Väsynyt odottaja
Hei. Muutkin varmaan tässä vaiheessa etsii itsestään merkkejä lähestyvästä synnytyksestä?😆Ei jaksais enää odottaa rv 37 menossa.. Mulla ollut rv 30 asti silloin tällöin menkkamaista jomotusta. Nyt ollut viikon ajan päivittäin, ei ole järin kipeitä kuitenkaan. Kirkasta limaista vuotoa ollut reilu viikon.. Limatulppaa? Vauva on laskeutunut jo rv 32 ja kiinnittynyt. Painaa pissarakkoa niin että saa käydä puolen tunnin välein vessassa😃joka toinen päivä tuntuu että tää syntyy ihan kohta ja joka toinen päivä siltä että eihän tää tuu vielä pitkään aikaan.. 😆Onko muilla ollu menkkamaista jomottelua ja kauan siitä on vielä menny synnytykseen? Kyseessä mun toinen raskaus. Esikoinen synty rv 39 viikon käynnistämisen jälkeen.. Silloin mulla ei ollut koko raskaudessa mitään tämmösiä menkkakipuja.. Ja mahakin laskeutu vasta rv 37..
Kuulostaa samalle kun mun tilanne rv37 oli ja arvelivat että ei mennä laskettuun asti. Niin vain just laskettuna käynnistyi. Olihan ne vikat viikot ihan tuskaa kun oli supistelua ja kolotusta ja pää painoi kipeästi. Ehkä hän ap saapuu pian,tai sitten ei.