Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveyskeskuksen takaisinsoittopalvelu, kuinka kauan olette odottaneet takaisinsoitto?

Vierailija
11.01.2023 |

Olen nyt odottanut kaksi päivää hoitajan vastaussoittoa ja mietin missä vaiheessa pitää soittaa uudestaan?
Automaatin lukemattomissa kysymyksissä, klikkasin sen ei kiireellinen ja se saattoi olla virhe.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei soitettu, silti "poisjääntimaksu", reklamoin, oikaisuvaade.

Vierailija
22/52 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen soitin, mutta ei tänäänkään tullut takaisinsoittoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun heti 8.00 tasan soittaa, niin joskus iltapäivällä soitetaan takaisin ja todetaan, ettei aikoja enää ole. Näin on käynyt joka päivä, kunnes olen luovuttanut. En tiedä ketkä voi päästä puhelimella läpi. 

Olen jäänyt myös linjalle roikkumaan, mutta silloinkin meni tunteja, ennen kuin kukaan vastasi. 

Vierailija
24/52 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman minuutin sisällä soittavat.

Toisenlainen kokemus on sit työfyssarilta, taisi olla v2003 kun lupas katsoa mun röntgenkuvat ja soittaa sitte...

Vierailija
25/52 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just eilen aamulla jätin soittopyyntöä hammashoitoon ja ajattelin että soittaisivat muutaman tunnin sisällä. Nyt menny pari päivää eikä vieläkään soittoa kuulunut. Ei ole kyllä kiireinen asia, mutta täytyy jossain vaiheessa soittaa kai uudelleen.

Vierailija
26/52 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Max 2 tuntia

Vierailija
27/52 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

samana päivänä soittaneet, tai ehkä joskus seuraavana

Vierailija
28/52 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun heti 8.00 tasan soittaa, niin joskus iltapäivällä soitetaan takaisin ja todetaan, ettei aikoja enää ole. Näin on käynyt joka päivä, kunnes olen luovuttanut. En tiedä ketkä voi päästä puhelimella läpi. 

Olen jäänyt myös linjalle roikkumaan, mutta silloinkin meni tunteja, ennen kuin kukaan vastasi. 

Täällä sama. Terveyskeskus on auki 8-16 ja heti aamusta kun soittaa ja takaisinsoittoa joutuu odottamaan useamman tunnin, niin eihän niitä aikoja enää ole. Miten ihmeessä päiväpäivystys voi edes toimia näin?? Paikanpäälle meneminen ei hyödytä mitään. 

Vierailija
29/52 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota koskaan takaisinsoittoa. Toki en myöskään soita terveyskeskukseen kovin usein. 

Vierailija
30/52 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan yli tuntia. 

Vierailija
31/52 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos soittaa päivystysnroon akuutissa pissatulehduksessa tai hengenahdistuksessa, saa vain huudot, että pitää soittaa omahoitajalle. Voi jeesus! Soitti takaisin sitten kahden päivän päästä närkästyneenä, että oliko jotain asiaakin. Toisen kerran oli soittanut takaisin kun olin oireineni töissä enkä päässyt vastaamaan, yhden kerran soittaavat takaisin siis! Ihan kun sinne turhan takia soiteltaisiin. Jos et siis istu puhelin kourassa 24/7 takaisinsoittopyynnön jälkeen, ei sinulla mitään todellista asiaa voi olla. Olen hoitaja itsekin, enkä voi käsittää miten alas resurssit ajettu. Ikävä kyllä vaikuttaa myös omaan työmotivaatioon. Ja huonosti tulee vanhukset hoidetuksi, kun sairaana töitä teen.

Vierailija
32/52 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos soittaa päivystysnroon akuutissa pissatulehduksessa tai hengenahdistuksessa, saa vain huudot, että pitää soittaa omahoitajalle. Voi jeesus! Soitti takaisin sitten kahden päivän päästä närkästyneenä, että oliko jotain asiaakin. Toisen kerran oli soittanut takaisin kun olin oireineni töissä enkä päässyt vastaamaan, yhden kerran soittaavat takaisin siis! Ihan kun sinne turhan takia soiteltaisiin. Jos et siis istu puhelin kourassa 24/7 takaisinsoittopyynnön jälkeen, ei sinulla mitään todellista asiaa voi olla. Olen hoitaja itsekin, enkä voi käsittää miten alas resurssit ajettu. Ikävä kyllä vaikuttaa myös omaan työmotivaatioon. Ja huonosti tulee vanhukset hoidetuksi, kun sairaana töitä teen.

Miksi ihmeessä teet töitä sairaana?!?! Luulisi HOITAJALLA olevan sen verran tajua, että sairaana ollaan sairaslomalla, ei töissä. Perustelut kerroitkin jo viimeisessä lauseessa. 

Vierailija
33/52 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä teet töitä sairaana?!?! Luulisi HOITAJALLA olevan sen verran tajua, että sairaana ollaan sairaslomalla, ei töissä. Perustelut kerroitkin jo viimeisessä lauseessa. 

Tämä juuri oli viestini pointti! Kun et saa sairaslomaa esimieheltä, etkä saa sitä päivystyksen kautta, etkä omahoitajaa kiinni!  Jäät pois töistä palkattomalle ja pahimmillaan varoituksen kanssa, jos esimies sitä mieltä, että et ole tarpeeksi sairas ollaksesi pois. Tämä on totista totta meillä. Esimies sanonut, että joko palkatonta, tai lomapäiviä. Edes työsuojeluvaltuutettu ei pystynyt asiaa muuttamaan.

Ja on ollut myös tilanne, että olen päivän aikana loukannut käteni niin, että en kykene hoitamaan sänkypotilaita. Esimies sanonut, ei ole vaihtoehtoa, kun tehdä työvuoro, koska hoitajia ei riitä, olen tehnyt vuoron ja tämän jälkeen itkenyt seuraavan yön kipuja. Vielä senkin jälkeen sanottu terveyskeskuksesta, että ei lääkärille saa aikaa, kunnes olet käynyt fysioterapeutilla, jonot kuukausia. Ja lopulta kädessä todettu tulehdus joka ei korjaannu kuin lääkkeillä.

Mukavaa olla hoitaja, kun koko ajan näkee miten hommat ei toimi. Vielä mukavampaa, kun joku tulee vaan neuvomaan, että sairaana ei mennä töihin.. Tiedoksi, että meillä ei myöskään koronan takia olla poissa, ellei oireita ole riittävästi..

Vierailija
34/52 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kuukautta ja vielä ei ole soitettu. Turussa ja kiireetön.

Vierailija
35/52 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä juuri oli viestini pointti! Kun et saa sairaslomaa esimieheltä, etkä saa sitä päivystyksen kautta, etkä omahoitajaa kiinni!  Jäät pois töistä palkattomalle ja pahimmillaan varoituksen kanssa, jos esimies sitä mieltä, että et ole tarpeeksi sairas ollaksesi pois. Tämä on totista totta meillä. Esimies sanonut, että joko palkatonta, tai lomapäiviä. Edes työsuojeluvaltuutettu ei pystynyt asiaa muuttamaan.

Ja on ollut myös tilanne, että olen päivän aikana loukannut käteni niin, että en kykene hoitamaan sänkypotilaita. Esimies sanonut, ei ole vaihtoehtoa, kun tehdä työvuoro, koska hoitajia ei riitä, olen tehnyt vuoron ja tämän jälkeen itkenyt seuraavan yön kipuja. Vielä senkin jälkeen sanottu terveyskeskuksesta, että ei lääkärille saa aikaa, kunnes olet käynyt fysioterapeutilla, jonot kuukausia. Ja lopulta kädessä todettu tulehdus joka ei korjaannu kuin lääkkeillä.

Mukavaa olla hoitaja, kun koko ajan näkee miten hommat ei toimi. Vielä mukavampaa, kun joku tulee vaan neuvomaan, että sairaana ei mennä töihin.. Tiedoksi, että meillä ei myöskään koronan takia olla poissa, ellei oireita ole riittävästi..

Tee ilmoitus jonnekin tuosta korona-asiasta. vaikka oikeuskanslerille.

Se on yleisvaarallinen tartuntatauti edelleen.

Vierailija
36/52 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime syksynä soitin espoolaiseen terveyskeskukseen, päivä oli tiistai. Takaisinsoitto tuli sunnuntaina.

Vierailija
37/52 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin marraskuun 7 päivä ja jätin soittopyynnön, eipä ole kukaan soittanut.

Vierailija
38/52 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No  hemmetti tätä touhua !!!   Ei pääse lääkärille  täällä uudellamaalla !!!!    2viikkoa odotettu soittoa.     Säästetään ja säästetään ,   m u t t a   muille maille kyllä riittää rahaa  ..  😡

Vierailija
39/52 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 päivää (Helsinki, Haagan terveysasema)

Vierailija
40/52 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti puhelut ovat tulleet hyvinkin alle tunnissa, sama hammaslääkäriin soittaessa.