Suomalainen menestysresepti 2023
Mitä mieltä tämän kauden tuotteista?
Aiotko maistaa jotain?
Tulevat kauppoihin jo 2.2.
Saapa nähdä ehtivätkö kaikki valmiiksi, monet on vielä pahasti kesken.
Kommentit (448)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linssikeitto on niin helppo tehdä kotona, en ostaisi valmiina. Punaisista ainakin, vihreitä on tarkoitus liottaa ensin, mutta en sitäkään ostaisi valmiina.
Laita linssikeiton respaa mikä voittaa maussa Happysoupin soupit.
Itsetehdyssä linssikeitossa ei ole ainakaan näitä Happy Soupin ainesosia ja linssejäkin on enemmän kuin 20 prosenttia.
hiivauute (arominvahvenne), dekstroosi, maltodekstriini, paakkuuntumisen estoaine (E551),keinotekoiset aromit (persilja, paprika, savu), rypsiöljy, happamuudensäätöaine,
Punaisia linssejä purkissa 20%.
En ymmärrä miksi käytetään keinotekoisia aromeja. Linssikeitto houkuttaa terveystietoisia, ja heille sillä on merkitystä onko aromeja vai aitoja yrttejä.
Käärmemummoa saa myös Ylöjärveltä Herkkukauppa Villa Vinosta.
Hakevat muuten sivuillaan jälleenmyyjiä.
Vierailija kirjoitti:
Käärmemummoa saa myös Ylöjärveltä Herkkukauppa Villa Vinosta.
Hakevat muuten sivuillaan jälleenmyyjiä.
Siis käärmemummo hakee jälleenmyyjiä.
Ostin kerran sitä outoa mössöä, mikä se olikaan se härkäpapuruokamössö? Ihan hirveää.
Bean better. Koostumus oli outo, kastike oli rakeista paksua mössöä. En tykännyt yhtään, liian tehtyä.
Testssin vegeversion. Oli hyvää, mutta purkki pieni ja sitten turhan kallis.
Vihreä smoothie oli hyvä, mutta kallis!
Maistoin vihreän tahinismoothien ja tykkäsin todella paljon. Ostan aivan varmasti uudelleen ja pitää toki kokeilla ne muutkin maut.
Rakenne vai hyvä 🤣 kaukana siitä
Ok kirjoitti:
Rakenne vai hyvä 🤣 kaukana siitä
Ai smoothien? Vai kenties keittojen?
Minä innostuin eniten tuosta kalatassusta. Ihan niistä syistä, ettei tule syötyä kalaa säännöllisesti. Pyydän kyllä kesäisin ja silloin tulee syötyä, mutta arkeen kaipaisi tosiaan jotain helpompaa kotimaista kalaa.
Vielä en ole maistanut ja todennäköisesti jää hyllyyn, jos on liian hintava. Hintojen nousun vuoksi kun joutuu oikeasti miettimään mitä sieltä kaupasta ostaa.
Viime vuonna olin kiinnostunut siitä kalaleikkeleestä, mutta hinta tuli esteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä innostuin eniten tuosta kalatassusta. Ihan niistä syistä, ettei tule syötyä kalaa säännöllisesti. Pyydän kyllä kesäisin ja silloin tulee syötyä, mutta arkeen kaipaisi tosiaan jotain helpompaa kotimaista kalaa.
Vielä en ole maistanut ja todennäköisesti jää hyllyyn, jos on liian hintava. Hintojen nousun vuoksi kun joutuu oikeasti miettimään mitä sieltä kaupasta ostaa.
Viime vuonna olin kiinnostunut siitä kalaleikkeleestä, mutta hinta tuli esteeksi.
Kala-tassu on kyl maukas mutta tosiaan pieni sekä hintava.
Happy Soup linssikeitto testattu. Mun makuun ehkä hieman liikaa juustokuminaa ja suolaa, mutta muuten hyvä, todennäköisesti ostetaan joskus uudelleenkin. Jostain syystä kuvittelin keiton olevan punaista ja tomaattista, joten hernekeitonvihreä väri yllätti :D
Itseäni jäi kaudella vaivaamaan, että vain muutaman yrityksen alihankkijaa (tuotteet valmistajaa) kommentoitiin. Esimerkiksi linssikeiton valmistajasta ei mainittu kuin yhdessä sivulauseessa.
Testaajille menneet sushikkeet menivät pieleen. Millä tavalla? Miksi Jyrki kysyi, että veittekö silti maistettavaksi. Miksi eivät olisi vieneet, kun tuote ei ollut esimerkiksi kontaminoitunut tai muuta. Draamanhakuisuutta.
Happy soupista meni maku, kun siitä leivottiin koko ajan sitä kehitystarinaa ja tuhkimotarinaa. Hän oli ainoa, jolle vakuuteltiin joka jaksossa, miten hyvä hän on ihmisenä ja ns. Sinä riität-soopaa 😄
Olisin kaivannut lisää oikeita innovaatioita. Kalatassu ei paljoa eroa tavallisista kalamurekepihveistä, voittaja oli vain keksinyt uuden einesruokamaun jne.
Tahinismoothie ja sushike olivat hienan jo keksintöjä. Toisaalta sushike vähän väkisin väännetty jonkun glukomannaanin kanssa. Ihmiset arvostavat aitoja makuja eikä mitään kiinalaisesta kasvosienestä tehtyä keinotekoista ja pahanmakuista korviketta. Eikö laihuuden ihannoi ti ole muutenkin 2020-luvulla jo poissa muodista..?
Härkäpapukeitto järkyttävää, en ottaisi vastaan edes ilmaiseksi. Linssikeitosta päin vastoin pidin erittäin paljon. Mutta 3 e säilykelinssikeitosta on posketon hinta.
Hernekeitto tietty tuttu ja hyvä tuote. Härkäpapukeitto ihan kuraa , järkyttävän makuista ja väri sellainen, ettei voi syödä kuin aurinkolasit päässä. Ei jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Happy Soup linssikeitto testattu. Mun makuun ehkä hieman liikaa juustokuminaa ja suolaa, mutta muuten hyvä, todennäköisesti ostetaan joskus uudelleenkin. Jostain syystä kuvittelin keiton olevan punaista ja tomaattista, joten hernekeitonvihreä väri yllätti :D
Hämmentävää purkitusta Happyfoodssilta kyl laittaa vihreähtävä linssisouppi punaruskeaan purkkiin ja punertava härkäpapusouppi vihreeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki oli tosi kalliita. Voittajan annoksesta olin yllättynyt miten vähän on ruokaa rasiassa.
Hinta oli liki 5 euroa ja siitä annoksesta syö vain yksi ja jää silti nälkäiseksi. Rasia näytti pannulle ravistettuna siltä, että lähinn vain kaikki eläinravintohävikki on pakattu siihen settiin. Ja etenkin se Spicy Chicken oli hurja pettymys. Missä oli se savu, mihin koko konsepti perustuu ja mikä helvetti oli se kaiken ylivyöryvä BBQ, joka oli heitetty makuna jätteiden päälle? Nyt hei Fiskarsin Kurttila jatkossa myös sitä maistamista pelkän sen viihdyttävän paskanpuhumisen lisäksi.
Söisin Jemman vegesäilekepurkillisen vaikka joka viikko, jos hinta olisi noin 1 euro. Neljällä eurolla en osta sitä koskaan enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kala-tassu on kyl maukas mutta tosiaan pieni sekä hintava.
Kalaakin kuulemma 85%, joten ei ihan pelkkää korppujauhoa
Itsetehdyssä linssikeitossa ei ole ainakaan näitä Happy Soupin ainesosia ja linssejäkin on enemmän kuin 20 prosenttia.
hiivauute (arominvahvenne), dekstroosi, maltodekstriini, paakkuuntumisen estoaine (E551),keinotekoiset aromit (persilja, paprika, savu), rypsiöljy, happamuudensäätöaine,
Punaisia linssejä purkissa 20%.