Miten aiot kummitella kuolemasi jälkeen?
Kommentit (46)
Meillä oli kummitteleva asunto. En tiedä mitä siellä oli tapahtunut. Osa kaapin ovista aukesivat yhtäaikaa eräänä yönä ja sinne laitetut pari muovipussia esineineen tippuivat alas, myös yläkaapit aukesivat. Samaan aikoihin eräs lelu äänteli yöllä itsekseen, oli kammottavaa. Oven ripa nousi ja laski itsestään ketään näkemättä, joka olisi sen aiheuttanut. Tälläkin tapauksella oli useampi todistaja. Siis turha syyttää harhaksi. Ei pidä vitsailla liikaa tällä aiheella, kun sellaista tapahtuu joillekkin.
Mä aion antaa muutamille kunnon kylmikset.
Öisin tulen näiden kotiin, avaan ikkunoita, puhallan kylmää niskaan. Uuuuuuu ulisen kylmän tuulahduksen mukana.
Tulen käyttämään kaikki mahdolliset keinot ajaakseni sietämättömän eksäni hulluuden partaalle. Ihan vain tasapuolisuuden nimissä, hän nimittäin sai minut melkein tappamaan itseni. Tai ainakaan vielä en ole sitä tehnyt, huomisesta en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Tulen käyttämään kaikki mahdolliset keinot ajaakseni sietämättömän eksäni hulluuden partaalle. Ihan vain tasapuolisuuden nimissä, hän nimittäin sai minut melkein tappamaan itseni. Tai ainakaan vielä en ole sitä tehnyt, huomisesta en tiedä.
Älä. Tee. Sitä.
En tiedä jos edes luet tätä mutta älä oikeasti tee sitä. Mä olen ollut just tossa samassa pimeässä huoneessa jossa ei oo MITÄÄN muuta kuin se että ottaa oman tuskan itseltään pois.
Sun eksä saattaa ansaita sen minkä ansaitsee mutta jätä se pliis karman käteen, ei sun kalman kylmien kourien käteen.
kaikin mahdollisin tavoin. Tulen olemaan kiukkuinen tapaus.
Todellakin aion kummitella, jännä "nähdä" miten jälkeenjääneet asian ottavat, annan nimittäin samalla mitalla, ellen pahemmalla takaisin. Aion lausua eräitä nimiä ÄÄNEEN, aion muistuttaa ajasta ja paikasta, häivyn ja tulen takaisin, muistutan jostain, jossa on minulle tapahtunut jotain ikävää, esim. jollain parkkipaikalla, lausun parkkipaikan nimen ÄÄNEEN, häivyn taas. "Kirjoitan" puhelinnumeroita wc-peiliin suihkun jälkeen, kun höyry laskee, näkee veskiintulija numeron. Keinoja on hitsin paljon, loistavaa!
Näyttäydyn läpinäkyvänä ikkunan takana, huoneissa, istun auton takapenkillä. Inhottava kuski ajaa ojaan, hän kuolee, minähän en enää voi kuolla, olen jo kuollut. Koputtelen. Katselen kun mielenterveys sumenee ja lopulta katoaa kokonaan.
Minä aion kerran pieraista oikein kovaa ja säikyttää sillä kappalaisen. Sitten menen Jumalan, Isäni tykö.
Vierailija kirjoitti:
Silloinhan eksäsi olisi voittanut? Saanut sen, mitä halusi ja tavoitteli.
Tietenkään et siis tee itsellesi mitään. Sinä olet selvinnyt tähän asti, ja jatkossa selviät vielä paremmin. Ja se on paras kosto eksällesi.
Sinä selvisit, ja se on pahinta, mitä eksäsi voi kokea .
Ovatpa ihmiset katkeria, ja hirveästi kostofantasioita. Sekä tämä pierupervertikko, joka kirjoittelee kaikkialle säälittävää fantasiaansa.
Minä olisin hyvä kummitus. Miksi olisin katkera? Olisin utelias näkemään, mitä "rajan takana" on. Ja ehdottomasti haluan syntyä uudestaan.
Soitan ovikelloa tai läväytän ikkunan auki ,kun ihmiset ovat rupeamassa seksihommiin :D
Mutta itkeviä vauvoja tuudittan ja kissoja silitän.
Lähden möyrimään ja keräilen kultahampaita hautausmaalla
Menen huutelemaan kumealla äänellä Päivi Räsäselle "Päivi,täällä saa""na".
Menisin taloyhtiön saunatiloihin huutelemaan HÖÖÖÖ
Syön pahantekijäni sielun elävältä, tosin sillä ei sitä ole koskaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Menisin taloyhtiön saunatiloihin huutelemaan HÖÖÖÖ
Mikset menisi jo nyt? 👻
Oletkin joku lonkeroeläin, joka ottaa virtuaalitodellisuus kypärän pois päästään, ja tajuat, että "perkules, se olikin vain peli".
Katsot ympärille, ja samanlaisia lonkeroeläimiä on ympärilläsi tuhansittain kypärät päässään muissa maailmoissa ja peli kesken. Kypärä takaisin päähän, ja Start new game.
Outoihin asentoihin vääntyminen ja liikkuminen epäinhimillisesti olisi toimivaa, samoin kirkuminen jne. muut yllärit.
Olen kateellinen. Itse olen kristitty ja vissiin pitää pysytellä haudassa aika pitkään.