Haluaisin kokea lomaromanssin, minne matkustan?
Kommentit (69)
Minkä ikäinen olet? Lähtisitkö kanssani viikon lomalle kokemaan ja elämään? Otettaisiin lennot keväämmällä vaikka Firenzeen, huoneet pienestä hotellista, tutustuttaisiin ensin kaupunkiin ja toisiimme, sitten esimerkiksi vuokrattaisiin auto ja kierreltäisiin laajemmin Toscanaa ja sen erikoisempia paikkoja, tai mitä nyt sitten keksittäisiinkään.
Olen hyväkäytöksinen ja korkeakoulutettu M40. Vaatimaton luonteeltani, mutta sanavalmis, tulen toimeen ihmisten kanssa, ymmärrän laadun päälle ja osaan pitää hauskaa. Olen myös kärsivällinen, ja ymmärrän jotain romantiikan päälle.
Toki voisimme hieman tutustua ennakkoonkin, mutta en hae muuta kuin mukavaa seikkailua ilman sitoumuksia.
Mitä sanot?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Lähtisitkö kanssani viikon lomalle kokemaan ja elämään? Otettaisiin lennot keväämmällä vaikka Firenzeen, huoneet pienestä hotellista, tutustuttaisiin ensin kaupunkiin ja toisiimme, sitten esimerkiksi vuokrattaisiin auto ja kierreltäisiin laajemmin Toscanaa ja sen erikoisempia paikkoja, tai mitä nyt sitten keksittäisiinkään.
Olen hyväkäytöksinen ja korkeakoulutettu M40. Vaatimaton luonteeltani, mutta sanavalmis, tulen toimeen ihmisten kanssa, ymmärrän laadun päälle ja osaan pitää hauskaa. Olen myös kärsivällinen, ja ymmärrän jotain romantiikan päälle.
Toki voisimme hieman tutustua ennakkoonkin, mutta en hae muuta kuin mukavaa seikkailua ilman sitoumuksia.
Mitä sanot?
Ei kiitos. Voisit olla isäni ikäsi puolesta. -Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanot?
Ei kiitos. Voisit olla isäni ikäsi puolesta. -Ap
Harmi. Kerro kuitenkin, jos tulet toisiin ajatuksiin myöhemmin. Sitten, kun olemme enemmän samanikäisiä.
Madonna tiesi jo kasarilla että Italians do it better 😉
Vierailija kirjoitti:
Mikä on koominen ähisijä?
Lapsesi kyselee halveksivaan sävyyn; "mitä nuo miehet oikein haluaa?' "Huomiotako?"Sinusta vai lapsestasi? Lapseltasiko?
En kyllä ymmärrä yhtään, mitä yrität sanoa!
Äidin puolesta lapsi ärsyyntyi, kai se on vähän rasittava kulkea jos huomaa koko ajan sen miesten säpinöissä olemisen siinä ympäristössä.
Omani koin Milanossa yli 20-vuotta sitten. Meillä kaverini kanssa (molemmat blondeja ja ihan hyvännöisiä) oli vientiä liiaksikin asti. Ainakin vielä tuolloin perään huutelu ja vislailu oli ihan normi, en tiedä ovatko jo oppineet kunnioittamaan naisia vähän enemmän ja odottamaan edes jotain vastavuoroista kiinnostuksen elettä. Eipä silti, ihan hyvältähän se meistä parikymppisistä tuntui, turvalliseltakin, kunhan pysyimme yhdessä ja pois sivukaduilta.
Tapasimme paikallisen kaksikon, jotka halusivat esitellä meille nähtävyyksiä. He kutsuivat meidät myös kanssaan syömään paikallisten suosimaan raflaan. Lucan kanssa olimme kiinnostuneita toisistamme, mutta kaverini ja se toinen (jonka nimeä en enää muista) eivät lopulta syttyneet toisilleen sen enempää. Siksi omakin romanssini vähän kärsi, kun en tietenkään halunnut jättää kaveriani. Mitään fyysistä ei tehty, vähän pussailtiin, eipä juuri muuta.
Lähettelimme sähköpostia toisillemme reissun jälkeen jonkun kuukauden, mutta sitten homma lopahti. Pitkä välimatka eikä rahaa uuteen reissuun, tuttu juttu. Hyvät muistot kuitenkin jäi!
Ei lomaromansseja oikeasti taida olla. En tunne ketään, jolla olisi ollut sellaista.
Isoon Omenaan ostoksille, siellä tulee JOPA neljä raavasta miestä kaatamaan ketoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei lomaromansseja oikeasti taida olla. En tunne ketään, jolla olisi ollut sellaista.
Minulla kaveripiirissä ollut lomaromansseja/seksiä ihmisillä ainakin Ausseissa, Kreikassa x 2, Lontoossa, Vegasissa (nämä menivät naimisiin myöhemmin)
Itse olisin kyllä halunnut kokea lomaromanssin, mutta olen vissiin jotenkin ernu kun en päädy sellaisiin tilanteisiin vaan johonkin hengailemaan naisia pelkäävien konservatiivien tai korealaisten homojen kanssa. Jos siis ylipäätään päädyn hengailemaan miesten kanssa. Aina jotain tuollaisia outoja seurueita sitten, mutta niiden kanssa on hauskaa.
Ehkä parasta olisi mennä abiristeilylle.
Ihana ajatus.
Espanja, Italua, Turkki.
Miehet näyttävät ja tuoksuvat hyvältä. Avaavat oven, auttavat takin päälle, silmäpeliä ja flirttiä on luonnostaan.
Olette ilonpilaajia. Ei kaikki seksiä halua.
Maltalla oli ainakin innokkaita viimeksi kun kävin. Siis parikymppiselle blondille olis vientiä. Oletan, että Kreikassa, Italiassa ja Espanjassa myös.
Gambia tai Thaimaa riippuen kumpaa sukupuolta olet.
Muslimimaat ei jätä ketään kylmäksi.
Leville. Mikä tahansa etelän kohde kelpaa myös, jonkinlainen romanssi kyllä järjestyy varmasti.
Gambiasta palaat kuin seipään nielleenä.