Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei 3040-vuotiaat naiset! Keneltä saatte inspiraatiota tyyliinne?

Vierailija
10.01.2023 |

Olen 34, ja haluaisin alkaa taas vähän nähdä vaivaa ulkonäköni suhteen kun lapsiarki helpottaa. Parikymppiset on jo ihan liian nuoria, en halua olla liian nuorekas. Sitten taas suunnilleen saman ikäisistä esim. Saarikko on liian täti, Marin liian asiallinen. Ja ei tarvitse nyt tulla kertomaan että olette voimaantuneita ja löytäneet oman uniikin tyylinne, vaan kaipaan jotain inspiraation lähteitä.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 15-vuotiaasta asti käyttänyt Vansseja, Converseja, huppareita, pillifarkkuja ja bändipaitoja. Samalla linjalla menen edelleen 32-vuotiaana. Ei mua kiinnosta, jos jonkun mielestä pukeudun liian nuorekkaasti. Pukeudun miten haluan. Mieti mitkä vaatteet on sun mielestä mukavia ja joissa tunnet olosi hyväksi. Käytä niitä. Inspiraatiota voi varmaan hakea just Voguesta tai joltain bloggaajilta tyyliin Julia Toivola, Sara Vanninen, Didem tms.

Ei tuo ole nuorekasta vaan juuri ikäisesi tyyliä. Ei kukaan nuori pukeudu pillifarkkuihin ja bändipaitoihin.

Vierailija
42/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

30-40-vuotiaat naiset pukeutuvat tässä maassa surkeasti. Miksi ette ota suosiolla mallia japanilaisista naisista? Vai eikö ego kestä? M34

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kleopatra oli silloin mun esikuva pukeutumisessa.

Ja luulet olevasi hauska jo monien samantyylisten kommenttien jälkeen?

Mullekin tuli mieleen Kleopatra heti, kun luin otsikon.

Vierailija
44/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole esikuvaa. Korostan vartaloni parhaita puolia.

Vierailija
45/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että täytin 3041 vuotta viikko sitten, että en voi vastata koska en ole enää 3040-vuotias.

Vierailija
46/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyylini vaihtelee pitkälti tilanteen mukaan. Kotona ja koiran kanssa lenkillä olen kuin mikäkin kylähullu, kun taas työtapaamisessa hyvin smart casual. Vietän myös välillä aikaa itseäni nuorempien seurassa, joten silloin on taas jotain ihan muuta päällä. Mekot ja hupparit on kivoja.

Vierailija
47/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keneltäkään. Käytän mekkoja, niin kellomekkoja, pitsimekkoja kuin minimekkojakin yms. Korkokenkiä, sukkanauhasukkia, sukkahousuja.

En tunne ketään muuta joka pukeutuisi samalla tavalla. Harmi sinällään.

Vierailija
48/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumion kääreet voisi sopia asuksi. Onkohan ne talvella varmasti tarpeeksi lämpimät?

Vierailija
49/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ankhesenamon on ajattoman tyylikkyyteni lähde.

Tai kuten siinä tyhmässä Muumio-elokuvassa, Annakssunnamuu.

Vierailija
50/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumioilta

Vierailija
51/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehheh onpa hauskaa kun joku sanoo kuudennen kerran Kleopatra/muumio/Jeesus.

Vierailija
52/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 31v ja mun tyyli-inspikset on melkein aina vähän vanhempia naisia, viimeksi Miitta Sorvalin hahmo Regina Vallas Ylen sarjassa Rakkaat lapset. Huikee puvustus, habitus ja miten Miitta kantaa sen lookin.

Oma tyyli on paljon tylsempi mutta inspiroidun silti noista.

Vierailija
53/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vasta 2827 vuotias, en kai saa vastata. Niisk

Vierailija
54/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kleopatrasta voi ottaa mallia. Muinaiset egyptiläiset olivat aika tyylikkäitä. Roomalaisetkin hullaantuivat Kleoon. Walk like an Egyptian. Tosin Kleopatra ei ollut ihan noin vanha, mutta muinaisista egyptiläisistä kuvista ja taide-esineistä voi ottaa vaikutteita.

Vierailija
55/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan tyylikkäitä ja inspiroivia sivustoja instassa sekä muutamia kansainvälisiä blogeja. Olen aina ollut kiinnostunut tyylistä ja seuraan aikaani myös lukemalla ulkomaisia ja kotimaisia lehtiä sekä inspiroidun matkoilla.

Vierailija
56/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kleopatrasta voi ottaa mallia. Muinaiset egyptiläiset olivat aika tyylikkäitä. Roomalaisetkin hullaantuivat Kleoon. Walk like an Egyptian. Tosin Kleopatra ei ollut ihan noin vanha, mutta muinaisista egyptiläisistä kuvista ja taide-esineistä voi ottaa vaikutteita.

Kleppis ihaili Nefertitiä.

Vierailija
57/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nefertiti ja Sitre on aika tyylikkäitä, heiltä saan ideat päähineisiin

Vierailija
58/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30-40-vuotiaat naiset pukeutuvat tässä maassa surkeasti. Miksi ette ota suosiolla mallia japanilaisista naisista? Vai eikö ego kestä? M34

Seuraako miehet oikeasti naisten muotia ja kyttää, ketkä naisista ei sitä seuraa?

Vierailija
59/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammutin vuotia käytän lähinnä tälleen talvella, kesäisin riittää kaislahame

Vierailija
60/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustatukkaiset Marimekkomammat ovat kaikki mun idoleita. Ihanan ihquja. Mustaa ja valkoista se olla pitää - ei mitään muuta. Unikot on ihania!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi