Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi bestis hehkuttaa muita ystäviä?

saunuru
11.01.2023 |

miksi hänen tarvitsee mulle kertoa, että jee, tiina tulee tiistaina käymään ja niin odottaa tiistaita?

jokin vihje, että mun seura ei kiinnostele?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha, muistan kuinka itselläni oli teininä läheinen kaveri, joka muisti aina ilmoittaa minulle muistakin sosiaalisista suhteistaan. Hän laittoi minulle monesti suunnilleen seuraavanlaisia viestejä: "Heey, koska nähdään? Oon tänään Tiian kaa ja huomenna näen Eerikaa, eli alkaa olla viikko aika täynnä :)" Aina ei edes kysynyt, koska nähdään, vaan kysyi ainoastaan "Mitäs sä" ja kertoi sen jälkeen, keitä kaikkia aikoi sillä viikolla nähdä. Joskus ärsyynnyin tällaisesta viestistä niin, että vastasin vain "Hyvä juttu sulle", ja hän ei puhunut minulle sen jälkeen varmaan viikkoon. Oli tosi epävarma ja halusi maalailla itsestään suosittua kuvaa.

kuulostaa sangen tutulta, onkohan sama ihminen kyseessä :D

harmi, jos toisen epävarmuuden vuoksi tulee ystävyyteen säröjä :( pitääkin pohtia mistä moinen epävarmuus ja mitä sille voisi tehdä.

kiitos kokemuksesi jakamisesta - sain ajatuksen aihetta, jota tulinkin hakemaan :)

Vierailija
22/23 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaverisi saattaa olla narsisti ja trianguloida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on käynyt ihan sama juttu. Mulla ei ole bestiksiä ollut koskaan mutta hyvänä pitämäni yatävä(?) Muuttui jotenkin joskus, alkoi perua menoja kanssani, kutsui toista ihmistä bestiksekseen, korosti häntä puheissaan tosi paljon. Minulle se toi ikävän olon. Eikö teille toisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi