Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei 3040-vuotiaat naiset! Keneltä saatte inspiraatiota tyyliinne?

Vierailija
10.01.2023 |

Olen 34, ja haluaisin alkaa taas vähän nähdä vaivaa ulkonäköni suhteen kun lapsiarki helpottaa. Parikymppiset on jo ihan liian nuoria, en halua olla liian nuorekas. Sitten taas suunnilleen saman ikäisistä esim. Saarikko on liian täti, Marin liian asiallinen. Ja ei tarvitse nyt tulla kertomaan että olette voimaantuneita ja löytäneet oman uniikin tyylinne, vaan kaipaan jotain inspiraation lähteitä.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan edelleen vaatteet samoilta merkeiltä kuin 15v sitten. Olen saman ikäinen kuin sinä. Luulen, että on helpompaa, kun on ollut aina oma selkeä tyyli. Ei edes kaipaa mitään muutosta, kun ne tietyt tuntuu vaan omalta.

Vierailija
62/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupoissa ja nettikaupoissa, katsele jotain ihan muuta osastoa kuin tavallisesti. Katselin kaupassa kerran että onpa kiva mekko. Väri oli ihan eri mitä ikinä olin käyttänyt. Harkitsin pitkään ja sitten ostin sen. Se olikin aivan upea, ja myöhemmin löysin samalta vaatemerkiltä lisää uutta tyyliä.

Rohkeutta se vaati ja myös sitä että kuuntelee mitä itse oikeasti haluaa pukea eikä ajattele mitä muut sanoo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tanskalaisista. Ostelen aina ruotsinristeilyllä tanskalaisia ja norjalaisia naistenlehtiä (Costume, Elle jne). Seuraan instasta. Kierrän kirppareita, ostan kaikki vaatteet käytettynä..

Vierailija
64/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin kuvastoista!

Vierailija
65/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Youtube on hyvä. Hakusanaksi esim. Fashion over 30 tai trends 2023, wearable fashion trends jne. Löytyy hyviä videoita, joista saa vinkkejä ja inspiraatiota.

The style insider on esim. hyvä kanava.

Minä en käytä mitään crop-vaatteita, enkä muita miniminivaatteita, joita nuoremmat käyttävät, mutta muuten koen, että jopa näin 35+ vuoden iässä voin pukeutua ihan tasan oman maun mukaan. Myös trendien mukaan, jos se minua kiinnostaa.

Vierailija
66/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselen youtubesta erilaisia tyylivideoita (esim. Audrey Coyne, Dearly Bethany) ja poimin ideoita ihan katukuvasta ja kavereilta. Tavoitteeni on mahdollisimman ajaton, laadukas ja kestävä tyyli. Persoonallisuutta tulee pukeutumiseen omista jutuista, joista olen aina pitänyt, esim. tietyt värit, kuosit, tietynlaiset korut, asusteet...

Kannattaa katsella videoita/kuvia ja etsiä itseä miellyttäviä juttuja + pitää vielä sopia omiin väreihin, elämäntapaan ja vartalotyyppiin.

Vierailija
67/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kleopatra oli silloin mun esikuva pukeutumisessa.

Ja luulet olevasi hauska jo monien samantyylisten kommenttien jälkeen?

Mullekin tuli mieleen Kleopatra heti, kun luin otsikon.

Se kuuluisin Kleopatra olisi vasta alle 2100-vuotias jos eläisi. Nefertiti taas melkein 3400-vuotias.

Vierailija
68/77 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutankhamonilta.

Vierailija
69/77 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan edelleen vaatteet samoilta merkeiltä kuin 15v sitten. Olen saman ikäinen kuin sinä. Luulen, että on helpompaa, kun on ollut aina oma selkeä tyyli. Ei edes kaipaa mitään muutosta, kun ne tietyt tuntuu vaan omalta.

Saanko udella, että mitkä merkit?

70/77 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvi Nyman on inspiroiva ja tyylikäs nainen!

Vierailija
71/77 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä voimme syyttää siitä että juuri mitkään erikoismerkit eivät enää toimi täällä?

Vierailija
72/77 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumioilta

Vierailija
73/77 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metusalemilta

Vierailija
74/77 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä vuosilla +3000 vuotta,en enää jaksa välittää mitä muut ajattelevat vaatteistani. Pukeudun niinkuin haluan. Kannatti elää näinkin vanhaksi.

Vierailija
75/77 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M. Menee tällaiselle ikinuorelle hyvin

Vierailija
76/77 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen tyyli on ikuista.

Vierailija
77/77 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin tämä otsikko saa huomiota. Varsinkin jos on kiinnostunut vampyyreista.

Sitten asiaan. Ranskalaiset, norjalaiset ja tanskalaiset naiset on tyylikkäitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän