Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan bestistä ja olen yli nelikymppinen nainen. Mistä saa parhaan ystävän?

Vierailija
11.01.2023 |

Viimeksi minulla oli bestis ala-asteella. Tiedättekö sen tunteen kun tehdään kaikkea kivaa yhdessä parhaimpina tyttökavereina eli ajettiin mopolla, hypittiin laiturilta järviin, pyöräiltiin. Naurettiin ja pidettiin toistemme puolta. Saako tällaista kaveria enää nelikymppinen nainen toisesta naisesta. Siis todella hyvän ja parhaan kaverin. Jos, niin mistä?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on. Joillakin on kyky luoda ystävyyssuhteita, toisilla taas ei.

Vierailija
2/4 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa muiden puolesta, mutta itse en haluaisi enää aikuisena tuollaista ihmissuhdetta, jossa pitää määritellä toinen joksikin bestikseksi kuin pikkutyttönä. Ystäviä saa olla, mutta bestis on määritelmänä jotenkin tukahduttava. Jos tutustuisin uuteen ihmiseen, ystävystyisin, niin kavahtaisin kyllä siinä kohtaa jos pitäisi ryhtyä joksikin bestikseksi ja täyttää bestiksen saappaat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa onnistua, jos löydät sellaisen harrastuksen, joka yhdistää samanhenkisiä ihmisiä. Liity instagramiin tai FB-ryhmiin ja ole mukava ja sosiaalinen, tutustu sitä kautta. Olen yllättävää kyllä löytänyt uusia kavereita vielä nelikymppisenä neulekahvilasta, leivonta-, kirja- ja käsityöryhmistä. Joku voi vielä tulla oikeasti hyväksikin ystäväksi.

Vierailija
4/4 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein samaa miettinyt. Olen jo päälle 50, mutta olisi se kiva, jos olisi joku jonka kanssa naureskella juttuja, kahvia tai teetä juoda. Viettää iltaa tai päivää tai jutella puhelimessa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän