U2 paras laulu? One vai Sunday bloody Sunday vai mikä?
Yhtyehän on julkaissut 15 levyä josta 2 livelevyä.
Kommentit (43)
Vanhasta U2:sta tulee mieleen ihana 80-luku. Toki Irlannissa myös vähemmän ihana. Itse rakastan October-levyä.
Vierailija kirjoitti:
U2 on 60+ tätien suosikki.
Ei pidä paikkaansa. Itse olin teininä 2010 U2:n Olympiastadionin keikkaa kuuntelemassa stadikan ulkopuolella (valoshow näkyi ja musiikki kuului hyvin pimenevässä illassa). Nyt 30+ ja tosiaan tykkään silloin tällöin kuunnella. :)
Vierailija kirjoitti:
All i want is you, rattle and hum leffan lopputeksteistä.
Tää oli ihana. Mä olin joskus 25v. sitten ihan U2 fani ja omistin niiden CD:n, ehkä kaksikin. Mut ei ole sillä tavalla jäänyt ikisuosikeiksi kuin monet muut mitä tuli tuolloin kuunneltua.
With or Without You, koska olen samaistunut kolmen miehen kohdalla. Olen ollut ihastunut, mutta en ole edistänyt asioita millään lailla, koska en ole ajatellut meidän olevan täydellisiä toisillemme loppuelämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Fly - sisältää yhden upeimmista kitarasooloista koskaan. Soolo on jotain niin ainutlaatuista, että jopa Edge aikoinaan totesi siitä, ettei saa sitä koskaan kuulostamaan livenä samalta kuin levylle soittaessaan.
The Fly
En ole tiennytkään kenekään muun arvostavan tätä ja varsinkaan sooloa :D koskaan ei kuule missään puhuttavan siitä parhaat soolot -listoilla tms.
Jos haluaa tietää miltä vuoden 1991 soundi kuulosti sen ajan nuoren korvin niin tämä on ehkä paras biisi siihen. Ei olisi voinut ilmestyä oikein koskaan muulloin tämän kuuloisena.
Achtung Baby on yksi kaikkien aikojen parhaita levyjä, ehkä edes ole U2-fani, mutta One on sen huonoimpia biisejä.
En tiedä yhtään laulua. Olen syntynyt 1969.
Vierailija kirjoitti:
Edge oli ja on innovatiivinen kitaristi, suurin syy miksi olen U2:ta kuunnellut. Hold me, thrill me, kiss me ja pride suosikkejani alkupään biisien ohella mutta lp:nä kokonaisuutena paras mielestäni on Unforgettable fire
EIKÄ OLE! täysin mitäänsanomaton seinäruusu sen soitto on.
Aika laajaa on suosikkilaulujen kirjo, mutta näyttää olevan aika hiljaista 4 viimeisimmän levyn osalta.
Jässi
Red Hill mining town albumilta The Joshua tree, Pride on kans todella hyvä.
Mielestäni paras on ehkä Pride (in the name of love). Vaikea valita, voisi olla myös One.
aikka ei kysytä, niin vähemmän tunnetuista biiseistä suosikkeja ovat myös Love comes tumbling silver and gold. Tietysti myös ne suurimmat hitit.
Av den nyare produktionen är "No line on the horizon" en av favoriterna. Etta genom tiderna är "Mysterious ways".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edge oli ja on innovatiivinen kitaristi, suurin syy miksi olen U2:ta kuunnellut. Hold me, thrill me, kiss me ja pride suosikkejani alkupään biisien ohella mutta lp:nä kokonaisuutena paras mielestäni on Unforgettable fire
EIKÄ OLE! täysin mitäänsanomaton seinäruusu sen soitto on.
U2:n cover All Along The Watchtowerista R&H:lla on tosi hyvä
Milloin näiltä tuli viimeksi hyvä biisi?
Lempilevyjäni oli Joshua Tree ja Rattle and Hum, kuuntelin niitä c-kasetilta 15-vuotiaana Sony walkman korvalappustereoillani, ah...