Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiihtäminen helppo harrastus?

Vierailija
11.01.2023 |

Voiteleminen näillä ohjeilla helppoa, sanotaan.

"Lipsuuko tai tökkiikö ladulla? Ammattilainen kertoo, miten voitelet sukset oikein hiihtolenkille"
https://yle.fi/a/74-20012209

Mielestäni ei ole yhtään helppoa laittaa neljää eri ainetta suksen pohjiin, jotta lapsi ja vanhempi pääsee hiihtämään. Puhumattakaa voiteiden poistosta ja jos omistaa vain yhdet sukset ja kun sää vaihtuu. Vanhempani tekivät minulle voitelun valmiiksi, mutta itse en opetellut koskaan. Välillä onnistui ja välillä ei. Olisi täytynyt seurata säätä tarkemmin.

Inhoan talvea! Karvapohjasukset ovat ainoat, mitä suostuisin käyttämään, mutta onneksi koulu ei vaadi suksien hankkimista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla karvapohjat ja on kyllä todellakin helppoa.

Vierailija
2/7 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on puolestaan karvanen perse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheuttaa astmaa, vältä hiihtämistä jos haluat elää terveenä.

Vierailija
4/7 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla helppo harrastus. Peruskoulun pakkohiihtojen takia en ole aikuisena hiihtänyt.

Vierailija
5/7 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheuttaa astmaa, vältä hiihtämistä jos haluat elää terveenä.

Inhoan talvea, koska silloin on välillä mahdotonta harrastaa hengityselimistöä kuormittavaa liikuntaa sään vuoksi ulkona. Inhoan sisäliikuntaa kelmeässä rumassa keinovalossa, heikossa ilmanlaadussa  ja toisten liikkujien aiheuttamassa melussa.

ap

Vierailija
6/7 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtäminen on mulle kuin murtsikkalettujen paistaminen.

Sään täytyy olla sopivan lämmin. Ei saa sataa, eikä tuulla liian paljon. Tuulensuoja oltava. Oikea vaatetus, että tarkenee. Välineet oltava kunnossa.

Vierailija
7/7 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvapohjasukset kannattaa hankkia.

Tai sitten vaihtaa lajia ja ostaa lumikengät. Suosittelen! Ei tarvita latuja eikä voiteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän