Putous 2023 keskusteluketju
Kommentit (1415)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa tuota Kari Mutasta. Jotenkin niin kulunutta läppää. Vähän sama Esterillä. Mainos-Harri taas on hauska ilman jatkuvia alapääjuttujakin.
Minua suorastaan ärsyttää noi Esteri ja K Mutanen. Mainos-Harrille
P.o. Mainos-Harrille
SAMA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa tuota Kari Mutasta. Jotenkin niin kulunutta läppää. Vähän sama Esterillä. Mainos-Harri taas on hauska ilman jatkuvia alapääjuttujakin.
Minua suorastaan ärsyttää noi Esteri ja K Mutanen. Mainos-Harrille
P.o. Mainos-Harrille 👍
SAMA
Hyviä mainoslauseita löytäisi vaikka googlella kymmeniä mutta tämä Harri toistaa vaan sitä Onnea Harri. Hoh hoi jaa.
Käytä Harri vaikka näitä:
"Älä ota sitä vakavasti. En tahdo neuvoa mutta kuuntele Harria"
"Petojen sukua"
"Olutta on! Minä tarjoan!"
"Yks kakkaa kaks kakkaa"
"Mittee sie etelän mies huiot"
"Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa"
"Syökää kanaa!"
"Tule sellaisena kuin olet"
"Harri puhdistaa peilinkirkkaaks pinnat saa!"
"Päätä päiväsi kahvilla"
"1x2 pennit miljoonaksi"
"Hyvän tuulen antaja raikas leijona"
Ja se mitä ei varmaan aaa sanoa : "Taitaa tyttö tietää et seinän takana ois patukkaa tarjolla".
Mihin kohuun se aiemmin Putouksessa juontajana ollut Christoffer Strandberg nyt on joutunut? Joku kirjoitti ettei Strandbergiä kohunsa takia enää voisikaan valita Putoukseen.
Mikä kohu??
Vierailija kirjoitti:
Mihin kohuun se aiemmin Putouksessa juontajana ollut Christoffer Strandberg nyt on joutunut? Joku kirjoitti ettei Strandbergiä kohunsa takia enää voisikaan valita Putoukseen.
Mikä kohu??
Auko joskus päätään Päivi Räsäselle. Ei mitään vakavaa.
Vierailija kirjoitti:
Käsikirjoitetuissa sketseissä on helmiä, mutta nuo hahmokilpailut ovat selkeästi lapsikatsojille, samoin improt, jos ne ovat tasoa "irvistellään kuminauha naamassa ja hassu peruukki päässä". Plussaa siitä, että näyttelijäcasting vaihtuu, tänä vuonna tosi hyvä setti esiintyjiä ja Niina Lahtinen onnistuu juontajana.
Putouksen sketsihahmoja todellakaan, ainakaan kaikkia ole tehty lapsikatsojille, koska ovat niin kaksimielisiä. Ja jos ei kiinnosta karsia, vaihda kanavaa. Taidat olla tosikko :)
Vierailija kirjoitti:
Mikä kohu??
Christoffer ei jatkanut sen takia koska siirtyi Neloselle.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääköhän tuotanto MIKSI se näytön paikan puuttuminen on huono juttu? Se tulikoe oli sitä näytön paikkaa varten, joten nyt kun on vain tulikoe, niin se on ihan irrallaan ja joutava. Olisivat poistaneet tulikokeenkin sitten ja keksineet kokonaan jotain muuta, koska tulikoe oli sitä varten että kuka joutuu näytön paikkaan.
Myöskään tuo asiasta huomauttaneen yleisön pilkkaaminen jollain näytön paikan etsimisellä kyllä aliarvioi katsojaa ja tekee tuotannista ylimielisen joka ei edes tajua mitä itse on tekemässä.
Mua ärsyttää kanssa tuo näytän paikan puuttuminen koska se kuuluu tulikokeeseen 😒
Sen lisäksi ärsyttää kun Sarjapudottajassa ole enää ns. kunnon traileria vaan kotikutoinen, livenä tehty versio...
Vierailija kirjoitti:
Mikä kohu??
Suuttui ja loukkaantui verisesti kun Päivi Räsänen oli mukana Masked singerissä. Päivi Räsäsen osallistuminen oli kuulemma loukkaus kaikkia vähemmistöjä kohtaan, eikä suvaitsemattomuutensa vuoksi olisi saanut osallistua ohjelmaan. Päivi Räsänen ei tuossa ohjelmassa sanonut tai tehnyt mitään sellaista, joka olisi voinut mitenkään loukata ketään. Vain Janne Kataja tunnisti Päivi Räsäsen ja oli iloinen, että osallistui ohjelmaan. Muut tuomarit olivat järkyttyneitä siitä, että oli mukana, eivätkä olleet voineet kuvitellakaan sitä.
Miksiiii näin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtääköhän tuotanto MIKSI se näytön paikan puuttuminen on huono juttu? Se tulikoe oli sitä näytön paikkaa varten, joten nyt kun on vain tulikoe, niin se on ihan irrallaan ja joutava. Olisivat poistaneet tulikokeenkin sitten ja keksineet kokonaan jotain muuta, koska tulikoe oli sitä varten että kuka joutuu näytön paikkaan.
Myöskään tuo asiasta huomauttaneen yleisön pilkkaaminen jollain näytön paikan etsimisellä kyllä aliarvioi katsojaa ja tekee tuotannista ylimielisen joka ei edes tajua mitä itse on tekemässä.
Mua ärsyttää kanssa tuo näytän paikan puuttuminen koska se kuuluu tulikokeeseen 😒
Sen lisäksi ärsyttää kun Sarjapudottajassa ole enää ns. kunnon traileria vaan kotikutoinen, livenä tehty versio...
Ja eiks se ollu alunperin tunnari?
Niina on pärjännyt ihan hyvin. Jos ohjelma kestäis pitempään niin eiköhän Mainos Harriinkin kyllästyisi. Mummullakin noi jutut jo toistaa itteään. Kari Mutanen on haastavin hahmo ja sais voittaa.
No ei se kyllä ihan noin mennyt. Hienoa yksinkertaistamista taas. Meneppä lukemaan Christofferin Instasta että mitä oikeasti sanoi. Sitä paitsi hän teki vielä Masked kauden ton jälkeen.
Mun mielestä Esteri Vakkilainen ansaitsisi sketsihahmokilpailun voiton.
Mutasen ja Mainos-Harrin jutut alkavat jo toistaa itseään (vaikka toki tykkään heidänkin hahmoistaan), mutta aina saa jännityksellä odottaa, mikä hauska juttu Esterin suusta putkahtaa. 😄
On virhe tuoda viihdeohjelmiin omaa uskontoaan ja politiikkaa. Siksi ei kiitos chrisua enää.
Mainos Harri on helppo hahmo siksi toivon että Vakkilainen tai Mutanen voittaa hahmokisan. Mutta näyttää siltä,että kansa tykkää Mainos Harrista.
Mainosteevee ei vaan osaa mitään muuta kuin MAINOSTAA, OSTA, OSTA, OSTA! Kaikkea silti kohelletaan.
Vierailija kirjoitti:
Ushma on söötti ja varmasti symppis, mutta onkohan näyttelijän työ se paras vaihtoehto? Ehkä joku musikaali vois olla hänelle hyvä!
Hänestä sai aika reppanan kuvan jo kun olisi ainoana kolmesta halunnut jatkaa Gimmel tyttöbändilurittelua.
Toivotaan että näin vaalien alla putouksen väki alentaa persuja oikein kunnolla kuten trumpinkin kohdalla teki.
Putous on kuitenkin edelleen, viikosta toiseen Maikkarin katsotuin ohjelma. Kaikki kanavat mukaan lukien tavoitti parhaimmillaan yhtä paljon katsojia kuin Ylen iltauutiset.