Nainen! Montako PIKKUMUSTAA kaapistasi löytyy?
Kommentit (49)
Minä teille pikkumustan näytän.
Riitta
Musta Amex löytyy, onhan se aika pikkuinen.
Pikkuruisia mustia pikkupöksyjä löytyy, mutta muuten ei mitään hemaisevaa.
Yksi laadukas hihaton ja vuorellinen musta kotelomekko löytyy. Se on helppo asustaa erilaisilla koruilla tai huiveilla. On yksinkertainen, klassinen malli, ei mikään bilemekko.
Sen kanssa voi myös käyttää värillisiä jakkuja. Ja hautajaisasun siitä saa käyttämällä sitä mustan jakun kanssa.
Aitoja helminauhojakin löytyy kolmet. Yhdet pitkät, yhdet lyhyet ja yhdet lyhyet ja kaksinkertaiset. Kahdet helminauhoista tulleet perintönä.
Pari mustaa kolttua, en nyt tiedä onko ne pikkumustia. Joku pölli mun helmet, todennäköisesti sisko.
Aivan liian monta. Äkkiseltään laskettuna viisi, muistona entisestä työstäni. Nykyään niille on käyttöä korkeintaan pikkujouluissa. Mutta poiskaan ei viitsi laittaa niin kauan kuin niihin mahdun, koska ovat sen verran klassisia, että ovat käytännössä ikuisia. Neljä aitoa helminauhaa, osa äidin ja mummun peruja.
Vierailija kirjoitti:
Aivan liian monta. Äkkiseltään laskettuna viisi, muistona entisestä työstäni. Nykyään niille on käyttöä korkeintaan pikkujouluissa. Mutta poiskaan ei viitsi laittaa niin kauan kuin niihin mahdun, koska ovat sen verran klassisia, että ovat käytännössä ikuisia. Neljä aitoa helminauhaa, osa äidin ja mummun peruja.
Yritämme olla spekuloimatta mikä ammatti tämä on ollut.
Mikä tahansa esine tai asia voisi olla pikkumusta. Mitä sillä tarkoitetaan. On pikkumustia koiriakin.
Yksi hihaton kotelomekko, exän isoisän hautajaisiin ostettu, olen käyttänyt myös kesällä ballerinojen ja korikassin kanssa. Yksi pitkähihainen musta mekko myös.
Lyhyt helminauha, lahja äidiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritämme olla spekuloimatta mikä ammatti tämä on ollut.
:D
Voisin tietty pitää teitä jännityksessä, mutta jos nyt kuitenkin paljastan, että kyseessä oli melko tavallinen toimistotehtävä virastossa, jossa kuitenkin järjestettiin paljon edustuskekkereitä. Olin niissä siis mukana työni puitteissa ja pukukoodina oli usein tumma puku. Kun kaapissa oli muutama enemmän tai vähemmän juhlava pikkumusta, sai helposti vaihtelua esim. käsilaukulla, huivilla jne. Vaatteet kun piti kuitenkin itse kustantaa, vaikka niitä työssä vaadittiinkin.
Monelta löytyy kaapista iso "musta". Täh? Ärsyttää kommentti? Mutta mitä sitä häpeilemään vaikka paljastui tuokin.
Yksi Chanelin pikkumusta kokoa 34 ja yhdet aidot helmet. Se riittää.