Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ärsyttää miten lääkärit aina tunkee masennuslääkkeitä. Hyvin usein ne ei toimi.

Vierailija
12.01.2023 |

Serotoniinihypoteesi on jo kumottu ja ylipäätään masennuslääkkeiden hyödyt, silloin kun niitä ylipäätään on, ovat melko pieniä. Sivuoireet taas ovat äärimmäisen yleisiä. Itse varmasti paranin hitaammin masennuslääkkeiden takia, koska musta tuli muumio joka ei kyenny suunnilleen puhumaan ihmisten kanssa, aktivoivista masennuslääkkeistä tuli tosi pahoja univaikeuksia ja olo oli ylipäätään kuin sumussa kun käytin niitä.

Jonkin aikaa lopettamisen jälkeen kaverit kommentoi että "oot kuin eri mies" ja "oot nykyään ihan erilainen, hienoa saada sut takaisin."

Siis eikö lääkärit todella tiedä miten spekulatiivinen keino nuo ovat? Niitä ollaan aina tunkemassa asiakkaalta edes kysymättä. Ihan kuin se olisi joku antibiootti mikä toimii käytännössä kaikilla ihmisillä.

Kommentit (123)

Vierailija
121/123 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon masennuslääke (Restilen) - https://tonzes.com/deprfi.htm Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.

Vierailija
122/123 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut masennuslääkkeet ovat pelastaneet useamman kerran. Kuitenkin liian suuret annokset tekevät nimenomaan zombie-olon. Menet ja teet, mutta et tunne voimakkaita tunteita. Ei sekään elämää ole.

Itselläni alkuvuodesta aloitettu lääke paransi oloani niin paljon, että pääsin takaisin työelämään. Aion kuitenkin alkaa nyt laskemaan annostusta, sillä annostuksen noston myötä en ole kokenutesimerkiksi tärkeitä harrastuksia kohtaan niin suurta intohimoa kuin ennen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/123 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luonnon masennuslääke (Restilen) - https://tonzes.com/deprfi.htm Olen ollut uniongelmainen ja ajoittain masentunut jo esiteinistä asti. Ystäväni suosituksesta päätin kokeilla Restilen-valmistetta ja olen ollut todella tyytyväinen. Unenlaatu on parantunut enkä ahdistu enää yhtä herkästi. Käytän tuotetta ensisijaisesti masennuksen ennaltaehkäisyyn.

Täyttä humpuukia.  Vedätystä.

Kommentoija vois esimerkiksi kertoa:  Mitä kaikkia aineosia tuo luontaislääke sisältää.  Ja minkä maalaisia nuo aineosat ovat.

Usein ne ovat kiinalaisia luonnonkasveja, jota sisältävät suuret määrät ympäristömyrkkyjä ja torjunta-aineita.

Luontaislääkkeillä kun ei ole mitään kriteereitä, niitä ei valvota,  eikä tutkita mitenkään.