaamisiin?
N28
Vierailija kirjoitti:
Yksi pikkumusta, jonka teetin ompelijalla vuosituhannen vaihteessa. Täyttä villaa tai melkein.
Tämän minäkin haluaisin. Juuri tuollaisen mekon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelitko, etten tiedä? :DDD
Ap kysyi, montako pikkuMUSTAA on kaapissa. Niistä muun värisistä ei kysytty.
Ainakin 5 pikkumustaa ja kenkälaatikollinen helminauhoja. Suru että jalat eivät kestä korkokenkiä kuin pienen ajan! Se pilaa ihanan kokonaisuuden.
Tähän on myös tulipunaista huulipunaa tietty!
Rakastan naisellisia vaatteita ja kenkiä.
Minulta löytyy isomusta eikä tarvi pitää enää kaapissa.
Kaksi pikkumustaa, hihallinen ja hihaton. Kahdet kasvatetut helmet, pitemmät ja lyhyemmät.