Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täytän huomenna 23 enkä ole koskaan pussannut ketään

Vierailija
09.01.2023 |

Uskomatonta, että joillain minun ikäisilläni on ollut jo 10 vuotta joku kumppani. Itse olen jo niin tottunut olemaan yksin, että en usko, että edes osaisin olla toisen ihmisen kanssa parisuhteessa. Jopa pussaaminen tuntuu jo ajatuksena kaukaiselta.

En pidä itseäni rumani tai ikävänä ihmisenä. Olen kohtelias, ystävällinen, laittaudun luonnollisen näköisesti, hoikka, opiskelen, käyn töissä, matkustelen, mutta elämässä ei ole tullut yhtäkään potentiaalista tilannetta. Voin hyvin kuvitella 30 vuoden kuluttua olevani yhä tässä samassa tilanteessa.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet sentään järkevä ihminen verrattuna niihin kersoihin, jotka aloittaa seksikokeilut 11-13 -vuotiaana.

Vierailija
22/38 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pussasin ekaa kertaa vasta 25 vuotiaana. Eli onhan sulla vielä koko loppuelämä aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli olet tyypillinen nuori nainen. Siis sellainen, mistä ei todellakaan tehdä yle/is/hesari juttua, mutta joita on kaksitoista tusinassa. 

Älä puhu paskaa. Ei todellakaan ole tyypillistä 23 vuotiaalle 🙄

Vierailija
24/38 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän nuorena myös ne kilteimmätkin pojat olisivat halunneet lähteä mukaan bileisiin ja juhlimaan, mutta koskaan ei pyydetty mukaan. 😔

Vierailija
25/38 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet tyypillinen nuori nainen. Siis sellainen, mistä ei todellakaan tehdä yle/is/hesari juttua, mutta joita on kaksitoista tusinassa. 

Älä puhu paskaa. Ei todellakaan ole tyypillistä 23 vuotiaalle 🙄

No 12/12 on vähän liioittelua, mutta ei se ole niin epätavallista kuin luulet. Media ja kaiken seksualisoiminen on vain mädättänyt pääsi.

-eri

Vierailija
26/38 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on hyvä ikä aloittaa. Mäkin aloitin sen ikäisenä, kun pääsin yheltä klikki- ja kyylähikiältä viimein helvettiin.

Itse asun Helsingissä.

Vierailija
27/38 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole 37-vuotiaana käynyt koskaan edes treffeillä ja myöskin kontaktit vastakkaiseen sukupuoleen jäänyt muutenkin vähäiseksi. Kiitos lievän autismin, vaikka olenkin kouluttautunut ja hyvätuloinen dippainssi-yrittäjä.

M37

Vierailija
28/38 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

vuosi sitten itse koin 29 vuotiaana ensisuudelmani. Kun on elämää on toivoa. N30

Vierailija
29/38 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setämiehenä pussailen mielelläni nuorten naisten kanssa.

Vierailija
30/38 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin minä tuohon ikään mennessä pussaillut jokusen kerran, mutta seksin harrastaminen on eri asia. Menetin 23-vuotiaana poikuuteni opiskeluryhmäni tutorille AMK:ssa. Sen jälkeen ei ole ollut mitään Frederik-tyylistä peuhaamista tuhansien naisten kanssa (tai tarinointia sellaisesta), mutta onpahan ollut kaksi pitkää parisuhdetta, puolisen tusinaa kumppania ja nykyisellään pitkään jatkunut avioliitto. Minulla on myös jälkikasvua.

Yhtään mitään en ole elämässä kokenut menettäneeni, vaikken mitään valtavaa kiirettä nuorempana pitänyt enkä saanut naista teini-ikäisenä vaikka mieli toki tekikin.

Eli eipä kannata huolestua, vaikket olekaan pussaillut. Ei ihmissuhteiden kanssa ole mitään nopeuskilpailua, jossa nuorimpana aloittanut voittaa palkintoja.

Vierailija
31/38 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailu oli mun lempihuviani 18-vuotiaana.

Vierailija
32/38 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sitten tosi nirso kun ei tavismiehet kelpaa sulle.

Vierailija
33/38 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin tulla pusuttelemaan sun pimppiä tai kikkeliä, kumpikin käy. Rakastan pimpin ja kikkelin pusuttelua iltaisin, öisin ja aamuisin, päivällä harvemmin tulee tehtyä, mutta rakastan sitäkin jos niikseen tulee. Laita kuva pimpistäsi tai kikulistasi ja anna mun haaveilla, rakas.

Vierailija
34/38 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailutilanne voi tulla ykskaks kohdalle. Korona ja sulkutila varmaan myös syynä, että spontaanius on kadonnut.

Vierailija
35/38 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla suuteleen sua :)

M26

Vierailija
36/38 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suukko sulle ap täältä.