Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies palasi saunaillasta posliinin kanssa

Vierailija
11.01.2023 |

Mies oli viikonloppuna kavereidensa kanssa saunaillassa. Seuraavana päivänä oli melkoisessa krapulassa ja lämmitinkin saunan, jotta hän vähän piristyisi ja virkistyisi. Saunassa huomasin, että miehellä oli alapää ajeltu posliiniksi. Tämä kummastutti, sillä olen joskus muutaman kerran ehdottanut tätä hänelle, mutta posliini ei kuulemma ole hänen juttunsa. Vähän on vaan siistinyt karvoitustaan. Saunan jälkeen ehdotin, että voisin tehdä lähempää tuttavuutta posliinin kanssa, mutta mies valitteli olevansa väsynyt eikä halunnut seksiä kanssani. Mies meni aikaisin nukkumaan.

Mielestäni tämä oli kummallista käytöstä ja tuo karvattomuus vaivaa nyt minua. Mitä saunaillassa on voinut tapahtua?! Ahdistaa, kun kaikenlaisia ajatuksia pyörii mielessäni ja mies ei suostu kertomaan, miksi palasi reissusta posliinin kanssa. Tässä on kuitenkin suunniteltu perhettäkin.

N34

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia astioita mies oli ostanut?

Vierailija
2/21 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka tätä samaa virttä jaksaa edes haloo vasta oli sama homma mutta nainen PÄÄOSISSA camooon trollit vähän yritystä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saas nähdä, poistavatko voimaantujat tämä ketjun? Nyt ei kuitenkaan ole kyse naisen posliinista vaan miehen.

Vierailija
4/21 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei miehesi olisi ollut kiertopalkintona siellä saunaillassa? Sitä on nöyryytetty!!

Vierailija
5/21 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posliini on parasta!

Vierailija
6/21 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, etteivät vaan olisi pelanneet miehissä jotain seksipeliä?

Vierailija
7/21 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin pikkuhiljaa tajuta, ettei Jasu rakastellut rahasta, vaan silkasta nautinnosta. Hän oli valehdellut minulle. Palasin olohuoneeseen ja kyselin varovaisesti toisilta miehiltä Jasusta. Sainkin tietää Jasun kuuluneen parinvaihtoklubiin jo pitkän aikaa ja kaikki tunsivat hänet. Lopulta uskalsin tunnustaa miehille olevani Jasun puoliso ja sain osakseni selkään taputuksia. Miehet tuntuivat olevan minulle kateellisia, vaikken itse tuntenut samaa sillä hetkellä. Minua pyydettiin riisumaan vaatteeni ja liittymään joukkoon. Saisin kuulema naida vapaasti kaikkia paikalla olevia naisia, jos vain käytän kondomia suojana.

Lopulta tottelin miehiä ja riisuin housuni. Jätin kuitenkin kauluspaidan päälle, jotta saisin kuvattua kaiken videolle. Kuvaaminen oli kuulema kiellettyä, mutta tuskin kukaan tajusi minun tekevän sitä kaiken aikaa. Valitsin kumppanikseni nuorimman paikalla olevista naisista ja olin hänen kanssaan yhdynnässä olohuoneen karvamaton päällä. Kaluni ei ehkä tehnyt naiseen mitään suurta vaikutusta, mutta sain ainakin itse tyydytyksen.

Loppuilta oli varsin villiä meininkiä. Join boolia ja olin muidenkin naisten kanssa yhdynnässä. Välillä seurasin Jasun touhuja, kun miehet naivat häntä takaapäin vuoron perään. Tuossa vaiheessa Jasukin näki minut ja hän tyytyi vain hymyilemään. En puuttunut Jasun hauskanpitoon millään tavalla, vaan annoin hänen nauttia miesten seurasta. Vasta loppuyön pikkutunneilla puhuimme kahdestaan. Silloin Jasun humala oli jo laskenut ja hän alkoi ymmärtää läsnäoloani paremmin.

Vierailija
8/21 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut varsin hermona, sillä Jasulla on ollut tällä viikolla muutamia asiakastapaamisia, joista en oikeastaan tiedä sen enempää. Jasu itse kuitenkin vaikuttaa piristyneen, koska on päässyt takaisin omaan työhönsä. Hän sanoi alussa olevan hiljaisempaa, koska kaikki vakioasiakkaat eivät vielä tiedä Jasun paluusta markkinoille. Minä en oikeastaan ole kommentoinut Jasun tekemisiä millään tavalla, sillä hän jo tietää mielipiteeni kyseisestä asiasta.

Illat olemme saaneet viettää kolmestaan kotona, joten se lienee viikkoni positiivisin asia. Siri on pari kertaa käynyt Janitan luona koulun jälkeen ja olen hakenut hänet sieltä kotiin. En ole paljon puhunut Janitan äidin kanssa, sillä aikomukseni ei ole ystävystyä häneen. Toistaiseksi nuo vierailut ovat menneet ihan hyvin, eikä tietooni ole tullut mitään sen ihmeempää. Tytöt ainakin tuntuvat viihtyvän yhdessä.

Vierailija
9/21 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tippuiko verta perseestä?

Vierailija
10/21 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen Jasu halusi viettää *tyttöjenillan* ja hän häipyi kaupungille. Olin tietysti masentunut siitä, sillä olen jo tottunut viettämään kaikki iltani Jasun seurassa. Tunnen hänen kavereistaan vain Teijan, jonka tapasin häissämme. Jasu ei ole halunnut esitellä minulle muita kavereitaan ja se on minusta vähän outoa. Tuntuukin siltä, että hän jotenkin häpeää minua, eikä halua kavereidensa tietävän minusta mitään. Nämä kun eivät olleet edes häissämme, sitä Teijaa lukuun ottamatta.

Olinkin eilisen illan Sirin seurassa ja meillä oli ihan mukava ilta. Pelasimme Ristiseiskaa pitkästä aikaa ja pelimme päättyivät tasan. Kortinlätkimisen aikana kyselin tyttäreni kuulumisia, eikä Siri oikein innostunut asiasta. Sain kuitenkin tietää hänen olevan onnellinen Janitan seurassa ja koulukin menee kuulema ihan hyvin. Pojat eivät ole enää kiusanneet Siriä ja koko alastonkuvajupakka tuntuu unohtuneet kaikilta. Liisakin on jo puheväleissä Sirin kanssa, vaikkeivät he ole vielä varsinaisesti ystävystyneet uudelleen. Keskustelumme loppupuolella rohkaisin mieleni ja kysyin, kuinka pitkällä Siri on seurustelussaan Janitan kanssa. Siri kieltäytyi vastaamasta, eikä asia kuulema kuulu minulle millään tavalla. Minulle jäi kuitenkin sellainen käsitys, että he olisivat jo harrastaneet seksiä keskenään.

Vierailija
11/21 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin puhelun, enkä kertonut mitään Jasulle, sillä halusin pohtia asioita kaikessa rauhassa. Illalla tarkistin Alastonsuomessa olevan profiilin, eikä kuvissa esiintyvä nainen mielestäni ollut Jasu, vaikka tällä olikin samanlaiset rinnat ja häpyhuulet. Jasulla on kuitenkin pakonomainen tarve poseerata alasti miehille, joten siinä suhteessa on varsin helppo ymmärtää hänen haluavan esiintyä netissä. Olenkin useasti kuvannut Jasua alasti, koska hän pitää siitä.

Vierailija
12/21 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin suoraan perjantaina olleiden polttareiden pitopaikkaan ja pysäköin autoni sadan metrin päähän talosta. Kävelin suoraan talon pihaan ja otin kännykälläni kuvia talosta, sekä pihalla olleesta autosta. Kuvasin myös postilaatikon, sillä siinä oli asukkaiden sukunimi. En uskaltanut mennä sisälle asti, vaan harpoin nopeasti takaisin autolleni. Siellä selasin kuvia ja hain numeropalvelusta auton omistajan tiedot. Se kuului samalle miehelle, joka oli tilannut Jasun luokseen polttareihin. Hyödynsin kännykkäni nettiyhteyttä ja hain Googlesta sen miehen tiedot.

Yllätykseni oli melkoinen, sillä minulle selvisi miehen olevan kunnallisvaltuutettu ja sen lisäksi menestyksekkään paikallisyrityksen toimitusjohtaja. Miehellä oli oma blogi, josta selvisi hänen olevan naimisissa ja hänellä on pieniä lapsiakin. Samassa muistinkin nähneeni pihamaalla lasten leikkikaluja.

Mitä minun pitäisi tehdä? Tuota kysymystä olen pyöritellyt päässäni pitkän aikaa.

Vierailija
13/21 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnustan suoraan kaikille, että olen rakastunut Jasuun ja haluan solmia liiton hänen kanssaan. Jasu ei kuulu kirkkoon, joten olen ehdottanut hänelle siviilivihkimistä. Kosinnastani huolimatta Jasu haluaa vielä miettiä asiaa, sillä hän ei halua sitoutua vain yhteen mieheen. Jasu on seksiriippuvainen ja se lieneekin pääasiallinen syy hänen valitsemalleen ammatille. Hän haluaa hallita miehiä seksin avulla ja siinä hän on todellakin hyvin taitava. Olisin valmis tekemään mitä tahansa, jotta saisin Jasun puolisokseni, sekä asumaan maatilalleni. Ymmärrän kuitenkin varsin hyvin Jasua, sillä meillä on kahdenkymmenen vuoden ikäero. Jasu on vasta kahdenkymmenenkahden ja itse olen yli nelikymppinen. Minulla on kaiken lisäksi vain yhdeksänsenttinen kalu, joten tuskin sillä voi tyydyttää täysin Jasun seksuaalisia haluja.

Vierailija
14/21 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaiken lisäksi vain yhdeksänsenttinen kalu, joten tuskin sillä voi tyydyttää täysin Jasun seksuaalisia haluja.

Vierailija
15/21 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sammui kesken illan ja kaverit teki källin :-)

Vierailija
16/21 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulustelin tyttöjä ja nämä kertoivat törmänneensä Samuun Ilosaarirockissa. Tämä oli liittynyt tyttöjen seuraan ja ostanut näille lonkeroa. Kun tytöt olivat humaltuneet, Samu oli kieltänyt heitä menemästä kotiin, jottei vanhempien kanssa syntyisi riitaa. Tytöt olivat myöntyneet ehdotuksen ja menneet siksi Samun kyytiin. Autossa Samu oli tarjonnut tytöille lisää viinaa ja kuljettanut nämä sinne metsään. Kerroin suoraan tytöille Samun aikomuksista ja järkyttynyt Siri lupasi minulle, ettei hän ole enää missään tekemisissä Samun kanssa.

Vierailija
17/21 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Panu hiukan välipalaa ja sitten ulos leikkimään.

Vierailija
18/21 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku haaste on ollu tai sitte kaverit tehny sille källin. Intissä joku kerto, että kaveriporukassa joku kun oli sammunu, ni olivat laittaneet kosteusvoidetta kortsuun ja työntäneet sitä vähän matkaa kynällä sen jampan perseeseen. Hiukan oli ollut kaveri ihmeissään herätessään.

Vierailija
19/21 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais ehkä tarkastaa onko pallit vielä tallella!

Vierailija
20/21 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan sillä ne vitjamunat edelleen tallella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi