Jos tulisit 48 vuotiaana raskaaksi, niin mitä tekisit?
Kommentit (102)
Pitäisin jos olisi terve ja itse olisin terve.
Mun nykyiset lapset olisi siinä kohtaa jo lentäneet pesästä. Vaikea kuvitella että haluaisin enää siinä kohtaa "aloittaa alusta", mutta eihän sitä koskaan tiedä mille sitten tosiasiassa tiedä. Outoa olisi, ettei lapselle ja ensimmäiselle lapsenlapselle välttämättä tulisi juurikaan ikäeroa, tytär kun on kovin lapsirakas ja silloin jo reilusti päälle kahdenkymmenen.
Olisin tehnyt emämokan joten tappaisin itseni.
Itse täytän 48 kohta, joten siinä mielessä ajankohtainen kysymys, paitsi, että olisi kyllä ihme, koska olen mies.
Olisi tapahtunut ihme, koska minut steriloitiin 12 vuotta sitten. Tottakai pitäisin sellaisen pienen ihmeen, en tekisi aborttia.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu liian myöhäiseltä mutta vaikea sanoa mitä olisi tehnyt jos noin olisi käynyt.
45-vuotiaskin on hirveän vanha äiti - tai isä.
Kuten presidenttimme? Kaikki on tapauskohtaista, ei saa yleistää.
Taas joku kirjoittelee näitä juttuja tänne. Eikö Krista Kiuru ollut aika lailla tuon ikäinen. Myös yksi tuttuni sai lapsen 49-vuotiaana. Ei ole mikään ihme juttu. Jotkut ovat saaneet vieläkin vanhempina. Onko aloittelijalla joku vanhuuden pelko, kun kirjoittelee tänne. Yleensähän monet nuoret pelkäävät kovastikin vanhuutta, vaikka se on kyllä kaikille edessä.
Ajaisin auton täydessä vauhdissa päin kalliota. Siihen loppuisi huolet ja murheet.
Olisin onneni kukkuloilla. Olen terve ja reipas kuin kaksivitonen. Lapsia valitettavasti ei ole siunaantunut endometrioosin vuoksi.
Mietin ihan samaa kun katsoin sitä Netflix-sarjaa, josta ap:kin varmaan tämän kysymyksen keksi. Jos ei enää muuta ehdi, niin kai se sitten pitäisi ponnistaa kun aika on. Olen nyt jo tosi väsynyt pienen lapsen äiti, joten en tiedä, miten väsynyt olisinkaan tästä 15 vuoden kuluttua
Olisikohan Jeesus vai Joosef sen isä?
M 48
Olettaen, että ei ole suunniteltu juttu ja ehkäisy on ollut käytössä, keskeyttäisin.
Vaikea kysymys. Nyt ajattelen lapsiluvun olevan täysi enkä halua raskautua. Jos tulisi kohdalle nyt 40-vuotiaana, joutuisin miettimään, 48-vuotiaana todennäköisesti en paljoa miettisi vaan keskeyttäisin. Kohdun poistoon todennäköisesti menen kyllä ennen tuota ikää.
Siis minulla olisi nyt 14-vuotias teinihirviö. Juu ei, nautin jo lapsenlapsistani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain nuorimmaiseni 48-vuotiaana. Nyt lapsi on menossa armeijaan.
En kadu päätöstäni synnyttää lapsi.
Tekisin saman uudestaan jos olisin 48-vuotias.Kuinkahan monesti sinua ja lastasi katsottiin ja ajateltiin "Oi, kun kivasti taapero on päässyt mäkkäriin mummin kanssa!"
Enpä minä taaperon kanssa koskaan menisi mäkkäriin!
Ja mitä se haittaa, miten muut meitä katsovat. Luultavasti harva edes katsoo.
Olisin niin shokissa ja jäätyneenä, niin kauan, että vauva abortoituisi varmaan ihan itse.
Olen tuon ikäinen, lapseton (vela). Pitäisin lapsen. Mutta eipä kyllä tule tapahtumaan, seksiä ei ole ollut 17 vuoteen ja tuskin on loppuikänäni.
On sen verran vaihdevuosioirehdintaa että ei kyllä kroppa enää kestäisi.
Pitäisin toki. Esikoiseni syntyi juuri ja olen 42.