Jos tulisit 48 vuotiaana raskaaksi, niin mitä tekisit?
Kommentit (102)
Abortin. En todellakaan halua lisää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Niin sinä, mutta jotkut haluavat vielä raskautuakin tuon ikäisinä. Eikö näitä tapauksia ole vaikka kuinka ja paljon. mm. Krista Kiuru jne. Mun tuttuni sai ensimmäisen lapsensa ja samalla viimeisen 49-vuotiaana. Mehän ei tiedetä kenenkään elämäntilanteita. Jos sinä et halua, joku toinen voi haluta tulla raskaaksi vielä silloin.
Hmm en ole vielä noin vanha mutta jos tulisin silloin raskaaksi niin varmasti pitäisin lapsen ja alkaisin vaatimaan yhteiskunnalta rahaa.
M32
Mun luonteella ei borttia tehtäisi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisitko itse kuolla, sinulla alkaa vanhuus jo painamaan. Et tiedä, kuinka monta päivää on jäljellä, kun jo olet 48.
Vierailija kirjoitti:
Hmm en ole vielä noin vanha mutta jos tulisin silloin raskaaksi niin varmasti pitäisin lapsen ja alkaisin vaatimaan yhteiskunnalta rahaa.
M32
Et sinäkään enää mikään nuori ole, jo 32. Vuodet kuluvat yllättävän nopeasti.
Ainakin olisin todella ihmeissäni, että miten mies on voinut tulla raskaaksi.
Pidin huolen että en tule raskaaksi yli 30 vuotiaana, 3 lasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M32
Et sinäkään enää mikään nuori ole, jo 32. Vuodet kuluvat yllättävän nopeasti.
Mies voi tehdä lapsia vaikka 100 vuotiaana kun taas naisilla sille tulee stoppi vaihdevuosien aikaan.
Luojan kiitos että tulin "vasta" raskaaksi 43 v ja vauva syntyi vähän yli 44 v. Ensimmäinen. Kauan toivottu luonnonmenetelmällä .
Niin jollekin 48-vuotiaana äidiksi tuleminen voi olla hyvinkin tärkeää, jos ei ole vaikka aiemmin onnistunut tulemaan raskaaksi. Mitä hän välittää meidän mielipiteistä, tai hänen ei ainakaan pitäisi välittää meistä muista, jotka olemme onnistuneet hankkimaan lapset alle 35-vuotiaina tai jotain sinne päin. Tätäkään ei voi mitenkään yleistää. Olemme kaikki yksilöitä ja meillä on yksilölliset elämät. Täällä jotkut pelkäävät vanhuutta niin, että kirjoittelevat jatkuvasti tällaisia aloituksia.
Vaikea sanoa kun olen nyt 37. Jos olisin hyvässä kunnossa niin luultavasti olisin onnellinen raskaudesta. Tehtiin meidän ainoaa lasta 10vuotta. Olisi kiva saada vielä toinen.
Mulle on aivan sama mitä muut tekee ja mukavaa jos jonkun 48-vuotiaan tekisi vauva onnelliseksi, mutta mun itsestään selvä vaihtoehto on abortti. Jos en sitä tekisi, niin vauvalla olisikin todelliset ISOveljet, nimittäin 30-vuotias ja 28-vuotias :D
Synnyttäisin lapsen ja rakastaisin häntä tottakai!
Sanoisin että voi jeesus sentään. Olen viimeksi harrastanut seksiä 6v sitten, joten aika ihme se olis. Kävisin ultrassa ja miettisin että mitäs nyt. Pitäisin lapsen ja toivoisin että hän on terve. En vaan yhtään tiedä miten pärjäisin kahden teinin ja vauvan yh:na.
Olisin hämmentynyt mutta äärettömän kiitollinen, sillä olen aina toivonut lasta, mutten usko enää yli nelikymppisenä saavani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu liian myöhäiseltä mutta vaikea sanoa mitä olisi tehnyt jos noin olisi käynyt.
45-vuotiaskin on hirveän vanha äiti - tai isä.Kuten presidenttimme? Kaikki on tapauskohtaista, ei saa yleistää.
Ai onko meidän presidentti synnyttänyt jossain vaiheessa? Erikoista Pidin sitä miehenä.
Kääk! Olen nyt 47 v 10 kk. Olen yksinhuoltaja joten tulevan lapsen isä olisi joku yhden illan tuttavuus.
Nykyiset lapset on 17 ja 19. En kyllä enää aloittaisi vauva-arkea totaaliyksinhuoltajana. Mä varmaan antaisin lapsen avoimeen adoptioon. En pystyisi aborttiin. Joku perhe saisi kasvattaa kaipaamansa lapsen ja minä näkisin lasta satunnaisesti ja kauempaa.
Kovia murhaajia!