Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei 3040-vuotiaat naiset! Keneltä saatte inspiraatiota tyyliinne?

Vierailija
10.01.2023 |

Olen 34, ja haluaisin alkaa taas vähän nähdä vaivaa ulkonäköni suhteen kun lapsiarki helpottaa. Parikymppiset on jo ihan liian nuoria, en halua olla liian nuorekas. Sitten taas suunnilleen saman ikäisistä esim. Saarikko on liian täti, Marin liian asiallinen. Ja ei tarvitse nyt tulla kertomaan että olette voimaantuneita ja löytäneet oman uniikin tyylinne, vaan kaipaan jotain inspiraation lähteitä.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alennushyllystä.

Vierailija
22/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin kyllä 3040-vuotiaat, mutta ei sitten.

Ap

No ei näköjään toimi tuo pidempi viiva. Ymmärsitte varmaan.

On tainnut tulla vedettyä liiankin pitkää viivaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin piirtein sama pukeutuminen toimii välillä 20-80, jos tietää mitä tekee.

Vierailija
24/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs naisia silloin oli? Ei vielä Kleopatra.. Semiramis taitaa olla vanhempi.. ööh.. Hapsethut!!

Vierailija
25/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan nämä trollaajat samoja, jotka jatkuvasti aloittaa ketjuja otsikolla Voiko suhde muuttua ystävyydestä rakkaudeksi?

Vierailija
26/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nefertiti on esikuvani.

Vierailija
27/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Egyptin hallitsija Kleopatralta

Vierailija
28/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lähemmäs 40 ikävuotta olen rullaillut sitä tärkeämmäksi kriteeriksi on muotoutunut mukavuus.

Ei enää pikkuisen liian pieniä vaatteita sillä verukkeella, että "laihdun tähän lähikuukausina". Ei myöskään enää vaatteita joita joutuu nykimään, vetämään ja kiskomaan paremmin päälle pitkin päivää.

Kuosit ja mallit on täysin makukysymyksiä. Laadusta on oltava valmis maksamaan.

Vierailija
29/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen kauppaan ja etsin jotain mieleistä. Monesti myyjät on parittaneet toisiinsa sopivia vaatteita esille.

Vierailija
30/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinterestin avulla. Aloin keräämään inspis-kuvia ihmisistä, jotka oli minusta ihanasti pukeutuneita. Se auttoi tosi paljon oman, kivan tyylin "löytämisessä" ja kun menin ostamaan sitten vaatteita, aloin bongata sellaisia jotka sopii siihen tyyliin. Iso suositus.

Vierailija
31/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Jeesuksen esivanhemmilta sain vähän vinkkiä. Jessen aikalaiset olivatkin jo liian moderneja mulle.

Vierailija
32/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettikaupoista. Selaan valikoimaa ja poimin omaan makuun ja tyyliin sopivat. Tyylini on leikkisä ja värikäskin. Suosittelen värianalyysiä. Ammattilaisella. Suurin osa käyttää vääriä värejä. Musta sopii värinä noin 4 % suomalaisista. Noin esimerkiksi.

Vierailija
33/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kleopatra oli silloin mun esikuva pukeutumisessa.

Vierailija
34/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän palstan naiset varmaan sirkus-elefanteilta, hevosilta, puolijoukkue teltoilta ja purjeveneiltä XD

Vierailija
35/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 15-vuotiaasta asti käyttänyt Vansseja, Converseja, huppareita, pillifarkkuja ja bändipaitoja. Samalla linjalla menen edelleen 32-vuotiaana. Ei mua kiinnosta, jos jonkun mielestä pukeudun liian nuorekkaasti. Pukeudun miten haluan. Mieti mitkä vaatteet on sun mielestä mukavia ja joissa tunnet olosi hyväksi. Käytä niitä. Inspiraatiota voi varmaan hakea just Voguesta tai joltain bloggaajilta tyyliin Julia Toivola, Sara Vanninen, Didem tms.

Vierailija
36/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla varmaan sirkus-elefanteilta ja purjeveneiltä. 

Vierailija
37/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säätiedotuksesta. Inhoan palelemista, mutta 33-vuotiaaksi asti olin niin pälli, että tyyli edellä pukeuduin. Ja olin aina ihan jäässä. Sitten aloin ostaa ulkoiluvaatteita, kumisaappaita, goretexia ja mitä kaikkea. Kotona voin olla tälläytyneenä, mutta ovesta ulos kun menen, niin haluan vaan välttää kärsimyksen.

40v.

Vierailija
38/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamatussa mainitaan tyyppejä, jotka eli monta sataa vuotta. Mutta ei nekään taida sulle pärjätä! Olet melko yksin ongelmasi kanssa.

Vierailija
39/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kleopatra oli silloin mun esikuva pukeutumisessa.

Ja luulet olevasi hauska jo monien samantyylisten kommenttien jälkeen?

Vierailija
40/77 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikea auttaa. Etkö keksi muita naisia kuin kaksi ministeriä? Osta vaikka Vogue tai joku muu lehti? Tai mene sellaiselle konsultille.

Itse en usko, että kenenkään tyylin kopioiminen kannattaa. Sun pitäisi miettiä, mikä on sua. Mitkä ovat parhaat puolesi? Mistä väreistä pidät?

Itse kun vaan menen kaupoille ja ostan niitä vaatteita, mistä pidän. Mikä tässä on vikana?

Nuo kaksi ministeriä oli vaan esimerkkejä siitä mikä ei ole se mitä haen. Enkä siis aio kopioida ketään. Muistan vaan kuinka nuorena oli jotain tiettyjä joiden tyyliä ihailin ja sain inspistä. Jotain sellaista kaipaan mutta ei tule mieleen ketään ikäisiäni joihin samastua.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä