Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten aiot kummitella kuolemasi jälkeen?

Vierailija
11.01.2023 |

Kysely

Miten aiot kummitella kuolemasi jälkeen?

Vaihtoehdot

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos käy kuten Beetlejuicessa eikä kummittelu onnistu,kun ihmiset eivät näe tai kuule sinua?

Vierailija
42/46 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut koirankasvattajana pentuja jotka jostain kumman syystä haukkuu ja vinkuu kohti olkkarin kattoa. Aikuiset koirat ei ole moksiskaan. Menen siis moikkaamaan sitä kattokummitusta ja käsken jättää pentukoirat rauhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kummituksena kiusaamaan sellaisia ihmisiä, jotka olivat minulle ilkeitä kun vielä elin. Jos he siis ovat vielä elossa. Puhaltelen kylmää ilmaa heidän päälleen kun he ovat yksin, kiskon heitä salaa hiuksista, narisutan portaita ja päästän erilaisia pelottavia ääniä kun he makaavat illalla pimeässä sängyssä odottaen unta, vaihtelen salaa tavaroiden paikkaa tai aiheutan mystisiä tavaroiden katoamisia ja aiheutan vaikka yllättäviä valojen sammumista, musiikin menoa kovaäänisesti päälle kun he nukkuvat ja aiheutan heille painajaisia. Vaikka vielä elossa oleville kiusaajilleni jotka ovat vielä elossa.

Vierailija
44/46 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menen kummituksena kiusaamaan sellaisia ihmisiä, jotka olivat minulle ilkeitä kun vielä elin. Jos he siis ovat vielä elossa. Puhaltelen kylmää ilmaa heidän päälleen kun he ovat yksin, kiskon heitä salaa hiuksista, narisutan portaita ja päästän erilaisia pelottavia ääniä kun he makaavat illalla pimeässä sängyssä odottaen unta, vaihtelen salaa tavaroiden paikkaa tai aiheutan mystisiä tavaroiden katoamisia ja aiheutan vaikka yllättäviä valojen sammumista, musiikin menoa kovaäänisesti päälle kun he nukkuvat ja aiheutan heille painajaisia. Vaikka vielä elossa oleville kiusaajilleni jotka ovat vielä elossa.

Minäkin ajattelin kiusata elämäni pahoja ihmisiä niin etteivät saa nukuttua, tai korkeintaan näkevät painajaisia. Pelottelen ja syöksen heidät hullujenhuoneelle.

Vierailija
45/46 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä vielä, mutta työpaikkakiusaaja on ykköskohde.

Kosto se kourii entinen pomoni. Teen olosi hitusen tukalaksi niin et sen jälkeen kiusaa enää ketään.

Vierailija
46/46 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tuo Nälkäinen Merimies, kummittelen ruotsinlaivojen buffeteissa koirani Luunkätkijän kanssa. Luunkätkijällä oli toinenkin nimi kun elimme ja joissakin laivoissa häntä sanotaan Kastikekoiveksi, moni vannoo nähneensä aavekoiran suussa kastiketta tihkuvan kalkkunankoiven!

Näyn heijastuksena ravintolan ikkunasta kun siivooja vilkaisee kuun valaisemalle merelle, valkoisella liinalla manifestoidumme auringossa haihtuvina hillotahroina öisen mässäilymme jäljiltä!