Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy hoikalta mitä haluat niin vastailen ja annan neuvoja :P Olen 170cm/53kg

Vierailija
25.08.2008 |

Eli jos sinua uteloittaa minussa jokin niin kysy ja vastaan. Jos haluat minun itse hyväksi kokemiani vinkkejä painonhallintaan niin kysy vaan niistäkin. Kaikki eivät varmasti jaa mielipiteitäni, mutta minä jaan niitä silti ja uskon niihin :P

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% varma ei voi ollakaan koskaan tässä asiassa, jos vahinko sattuu niin luultavasti en pystyisi aborttia tekemään. Lapsia ei ole koska en enää halua, eikä mieskään halua. Lisäksi edellisen miehen kanssa en tullut raskaaksi vaikka emme aina käyttäneet ehkäisyä, ex-mies kun kovasti halusi lapsia, joten voi olla etten raskaudukaan niin helposti

T:ap

Vierailija
22/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei onni tule kilojen kadotessa ja että laihuuden ihannointi on mennyt sairaanloiseksi ja ettei ihmisarvo ole kiloista kiinni?

Kertoisitko tämän letkuissa makaavalle tytölle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyliin salilla tai jumpassa katselet peiliin ja ajattelet, että kuinka mä olenkaan hyvännäköinen.

Vierailija
24/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nelikymppisenä alkaa aineenvaihdunta hidastua.

Vierailija
25/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni normaalimitat 170 cm ja 49 kg (nyt paino 56 kg raskauden takia). Ikää 29.

Harrastitko nuorempana mitä lajeja ja miten paljon?

Onko ryhtisi hyvä? Entä lihaskuntosi?

Vierailija
26/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä läskiä koska mä painan sua 5 kiloa enemmän ja mittani ovat hieman pienemmät kuin sinulla. Tosin rinnanymäpärys on hieman isompi.

Vierailija
27/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 158cm ja painoin muutama vuosi sitten 48kg. Näytin todella järkyttävältä. Nyt painan 10kg enemmän ja näytän hyvältä. Kaikki eivät tietenkään tykkää lihaksikkaista naisista, mutta itse olen tyytyväinen.

Itselläni normaalimitat 170 cm ja 49 kg (nyt paino 56 kg raskauden takia). Ikää 29.

Vierailija
28/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö sulla oo muuta tekemistä? Hohhoijaa. Eipä taida kummonen elämä olla.

Vierailija
29/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kuvittelet, että pysyt mitenkään neuvomaan ihmisiä, jotka ovat olleet raskaana, synnyttäneet ja hoitavat sekä lapsensa että työnsä, kun itselläsi ei ole lapsia?

Vierailija
30/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joinakin päivinä kyllä jos on muutenkin hyvä fiilis niin saatan ulos lähtiessä katsoa peiliin ja miettiä että näytänpä tänään hyvältä, mutta en mitenkään erityisemmin ihaile itseäni. Puutteita löytyy minunkin kropasta, täydellinen tämä ei ole mutta useimmiten olen ihan tyytyväinen

Tyyliin salilla tai jumpassa katselet peiliin ja ajattelet, että kuinka mä olenkaan hyvännäköinen.

Vierailija
31/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän minulla ei ole ratkaisua, en voi muuttaa toisen ajattelutapaa. Itsetuntoa olisi saatava jostain muualta kuin laihuudesta, mutta hankalaa se on jos sairaus on noin pitkällä. Psykologeilla ja psykiatreilla on tällaisessa tapauksessa parempia neuvoja kuin minulla.

ettei onni tule kilojen kadotessa ja että laihuuden ihannointi on mennyt sairaanloiseksi ja ettei ihmisarvo ole kiloista kiinni?

Kertoisitko tämän letkuissa makaavalle tytölle?

Vierailija
32/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että päälle nelikymppiseksi pysyn (pystyn pysymään) vielä melko samankokoisena kun pidän huolta itsestäni, mutta sitten alkaa ikä tehdä tepposiaan ja tulen todennäköisesti pikkuhiljaa hiukan pyöristymään niin kuin äitinikin. Toisaalta mummini on pysynyt hoikkana vaikka on 90v. joten etukäteen ei voi varma olla, uskoisin että perintötekijätkin vaikuttavat aika paljon siihen millainen ruuminrakenne ihmisellä on

Kun nelikymppisenä alkaa aineenvaihdunta hidastua.

Vierailija
33/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli 48kg kun olin pitkään sairaana ja maksimi 60kg sairauden jälkeen kun en päässyt liikkumaan ja masensi niin tuli syötyäkin herkkuja enemmän. Nuorempana en harrastanut oikeastaan muuta kuin hyötyliikuntaa. Ryhti on ok, lihaskunto voisi olla parempi. Sitä onkin nyt tavoitteena kehittää

Harrastitko nuorempana mitä lajeja ja miten paljon?

Onko ryhtisi hyvä? Entä lihaskuntosi?

Vierailija
34/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairastuin kilpirauhastulehdukseen, ja aineenvaihduntani meni sekaisin.

Nyt en saa painoani enää alas, vaikka syön vähemmän kuin silloin hoikkana, ja liikunkin jonkin verran.

Vinkkejä?

"Jonkin verran" liikkuminen ei auta sitten yhtään mitään. Liiku PALJON! Useita tunteja päivässä. Aina kun on hetki aikaa niin LIIKU

Vierailija
35/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

29- vuotiaaksi asti. Rinnanympärys 82, lantio 86, vyötärö n. 60. Muistan siksi kun mitat pystyivät suunilleen samoina 15- vuotiaasta asti. Ensimmäistä lasta odottaessa alkoi lihominen ja sen jälkeen on ollut vaikea pitää painoa kurissa. En paina nyttenkään kun 60kg, mutta se vyötärönympärys on kasvanut 20cm....

Kaikki sanovat miten paljon paremmalta näytän nyt kun posket eivät ole enää kuopalla. Kun saisikin pitää nykyiset kasvot ja entisen kropan.

Mutta kyllä....sinä olet liian laiha. Mutta ei hätää jos sinä syöt kunnolla ja terveellisesti.

Vierailija
36/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ketjuun jossa joku tunnustautuu lapsettomaksi ilmestyy joku ihmettelemään kyseisen henkilön palstailua? Jos et ole vielä huomannut täällä keskustellaan aika paljon kaikesta muustakin kuin lapsista, ja itse saan lisäksi täältä hyviä vinkkejä sillä ystävilläni ja sukulaisillani on kuitenkin lapsia. Koskapa itsellä ei ole on mukava vähän lukea toisten kokemuksista niin en ole sitten aivan törppö tuttavien lasten suhteen.

Tekemistä kyllä riittää, mutta tässä koneen ääressä on mukava pitää taukoja päivän hommista

Siis eikö sulla oo muuta tekemistä? Hohhoijaa. Eipä taida kummonen elämä olla.

Vierailija
37/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanakka pikemminkin

Vierailija
38/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetonhan ei voi muusta elämästä tietää mitään, saati sitten lapsistakaan vaikka olisi alalle kouluttautunut. Enhän minä täällä edes ole lastenhoitoa neuvomassa, enkä väitä että neuvoni sopisivat jokaiselle, mutta eri ihmisten erilaisista tavoista hoitaa itseään/laihduttaa/kuntoilla jne. voi silti olla hyötyä jollekin

Miten kuvittelet, että pysyt mitenkään neuvomaan ihmisiä, jotka ovat olleet raskaana, synnyttäneet ja hoitavat sekä lapsensa että työnsä, kun itselläsi ei ole lapsia?

Vierailija
39/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLÄ HYVÄ IHMINEN KYSELE TÄÄLTÄ OHJEITA! KYSY LÄÄKÄRILTÄ , RAVITSEMUSTERAPEUTILTA TAI PERSONAL TRAINERILTA. VOIT MYÖS OTTAA SELVÄÄ OLISIKO APUA LYMFAHIERONNASTA TAI AKUPUNKITIOSTA. PÄÄASIA ETTÄ KYSYT ASIANTUNTIOILTA ,JOILLA ON KOULUTUSTA JA KOKEMUSTA!!!!!!

Vierailija
40/40 |
25.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti et aja ketään samaan ojaan kanssasi noilla neuvoillasi. Syy lapsettomuuteesi saattaa olla alipainoisuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän