Terveyskeskuksen takaisinsoittopalvelu, kuinka kauan olette odottaneet takaisinsoitto?
Olen nyt odottanut kaksi päivää hoitajan vastaussoittoa ja mietin missä vaiheessa pitää soittaa uudestaan?
Automaatin lukemattomissa kysymyksissä, klikkasin sen ei kiireellinen ja se saattoi olla virhe.
Kommentit (52)
En koskaan niin pitkään, kuin niihin maisaviesteihin vastausta. Niitä saa odottaa vaikka kuinka kauan, että joku niitä lukee.
Saman päivän aikana on tullut soitto takaisin. 1-2 tunnin kuluessa. Tämä Tampereella. Tosin vain pari kolme kertaa olen palvelua käyttänyt.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Hammaslääkäriaikaa yritin saada joskus vuosi sitten...
Kolma päivää pisimmillään. Eikä sinne auta soittaa uudestaan, automaatti vain sanoo, että olet jo takaisinsoittojonossa.
Tk.ssa 3 päivää lienee ennätys. Hammaslääkäriin saa monesti soittaa niin etteivät soita koskaan takaisin. Siellä taitaa joku nollalla niitä.
Eipä ole koskaan tarvinnut seuraavaa päivää pidemmälle odottaa. Yleensä soittavat samana päivänä.
Minulla pisin aika odottelua on ollut 27 vuorokautta. Tosin ehdin jo 26 vuorokautta aiemmin käymään yksityisellä lääkäriasemalla saadakseni kipulääkkeet ja kantositeen murtuneeseen solisluuhuni. Olisi ehkäpä ollut tuskallista odottaa terveyskeskuksen aikaa.
Mutta tämä on sitä keskustan sote soppaa jota nyt hämmennellään kuin kesäkeittoa lautasella. Kukaan ei siitä tykkää,mutta nieltävä se vaan on.
Kunhan nyt saisivat edes lapset ja vanhukset hoidettua niin olisi sekin jo jotakin.
Niin ollaan sopeuduttu jo tähän puheluiden odottamiseen että jos samana päivänä saa takaisinsoiton niin ollaan tyytyväisiä.Muualla sivistyneessä länsimaassa , vaikkapa Saksassa on päässyt jo samana päivän lääkäriin, tutulle omalääkärille.Suomen systeemi on lähes keshitysmaatasoa nykyisin, täysin ala-arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Minulla pisin aika odottelua on ollut 27 vuorokautta. Tosin ehdin jo 26 vuorokautta aiemmin käymään yksityisellä lääkäriasemalla saadakseni kipulääkkeet ja kantositeen murtuneeseen solisluuhuni. Olisi ehkäpä ollut tuskallista odottaa terveyskeskuksen aikaa.
Mutta tämä on sitä keskustan sote soppaa jota nyt hämmennellään kuin kesäkeittoa lautasella. Kukaan ei siitä tykkää,mutta nieltävä se vaan on.
Kunhan nyt saisivat edes lapset ja vanhukset hoidettua niin olisi sekin jo jotakin.
Saarikko 😍
Yhtä poikkeusta lukuun ottamatta samana päivänä, yleensä alle kahden tunnin.
Poikkeus oli kun soitin perjantai iltana kahden jälkeen. Soittivat maanantai aamuna kahdeksalta.
Vierailija kirjoitti:
Niin ollaan sopeuduttu jo tähän puheluiden odottamiseen että jos samana päivänä saa takaisinsoiton niin ollaan tyytyväisiä.Muualla sivistyneessä länsimaassa , vaikkapa Saksassa on päässyt jo samana päivän lääkäriin, tutulle omalääkärille.Suomen systeemi on lähes keshitysmaatasoa nykyisin, täysin ala-arvoista.
Miten tälläinen systeemi täällä on edes kehitetty, kenen idea? Miten Saksassa pärjätään ilman hoitajien barrikadia? Eikö menisi vähemmän rahaa, jos ihmiset pääsisivät heti lääkäriin.
Maksimi on ollut 14 vrk, tavanomaisesti soittavat 5-7 päivän sisällä.
Hammaslääkäriin piti jonottaa tarkastusaikaa 1,5 vuotta.
Hyvin menee.