Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
miksi bestis hehkuttaa muita ystäviä?
saunuru
11.01.2023 |
miksi hänen tarvitsee mulle kertoa, että jee, tiina tulee tiistaina käymään ja niin odottaa tiistaita?
jokin vihje, että mun seura ei kiinnostele?
Kommentit (23)
kaverisi saattaa olla narsisti ja trianguloida.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minulle on käynyt ihan sama juttu. Mulla ei ole bestiksiä ollut koskaan mutta hyvänä pitämäni yatävä(?) Muuttui jotenkin joskus, alkoi perua menoja kanssani, kutsui toista ihmistä bestiksekseen, korosti häntä puheissaan tosi paljon. Minulle se toi ikävän olon. Eikö teille toisi?
Alue: Aihe vapaa
kuulostaa sangen tutulta, onkohan sama ihminen kyseessä :D
harmi, jos toisen epävarmuuden vuoksi tulee ystävyyteen säröjä :( pitääkin pohtia mistä moinen epävarmuus ja mitä sille voisi tehdä.
kiitos kokemuksesi jakamisesta - sain ajatuksen aihetta, jota tulinkin hakemaan :)