Putous 2023 keskusteluketju
Kommentit (1415)
Joku tuolla aiemmin oli tehnyt listauksen siitä mistä hahmot ovat olleet kotoisin.
Siinä oli että kaksi hahmoa on ollut Lahdesta, itse en ole tainnut kaikkia kausia katsoa kun en ollenkaan muista mitkä hahmot?
Jää tämän illan jakso kyl kattomatta. Viimeiset jaksot olleet ihan kuivia. Nina osaa juontaa reippaasti, mutta jotenkin liian robottimaisesti kuitenkin. Kaipaan niitä aikoja jolloin Roope releili tämän tästä hahmoille ja niin teki Jaakkokin aikanaa.. kuka muistaa tämän Krista Kososen fyllinkipimun ja aina tuli sieltä Zaska....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tässä demareista tehdä pilaa, vaikka aihetta ja asianomaisia kyllä riittäisi joka lähtöön.
Ei pidä paikkaansa, esim. Sanna Marin -hahmo on ollut.
Oli vieläpä erittäin onnistunut. Linda on hyvä.
Kristalla oli hahmot hallussa
Käärijä on kuin yksi sketsihahmoista.
Käärijä on niin hyvä!!! Aivastussketsi oli muuten kyllä harvinaisen tyhmä
Hyvin meni livebändin kanssa!
Niina on ystävällinen ja oma persoonallinen itsensä. Niina on muuten todella hyvä näyttelijänä Rakkaat lapset -sarjassa.
Mä en katso Salkkareita, enkä siksi ensin yhtään tajunnut, keitä on noi vieraat ihmiset, jotka tulivat lavalle.
Hyvä alku jaksolle. Putous on parantanut merkittävästi Lahtisen myötä.
Aa että, nythän on saanut nauraakin.
Tinni on paras hahmo tässä vuoden 23 versiossa.
A-M Henriksson ja kaikki kelpaa - teemaa. Lahtisella ei meinannut pokka pitää.
Olipas Tökästä saatu aivan Käärijän näköinen! Ihan olisi voinut luulla, että Jere itse oli siinä. Mutta hienosti Tökä lauloi ja kuulosti Käärijältä. Jep!
Tökän ääni on just kuin Torikan ääni.
AKT=Aina kaipaan töitä, vitsi, vitsi, saa vapaasti käyttää.