Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko siisteydestä tarkka oleva mies turn-off naisille?

Vierailija
11.01.2023 |

Olen itse siis nyt elokuussa 35-vuotta täyttävä mies, joka on 12-vuotiaasta asti totutettu siivoaamaan,eli esim lapsuuden kodissa äiti pyysi imuroimaan ja pyyhkimään pölyt huoneesta aina vähintään kerran viikossa, ja tein sen aina, ja nykyäänkin omassa kodissakin siivoan aina vähintään kerran viikossa. Tykkään muutenkin nykypäivänäkin omassa asunnossa sellaisesta siisteydestä ja järjestyksestä kotona. :D

Onko minun kaltainen mies naisten mielestä kenties liian nipo siisteyden suhteen? Kritiikki on tervetullutta, eli sitäkin saa laittaa :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousasiat saa sovittua kummankin mieleiseksi, jos sitä pohdiskelet. Useimmiten mennään hänen tavallaan, joka on tarkempi siisteyden suhteen.

T: yksin asuessa en stressaa siivouksesta ja siivoan silloin, kun huvittaa. Yhteisasumisessa kiinnitä siisteyteen huomattavasti enemmän huomiota.

Vierailija
22/29 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On turn off jos on kuin isäni, joka rakastaa siisteyttä muttei itse kuitenkaan siivoa. Jonkun muun pitää se hoitaa, mutta siistiä pitää olla.

Ei ole turn off jos itse siivoaa, kuten ap.

Mieheni on siivousfriikki. Se saa välillä ärsyttävät mittasuhteet, mutten kyllä voi valittaa kun itse en joudu tekemään oikein mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kerran viikossa siivoaminen ole ihan normaali tahti?

Vierailija
24/29 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kerran viikossa siivoaminen ole ihan normaali tahti?

Monille (etenkin) nuorille miehille ei todellakaan ole ihan normaali juttu. Kumpikin exäni olivat hukassa siisteyden suhteen, siitä sitten tulikin riitaa usein kun itse olisin halunnut kodin olevan siisti, mutta heille oli ihan ok elää sotkussa. Heille oli ihan normaalia, että vaatteet jätetään lojumaan minne sattuu eikä olisi haitannut, vaikka tiskejä olisi lavuaarissa parinkin päivän ajan. Minulle noiden asioiden korjaaminen ja siivoaminen on taas aina ollut ihan normaalia.

Vierailija
25/29 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Neitsyt (siis horoskoopiltasi)? 😁

Leijona olen horoskoopiltani, olen syntynyt elokuussa, jos nyt sillä on jotain merkitystä.

Ap.

Vierailija
26/29 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan vielä kiitos kaikille kommentoijille hyvistä ja  asiallisista komenteista! :)

AP.

Vierailija
27/29 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uranaisen unelma, koska he itse ovat laiskoja siivoojia.

Vierailija
28/29 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leijona olen horoskoopiltani, olen syntynyt elokuussa, jos nyt sillä on jotain merkitystä.

Ap.

Itse olen myös elokuussa syntynyt, mutta Neitsyt. Olen siisteyden suhteen tarkka ja esteettisyys on mulle tärkeä asia. Kysyin vähän kieli poskessa, kun Neitsyt on usein tunnettu tarkkuudestaan. 😁

Vierailija
29/29 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap.

Itse olen myös elokuussa syntynyt, mutta Neitsyt. Olen siisteyden suhteen tarkka ja esteettisyys on mulle tärkeä asia. Kysyin vähän kieli poskessa, kun Neitsyt on usein tunnettu tarkkuudestaan. 😁

Okei, ymmärrän mitä tarkoitat, ehkä ihan niin tarkka sen sentään itse ole, en ainakaan uskoisi niin. :D

Ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi