Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla nopeasti laukeava mies

Pieni pervo
11.01.2023 |

Muita joilla nopeasti laukeava mies. Siis kirjaimellisesti saan miehen laukeamaan hieromalla housujen päältä. Välillä kun olin kaupungilla kaupoilla niin vedän miehen vähän sivuun ja hieron niin että laukeaa housuihin.

Itseä kiihottaa tuo valtavasti kun tiedän että mies joutuu kulkemään spermat housuissa märkänä ihmisten seassa.
Välillä jopa niin että näkyy selvästi että housut märät. =). Ja kun päästään kotiin niin ei ole enään ainut huolla housut kostena

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin herkästi laukeavaa en ole nähnyt. Ilmeisesti yhdynnässä myös erittäin nopea?

Vierailija
2/22 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On nopsa, parin työnnön mies.

Muttei tulisi mieleenikään nöyryyttää häntä julkisesti noin. En sitä itsekään itselleni haluaisi vaan menisi ukkeli vaihtoon heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muttei tulisi mieleenikään nöyryyttää häntä julkisesti noin. En sitä itsekään itselleni haluaisi vaan menisi ukkeli vaihtoon heti.

Mielenkiintoista, minulla ei ole koskaan ollut noin nopeasti laukeavaa miestä. Miten pärjäätte, jos seksi on noin nopeasti ohi?

Vierailija
4/22 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole onneksi tuollaiseen mieheen törmännyt. Kokeilisin varmaan jotain viivästyttävää liukkaria tai paksua kondomia tuollaisessa tilanteessa.

Vierailija
5/22 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisessa keskustelussa oli ohjeita siitä miten voisi ehkä toimia.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4743476/ennenaikainen-siemensyoksy

6/22 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen juuri tuollainen mies🙊... itsekin kostun niin että etumus aina märkänä ja on noloa... mutta nolointa kun kumppani kertoo siskolleen että pitää minua siveysvyössä🙈

Vierailija
7/22 |
13.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen tuota poikaystävälle mitä ap kuvaili ja se nauttii siitä. Ei kuulemma haittaa mitään olla spermaa boxereissa päinvastoin häntä kiihottaa olla "mulle noin märkänä". Joskus se innostaa niin paljon että käydään pikapanolla jossakin.

Vierailija
8/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on oikeesti ihanaa että pojalta / mieheltä tulee siemensyöksy nopeasti. Eikä mun jätkä ainakaan vastustele mun kosketusta vaikka se itse tietää että se laukeaa siihen. Jos se tapahtuu housuihin kaupungilla koen jotenkin olevani tosi viehättävä. N19

Vierailija
9/22 |
16.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi on oikeesti ihanaa että pojalta / mieheltä tulee siemensyöksy nopeasti. Eikä mun jätkä ainakaan vastustele mun kosketusta vaikka se itse tietää että se laukeaa siihen. Jos se tapahtuu housuihin kaupungilla koen jotenkin olevani tosi viehättävä. N19

Äläs Pekoni-Hagrid valehtele siellä sitä sun ikääsi. Ja meni tuo kirjain väärin myös. 

Vierailija
10/22 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sissy kirjoitti:

Itse olen juuri tuollainen mies🙊... itsekin kostun niin että etumus aina märkänä ja on noloa... mutta nolointa kun kumppani kertoo siskolleen että pitää minua siveysvyössä🙈

Mahtavaa!! Kertoisipa oma vaimonikin jollekkin kuinka on pitänyt minua 4vuotta siveysvyössä 😍Nautin nöyryytyksestä ja alistamisesta. Mutta vaimo tekee sitä turhan lempeästi. Mutta näillä mennään.

Vierailija
11/22 |
17.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yksi oire alhaisesta testosteronitasosta. Jos kovasti häiritsee, testiin. 

Vierailija
12/22 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 sekunttia runkkasin miestäni kun viimeks laukes

Vierailija
13/22 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli sellainen loputtomiin kestävä. Ei meinannut laueta ollenkaan, vaikka kuinka kiivaasti työnteli. Alkuun toki ihan kivaa, kun yhdynnässä kestävyyttä löytyi. Mutta ei pystynyt laukeamaan kuin toisinaan, tietyssä asennossa ja pitkän jyystämisen jälkeen. Nykyisellä laukeaa paljon herkemmin. Saa helposti orgasmin yhdynnän lisäksi mm. kädellä ja tissien väliin hieromalla, eksän kanssa nuo kaikki oli käytännössä mahdottomia.

Vierailija
14/22 |
14.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jonkun vuoden siveysvyössä silloin kun vaimoni avaa vyön tulen äkkiä. Kun hän irrottaa vyön ja tekee muutaman runkkausliikkeen niin tulen. Sitten samalla saan käydä pesulla ja minut lukitaan uudestaan. Joudun palvelemaan vaimoani kun orja jonka teen mielelläni. Nautin todella olla vaimolleni alisteisessa asemassa.

Vierailija
15/22 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheltä tulee muutaman työnnön jälkeen, mutta hän työntää heti käden sisään ja jatkaa työntelyä niin että saan itsekkin . sperma on hyvänä liukkarina 

Vierailija
16/22 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiireessä maistuu nopeakin pano.

Vierailija
17/22 |
15.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni toisinaan päinvastainen "ongelma" eli kestää yleensä aika pitkään, ennen kuin tulen. Pääosin ihan hyödyllinen ominaisuus, mutta joskus toivoisin, että voisin saada lastin lähtemään nopeamminkin.

Vierailija
18/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, minulla ei ole koskaan ollut noin nopeasti laukeavaa miestä. Miten pärjäätte, jos seksi on noin nopeasti ohi?

En ole koskaan ymmärtänyt miksi seksi olisi ohi kun mies laukeaa? Se on ohi vasta kun molemmat ovat lauenneet.

Vierailija
19/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sentään edellyttää koskemista. Poikaystävä alkaa ruikkimaan spermaa pelkästään katsellessa kun lyhennän vuokraa asunnon omistajan kanssa. N21

Vierailija
20/22 |
16.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen päätyy mielellään nopesti laukeavaan, koska kestävän miehen kanssa riittämättömyyden tunne alkaa hiertää suhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi