Onko kurkun kutina flunssan oire?
Eilen illalla oli vähän jotain kurkkutuntemusta. Nyt kurkussa tuntuu koko ajan kutina. Onko flunssa iskemässä?
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Minulla alkoi korona noin
Miten oireet jatkui tuosta?
Minulla kurkku punoitti ja kutisi. Refluksi, happamat mahanesteet aiheuttavat varsin yleisesti kurkkuvaivoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI !Voi olla allergiaa?
Mutta mikä voi allergisoida tässä kohtaa vuotta?
Mulla ainakin tulee allergiakohtaus jos työkkäristä soitetaan. Nykyisin on krooninen työallergia lisääntynyt uhkaavasti. Onneksi jo edes osa pääsee oireiden vuoksi eläkkeelle parikymppisenä.
Mulla ainakin ihan perusflunssat alkaa kurkkuoireilla, joko pienellä kivulla tai kutinalla. Kutina ei välttämättä kehity mitenkään kovaksi flunssaksi, saattaa tulla vähän nuhaa. Kovempi kurkkukipu enteilee kovempia muitakin oireita, kunnon räkäisyyttä ja paineen tunnetta päässä, harvemmin kuumetta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla alkoi jo kaksi viikkoa kestänyt tauti kurkun kutinalla ja kivulla. Sitten tuli karsea yskä, joka vaivasi etenkin öisin. Seuraavaksi alkoi tulla alieneita nenästä.
Muuten sama, mutta välissä oli yli 38 asteen kuume vajaan viikon. Sitten vasta alienit ja aivosumut, sekä ihmeelliset valveunet.
Nyt nousi lämpö 37,6. Kurkun karheus kutittaa yhä enemmän
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI !Voi olla allergiaa?
Mutta mikä voi allergisoida tässä kohtaa vuotta?
Mulla ainakin tulee allergiakohtaus jos työkkäristä soitetaan. Nykyisin on krooninen työallergia lisääntynyt uhkaavasti. Onneksi jo edes osa pääsee oireiden vuoksi eläkkeelle parikymppisenä.
Juu. Mulla kävi kerran sillain, että pistivät töihin
Itsellä pari viikkoa tätä. Postcovid.Ei ole kiva .Kuivayskä myös.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä pari viikkoa tätä. Postcovid.Ei ole kiva .Kuivayskä myös.
Mikä on Postcovid
Voi olla sukupuolitauti. Kuppa kurkussa tms.
Itellä ei kurkun kutina oo ikinä liittyny flunssaan. Mutta oireet ovat yksilöllisiä, jollain ei oo samanlaista varpaiden hikoilua josta ite taas tiedän flunssan puskevan päälle.
Miten pian porukka on saanut positiivisen covid tuloksen jos ollut siis kyse siitä? Joku puhui , että oli tullut vasta 3-5 päivän jälkeen näkyviin kotitestiin
Mulla kutina on tavallista aina ennenkun flunssa puhkeaa. Kutitus, ärsytys/kipu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kutina on tavallista aina ennenkun flunssa puhkeaa. Kutitus, ärsytys/kipu.
Juu, kyllä tämä nyt flunssaa on . Lämpö nousi myös
Mulla just viikko sitten alkoi flunssa kurkun kutinalla, tuntui että yhtenä iltana koko ajan piti yskiskellä kun kutisi. Seuraavana päivänä oli kurkku kipeä, siitä seuraavana yleisesti vähän kipeä olo, sitten alkoi räkävaihe, joka jatkuu vieläkin.
hypokondriaahan tuommoinen jatkuva seuranta
Jos sä pystyt tunteen kutinaa kurkun puolesta niin se on psykoosin oire, kesäkurpitsat on tunnettuja meedioita, niiden kutina kannattaa sivuuttaa, ne vaan trollaa.