Tyypit, jotka vain jostain syystä tykkää teistä, miten reagoittte?
Kommentit (7)
Asiallisesti ja normaalisti. Jos käyttäytyvät jotenkin hyvin epäasiallisesti, yritän välttää.
Kyllä sitä vaan ihmettelee miten joku pitkänkin ajan jälkeen kertoo minua fanittavansa ja kaikille sanojensa mukaan kertoo vain pelkkää hyvää. En tiedä uskoisiko nyt moista kuitenkaan.
Hmm! ai joo nyt muistin että silloin kun jollakin on jotain paska hommia joita ei viitsi itse tehdä ja mitkä voi minulla teettää niin silloin minusta tykätään kovasti tehdyn homman jälkeen saan olla kaikessa rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Hmm! ai joo nyt muistin että silloin kun jollakin on jotain paska hommia joita ei viitsi itse tehdä ja mitkä voi minulla teettää niin silloin minusta tykätään kovasti tehdyn homman jälkeen saan olla kaikessa rauhassa
Tää on vähän samaa sarjaa kun muistan kun kolmekymppisenä minua aina pojiteltiin naisten taholta, mutta jos minulta haluttiin jokin palvelus, niin silloin olin heti "mies":D
Ei minusta ole pakko pitää. Jos huomaan jotain tällaista, niin en ole tekemisissä. Jos on pakko olla tekemisissä töissä, niin sitten hoidetaan ihan asialinjalla kaikki työasiat.
Eikö se nyt ole ihan mukava, jos joku sinusta pitää? Miksi kaikesta pitää väkisin vääntää ongelma?
Kohtelen kaikkia hyvin; hymyllä ja ystävällisyydellä, jos minullekin ollaan mukavia.
Olen epäileväinen. Kun olet babyface niin osa tykkää sinusta vain siksi että luulee sinun olevan naamasi perusteella viaton ja lapsellinen eli helposti manipuloitavissa.
Inhottaa aina tuoda esiin heille se, että oikeasti olen kyyninen paska.