Putous 2023 keskusteluketju
Kommentit (1415)
Harmittaa kun Esteri tippui 😢 . On niin tosi hyvä!! Sipsutteleva mummo 😂🤣👍
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Jari Karjalainen. Parhaat jatkossa.
Esitti mainos-harrin veljeä tässä jaksossa. Ks.aiemmat kommentit ketjussa, selviää 'kuka" hän siviilissä on.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on niin hyvä!!! Aivastussketsi oli muuten kyllä harvinaisen tyhmä
Olin varma, että Käärijältä olisi kysytty myös hänen aivastustaan ja hän olisi sillain et "chhaa, chhaa, chhaaa". 😆
Mainos-Harri koko kisan voittoon!
Kiitos Putouksen tekijöille hyvästä viihteestä!
Kadoksissa ollu Harrin veli... haha
Musiikki kadonneet ohjelmaa myötäilevä
.. haha
Olipas hauska jakso. Mainos-Hugo oli hyvä. Kivaa oli myös nähdä liuta salkkariporukkaa.
Juntit äänestää Mutasta. En samaistu millään tasolla ja hahmon jutut ei ole parantuneet. Joonas pelasti.
Vierailija kirjoitti:
Jes, oikein meni. Mutanen ja Harri finaalissa. Minua ei nuo Vakkilaisen pill..uvitsit naurattaneet kertaakaan, vaikka hahmon näyttelijä muuten onkin tämän kauden Putous-kaartin parhaita.
Jep! Jonttu ja Linda on mun suosikit tältä kaudelta.
Käärijän eilinen esitys. Kommenttikentässä on mukavasti edustusta myös Suomen ulkopuolelta. Ei ehkä muuten odottaisi Putous-pätkältä, mutta Käärijä vie Suomi-kuvaa maailmalle. 🍍🥥💃
En voi sietää naiseksi pukeutuvia miehiä, miksi niitten pitää pukeutua naisen näköiseksi.
kyseinen Esteri olisi voinut esittää vanhaa miestä, ei olisi tarvinnut edes ääntään juuri muuttaa.
Kun mies pukeutuu naiseksi, se on kuin naista pilkattaisiin, ainakin minua sellainen etoo.
Esteriksi muuntautunut mies olisi saanut tippua jo aiemmin.
Oikeat on finaalissa ja eiköhän voittajakin ole jo aika selvä.
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt, tuollaisia mummoja, jota se ei kuitenkaan itse ollut, en ole tavannut
Pilkkaamista oli paremminkin mummoja kohtaan.
Sketsi, jossa sairaalaympäristö.
Hoitajat uupuneita Työvoimapula, palkkaus laitteet....pomo laittoi liikenevät rahat työhyvinvointikoulutukseen.
Odotin, että pomo laittaisi rahat tesloihin. :D
Hyvä että oli todelliseen elämään kosketus tässä sketsissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt, tuollaisia mummoja, jota se ei kuitenkaan itse ollut, en ole tavannut
Pilkkaamista oli paremminkin mummoja kohtaan.
Ei minullekaan auennut tämän hahmon punainen lanka
Vierailija kirjoitti:
Juntit äänestää Mutasta. En samaistu millään tasolla ja hahmon jutut ei ole parantuneet. Joonas pelasti.
Nipunapunipunapu vaan sullekin.
Vierailija kirjoitti:
Oikeat on finaalissa ja eiköhän voittajakin ole jo aika selvä.
Eiei, Esteri Vakkilainen on moniulotteisempi kuin Mainos-Harri, joka valitettavasti ei ole kehittynyt sitten hyvän alun jälkeen mitenkään. Esteri on ihanan ilkeä ja yllättävän vikkelä kintuistaan. Harri on kuin joku robotti.
Vierailija kirjoitti:
Käärijän eilinen esitys. Kommenttikentässä on mukavasti edustusta myös Suomen ulkopuolelta. Ei ehkä muuten odottaisi Putous-pätkältä, mutta Käärijä vie Suomi-kuvaa maailmalle. 🍍🥥💃
Ennen UMK-finaalia porukat oli satavarmoja, ettei Käärijän livelaulamisesta tule yhtään mitään. Vaan kuinkas kävikään?
Olisi ollut hauskaa nähdä itse Esteri Vakkilainen tanssimassa Cha cha chata.
Tämäniltainen esiintyminen oli hauskin Mutasen omista esiintymisistä, koska Joonas Nordman oli mukana. Olisin pudottanut Mutasen jo aiemmin.