Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko araknofobinen?

Vierailija
10.01.2023 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea asenne Fingerporilla taas jälleen kerran.

Itse tule hämyjen kanssa hyvin toimeen.

Yhteiselon kohokohta li joskus 15 vuotta sitten kun ikkunapellillä oli sellainen liikkuva pallero.

Ja kuinka ollakaan sieltä purkautui kymmenittäin pieniä hämynpoikasia.

Merkkiä ja mallia en saanut selville, mutta reippaasti lähtivät hakemaan omaa paikkaansa maailmassa.

Hieno luontokokemus.

Vierailija
2/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuusen mukana tuli paljon hämähäkkejä. Söpöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut, mutta muutettuani vanhaan taloon opettelin tykkäämään niistä. Ne oli täällä ensin. 🕸🕷💕

Vierailija
4/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole. Hämppikset🧡

Vierailija
5/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kek

Vierailija
6/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan, että ihmiset pelkää enemmin hämähäkkejä kuin kuolemaa. En ymmärrä mitä pelkäämistä on kummassakaan.

Vierailija
7/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkit ovat luonnon tarjoamia harmittomia seuralaisia tai käteviä ja vähään tyytyväisiä hyönteistorjujia.

Vierailija
8/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämähäkit ovat hyötyeläimiä, ja ilahdun aina kun niitä tulee vastaan.

Vierailija
9/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena olin, mutta en enää.  Esim. tarantellat on todella söpöjä, ja olen joskus kertaa silittänyt niitä ilman mitään ongelmia.

Samoiten esim. vanhoissa Resident Evil-peleissä on vihollisina jossaikin kohtaa isoja hämähäkkejä. Jätän ne aina ampumatta, ja juoksen vain niiden ohi. Ja tämä siksi, koska en halua ampua niitä, koska pidän niitä jotenkin sympaattisina, plus niiden ohittamine on kohtuu helppoa.

Mies 34v.

Vierailija
10/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsena olin, mutta en enää.  Esim. tarantellat on todella söpöjä, ja olen joskus kertaa silittänyt niitä ilman mitään ongelmia.

Samoiten esim. vanhoissa Resident Evil-peleissä on vihollisina jossaikin kohtaa isoja hämähäkkejä. Jätän ne aina ampumatta, ja juoksen vain niiden ohi. Ja tämä siksi, koska en halua ampua niitä, koska pidän niitä jotenkin sympaattisina, plus niiden ohittamine on kohtuu helppoa.

Mies 34v.

Ja lisään vielä, että kodissakin hämähäkeistä on hyötyä, koska ne syövät kaikkia mahdolisia haittaötököitä. Plus hämähäkkien esiintyminen asunnossa on todiste siitä, että asunnossa ei ole homevauriota.

nro 9.

Vierailija
11/12 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Kiitos isoveljeni älynväläyksen tunkea hillopurkillinen pyydystämiään hämähäkkejä makuupussiini juuri kun olin nukahtamassa

Vierailija
12/12 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos muurahainen kokee olevansa identitetiltään hämähäkki enkä tunnista sitä hämähäkiksi, vaan oletan sen olevan muurahainen, olenko silloin arakno- vai mirmecofobinen?