Haluaisin kokea lomaromanssin, minne matkustan?
Kommentit (69)
Hämeenlinnaan tietenkin, täällä voi kuka tahansa hyvännäköinen nainen kokea ainutkertaisen lomaromanssin!
Ketkä Suomi julkut käy Gambiassa?
Lomaromanssin aikana, vaikka kertapanosta, voi tulla raskaaksi. Kondomi muistettava, sen ja mahd.tautien varalta.
Yksi tutun tuttu tuli raskaaksi lyhyen lomaromanssin aikana. En viitsi mainita, missä päin kävi.
No, aikanaan syntyi lapsi, jonka äiti halusi pitää pois kokonaan miehen elämästä. Mies sai kuitenkin tietää lapsesta, kiitos yleismaailmallisen Facebookin. Tuli peräti Suomeen, mutta kuulemani mukaan äidin lapsineen onnistui vältellä lapsen isän tapaamista.
Tarinan jatkoa ja nykytilannetta en tiedä. Vuosia on jo mennyt.
Vierailija kirjoitti:
Lomaromanssin aikana, vaikka kertapanosta, voi tulla raskaaksi. Kondomi muistettava, sen ja mahd.tautien varalta.
Yksi tutun tuttu tuli raskaaksi lyhyen lomaromanssin aikana. En viitsi mainita, missä päin kävi.
No, aikanaan syntyi lapsi, jonka äiti halusi pitää pois kokonaan miehen elämästä. Mies sai kuitenkin tietää lapsesta, kiitos yleismaailmallisen Facebookin. Tuli peräti Suomeen, mutta kuulemani mukaan äidin lapsineen onnistui vältellä lapsen isän tapaamista.
Tarinan jatkoa ja nykytilannetta en tiedä. Vuosia on jo mennyt.
Romanttisilta turistityttöjeniskijäpojilta ei saa tauteja.
Espanja Kreikka, Turkki, Marokko, kaikki Välimeren maat.
Vierailija kirjoitti:
Espanja Kreikka, Turkki, Marokko, kaikki Välimeren maat.
Algeria, Libya, Libanon, Syyria.
4747466446747373929222736464752993929292824647477483838833883o
Mitä turhaan ulkomaille. Stadin apollo klubissa hengailee monta ulkkari kyr pää joita ap voi kokeilla. Mustille ja lähi itäläisille kelpaa IHAN mikä tahansa. Latinoille tavikset ja sitä paremmat.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos. Voisit olla isäni ikäsi puolesta. -Ap
Mitä sää oot? 15 vee? 😆
Laskettelukeskuksista on lomaromansseja löytynyt helpoiten.
t: setämies
Välimeren maat ovat perinteisen maineensa veroisia:
https://www.theonion.com/european-men-are-so-much-more-romantic-than-am…
Levi? Tosin siellä on kaiken maailman outoja hiihtäjiä myös.
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa miehet ovat sekä kohteliaita että romanttisia. Suosittelen
Kun silmä välttää niin pyörähtävät bordellissa. Aurinkorannikolla isoja katumainoksia "palveluista".
Millaiset naiset näitä romanssiehdotuksia oikein saa? Olen matkustanut paljon yksin viimeisen 15v aikana, enimmäkseen etelä- ja itä-euroopassa, eikä mulle ikinä kukaan huutele perään, tule juttelemaan tms. Nämä jutut kuulostaa ihan saduilta. Ja olen normaalikokoinen, ihan perusnätti, pitkähiuksinen blondi, pukeudun mekkoihin, jne jne. Oletteko jotain huippumalleja tai kuljette kaupungilla bikinit päällä? (Itsellä naiselliset mutta peittävät vaatteet, koska palan hetkessä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gambiinaan.
En mä mitään seksilomaa hakua, vaan sellaista söpöä romanttista romanssia.
Mikä se sellainen paikka on, missä jotain aitoja romansseja "varmasti" löytää? Kaiken maailman huijareita ja sen sellaisia toki löytyy.
Joten etsit kaiketi todentuntuista teatteria?
Eihän lomaromanssia tosimielellä etsitäkään. Sehän on kaunis satu josta nautitaan aikansa tietäen että arki koittaa. Jos niin naiivi on että luulee prinsessasadun jatkuvan ikuisesti niin saa luulla.
Vierailija kirjoitti:
Millaiset naiset näitä romanssiehdotuksia oikein saa? Olen matkustanut paljon yksin viimeisen 15v aikana, enimmäkseen etelä- ja itä-euroopassa, eikä mulle ikinä kukaan huutele perään, tule juttelemaan tms. Nämä jutut kuulostaa ihan saduilta. Ja olen normaalikokoinen, ihan perusnätti, pitkähiuksinen blondi, pukeudun mekkoihin, jne jne. Oletteko jotain huippumalleja tai kuljette kaupungilla bikinit päällä? (Itsellä naiselliset mutta peittävät vaatteet, koska palan hetkessä).
Blondi 15-25v niin kyllä on tarjontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Espanjassa miehet ovat sekä kohteliaita että romanttisia. Suosittelen
Kun silmä välttää niin pyörähtävät bordellissa. Aurinkorannikolla isoja katumainoksia "palveluista".
Kun sen tekee kuuma latino, niin se on vaan sitä romantiikan nälkää.
Eri juttu jos asialla on joku jarmo tai mikko.
Roomaan.