Voice of Finland 2023 official.
Voice of Finland 2023 alkaa perjantaina 27.1. klo 20.
Tänä vuonna The Voice of Finland uudistuu hieman. Ääni ratkaisee -vaiheesta jatkoon päässeet kilpailijat eivät mene suoraan kaksintaisteluihin vaan joutuvat sitä ennen The Cut -osioon. Siinä joka tiimistä karsitaan vielä kolme kilpailijaa.
Myös knock out -vaihe uudistuu niin, ettei kukaan laulajista ole turvassa pudotukselta. Tähtivalmentajat voivat lähettää kilpailijan kotiin miltä tuolilta tahansa.
Tähtivalmentajina uudella kaudella ovat paluun ohjelmaan tekevä Elastinen, Anna Puu, Maija Vilkkumaa ja Toni Wirtanen sekä Sipe Santapukki.
Ohjelman juontavat Heikki Paasonen ja Elina Kottonen.
Uudella The Voice of Finland -kaudella nähdään muun muassa nämä kilpailijat:
Nadi Hammouda, 46, Helsinki
Onni Kivipelto, 19, Alajärvi
Nelli Hotakainen, 32, Kokkola
Emmi Tirkkonen, 16, Kouvola
Vesa Rekola, 59, Rauma
Erika Nyström, 16, Vantaa
Cassandra Holmlund, 23, Helsinki
Massimo Piccinini, 27, Lahti
Elsa Rusi, 32, Lahti
Eemeli Nissi, 27, Joensuu
Aini Vehviläinen, 21, Helsinki
Kommentit (4280)
Vierailija kirjoitti:
A Design for Life. Oi, nuoruuteni lempibiisejä. Kiitos Heikille kappalevalinnasta.
Niinpä! Täytyy laittaa MSP taas kuunteluun. Heikki yks mun suosikeista alusta asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onni on kyllä symppis! Ihanan nöyrä kun vertaa Mikaelin elän huomiosta -horinoihin.
Hyvin menee vieläkin läpi tää nöyristelyajatus... Mikaelilla just hyvä asenne. Ei mitään "anteeks että olen"-asennetta. Enkä tarkoita etteikö Onni olis ihan loistava laulaja.
Mikael oli paras esiintyjä. Olisi vetänyt koko joukkueen tasoa ylöspäin. Apikset mokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A Design for Life. Oi, nuoruuteni lempibiisejä. Kiitos Heikille kappalevalinnasta.
Niinpä! Täytyy laittaa MSP taas kuunteluun. Heikki yks mun suosikeista alusta asti.
Heikki vois mennä Guns&Rosen solistiksi, kun Axl Rosen laulu ei nykyään kulje.
Itse olisin valinnut Apulannan tiimistä jatkoon nämä: Onni, Mikael, Erika ja Heikki. Helppo valinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään ennalta sovitaan et jää kaksi naista ja kaksi miestä, eikö viime vuonnakin ollut. Eihän nuo edes mieti keskenään kuka jää, sanovat suoraan eli ennalta sovittu. Tyhmää.
Kyllä. Ja kiintiövärillinen.
Täälläkin näköjään rasisteja.
Jaa. Mä kuuntelin kisaa toisesta huoneesta. Ei päässyt väri eikä ulkonäkö vaikuttamaan. Vain ääni ratkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Itse olisin valinnut Apulannan tiimistä jatkoon nämä: Onni, Mikael, Erika ja Heikki. Helppo valinta.
Niin kaikki olisi halunnut mutta valmentajien mielestä piti luoda jotain draamaa tai sitten vaan se sukupuoli asia tossa taustalla
Hyvä Onni !! Olet mahtavan hyvä ! 💖💚👍 Alajärven poju 👍
Minä fanitin Onnia ja Mikaelia. Myös tykkäsin Iirosta. Iiro hyvä tulkitsija. En ymmärrä mitä toi Aino edes oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kaikki olisi halunnut mutta valmentajien mielestä piti luoda jotain draamaa tai sitten vaan se sukupuoli asia tossa taustalla
eli Jenny ulos ja Mikael jäämään, juuri saman muutoksen olisin itsekin tehnyt.
Hassua, miten mitkään sukupuolitasapainot eivät kuitenkaan estä Maijaa tai Annaa koostamasta suorien lähetysten ryhmäänsä 3/4, tai jopa kokonaan, naisista
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin näköjään rasisteja.
Ihan vihervassari olen. Monesti näissä kisoissa katsotaan sitä, että finaaliin saadaan mahdollisimman monipuolinen joukko. Se on fakta, että näitä juttuja mietitään tuotannossa. Itse toivoisin, että paras laulaja ja esiintyjä voittaisi, eikä siihen vaikuttaisi sukupuoli tai etnisyys. Olen kiintiöitä vastaan, kannatan taituruutta.
Suunnaton vääryys, että Aino putosi.
Taisi olla pakkovalinta, Toni ja Sipe olisi muuten saaneet syytteet syrjinnästä, koskien sukupuolta ja etnistä taustaa.
Who wants to sing forever kirjoitti:
Hassua, miten mitkään sukupuolitasapainot eivät kuitenkaan estä Maijaa tai Annaa koostamasta suorien lähetysten ryhmäänsä 3/4, tai jopa kokonaan, naisista
Olisin voinut lyödä vetoa, että Maija valkkaa liveihin all female panelin, mutta yllätyinkin kun valitsi enemmän miehiä! Meni taito, ei sukupuoli edellä. Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heikki vois mennä Guns&Rosen solistiksi, kun Axl Rosen laulu ei nykyään kulje.
Heikin soundi on kuin Queensrÿchen Geoff Tatella aikoinaan. Hieno.
Minusta Onni voisi mennä GNR:ään. Olisi kiinnostava kuulla Onnilta joku Gunnareiden veto.
Mistä Ukkelista täällä puhutaan koko ajan? 😅 Tarkoitatteko siis sitä Iiroa? Hattupäinen tarinankertoja?
Yleisöäänestykset pitäis olla jo tässä kohtaa ainakin noitten t ja s tiimille, nehän on aivan pihalla kuin lumiukot 😱
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva kuulla millainen ääni tällä Nellillä on oikeasti. Tuo soundihan on ihan tekemällä tehty, imitoimalla opeteltu. Sanni-/Jannika B -wannabe. Hassua kun valmentajst kehuu ääntä uniikiksi. Sipe: "Kellään muulla ei oo tollasta ääntä". Heh heh.
Nimenomaan Jannika B:tä hän mielestäni muistutti todella paljon niin ääneltään kuin ulkonäöltään. Etenkin nyt tyrmäysvaiheessa, kun lauloi huomattavasti paremmin kuin ennen
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Onni !! Olet mahtavan hyvä ! 💖💚👍 Alajärven poju 👍
Elvis-elokuvan päätähti Austin Butlerin (lauloi leffassakin oikeasti) suku on omyös tuolta Alajärveltä. Sieltä tulee näemmä hyviä laulajia :)
Tiesitteks työ et Heikki lauloi aikoinaan semmottiis power metal bändissä ku Twilightning? https://www.youtube.com/watch?v=S1jp7PvaLwM&ab_channel=Twilightning-Top…
Kenen joukkueessa se voittaja onkaan? Se kaunisääninen nuori kitaramies?