Maksoin viikon lomamatkasta 1600€. Olenko hullu?
Viikko Kreetalla kesäkuussa. 5* hotelli + lennot yhdelle. Sisältää aamiaisen. Haluan rentoutua ja vain olla, levätä. Lapset ovat silloin isänsä kanssa kalastuslomalla pohjoisessa.
Onhan tuo ihan järjetön hinta, vaikka minulla onkin ihan hyvin varaa siihen. Eilen ostin matkan ja nyt iski katumus.
Kommentit (244)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUULEPPA ,OLISIT PÄÄSSYT PALJON HALVEMMALLA JA SAANUT ALL IN CLUSIVEN MYÖS HALVEMMALLA.
Olisit oottenut ihan vähän aikaa vaan. Mutta , kiitos kun jätät nämä halvemmat reissut muille.
T; 950 e all in clusive lentoineen
Kannattaisi kertoa myös tuon sinun AllInclusiven tähtiluokitus? Oliko myös 5 tähteä? Olen kerran ollut 3 tähden AllInclusivessa, enkä mene toista kertaa. Joka ikinen illallinen oli samanlaista mautonta paskaa.
Miksi all inclusive? Minä ainakin haluan syödä eri ravintolassa joka ilta.
All inclusive on paras lapsiperheille. Silloin aikuiset saavat nauttia rauhassa altailla, kun lapsilla on koko ajan jotain syötävää ja juotavaa eikä tartte etsiä ruokapaikkoja nälkäisten ja väsyneiden muksujen kanssa. Yksin matkustavalle se on aika tylsä vaihtoehto, ja kalliskin.[/quote
Ai aikuiset voi oikein NAUTTIA altailla!!!!!?????
Kuolen nauruun....
No, nautintonsa kullakin! Itse en nauti yhtään, kun 500 Bamsekerholaista kiljuu kurkku suorana vierellä!!!!!
Edullinen matka, jos saat rauhallisen huoneen lapsivapaasta hotellista. Sellaisesta saa maksaa jopa tonnin päivässä tasokkaassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Kreikasta kun ei saa luksusta, vaikka maksais mitä!
No just joo😂
Vierailija kirjoitti:
Teneriffalle viikon matka puolihoidolla, hieno ja rauhallinen hotelli, hyvin tarkkaan 1000 e maksoi. All Inclusive maksaa toki vähän enemmän.
Turha verrata muihin kohteisiin, Ap on valinnut Kreikan Kreetan ja sillä sipuli.
Nämä on näitä rahvaitten matkoja!
Yh:n viikko Kreikassa!
Unelmissa 1600e loma, todellisuus 400e valmismatka äkkilähdöllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just joo😂
En tarkoita etteikö Kreikasta löytyisi ns. luksuspaikkoja, mutta mun maailmassa Kreikka vain ei ole yhtään luksuskohde!
Tuohon hintaan kuuluu varmaan joku Adonis Stondis hotelilla, sitten olisi tosi all all inclusive loma.
Vierailija kirjoitti:
Susu1 kirjoitti:
Olet koska Aurinkomatkoilla on nyt tarjouksessa edullisin Kreetan matka kesälle viikko 350€/hlö
Katsoin huvikseni Aurinkomatkojen kesä-heinäkuun tarjonnan YHDELLE hengelle (ap sanoi lähtevänsä yksin) Kreetalle ja halvin oli 633€.
Viiden tähden hotelli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KUULEPPA ,OLISIT PÄÄSSYT PALJON HALVEMMALLA JA SAANUT ALL IN CLUSIVEN MYÖS HALVEMMALLA.
Olisit oottenut ihan vähän aikaa vaan. Mutta , kiitos kun jätät nämä halvemmat reissut muille.
T; 950 e all in clusive lentoineen
Kannattaisi kertoa myös tuon sinun AllInclusiven tähtiluokitus? Oliko myös 5 tähteä? Olen kerran ollut 3 tähden AllInclusivessa, enkä mene toista kertaa. Joka ikinen illallinen oli samanlaista mautonta paskaa.
Miksi all inclusive? Minä ainakin haluan syödä eri ravintolassa joka ilta.
All inclusive on paras lapsiperheille. Silloin aikuiset saavat nauttia rauhassa altailla, kun lapsilla on koko ajan jotain syötävää ja juotavaa eikä tartte etsiä ruokapaikkoja nälkäisten ja väsyneiden muksujen kanssa. Yksin matkustavalle se on aika tylsä vaihtoehto, ja kalliskin.
Niin, onhan tuo ok jos lomalla ei ole muuta tarkoitusta kuin päästä helpolla eikä käydä missään muualla.
Siis onko tuo jotenkin ylihintainen vai mistä on kyse?
Vierailija kirjoitti:
Lähtisin mielummin tolla rahalla Italiaan kahdeksi viikoksi. Joten kyllä, oot hölmö.
Okei. Mistäpäin Italiaa saa kahdeksi viikoksi 5 tähden hotellin ja lennot samaan hintaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan toi tosi kallis viikosta Kreetalla. Tolla hinnalla olis päässyt esim. Thaimaahan tai Karibialle. Tehty mikä tehty, nauti koko rahan edestä kun kerta on jo maksettu.
No ei ois päässy, vaikka olenkin sitä mieltä, että maksoi Kreetan matkan liikaa.
Kyllä todellakin pääsee 1600 eurolla Thaimaahan tai Karibialle!
Budjettimatkailija kyllä pääsee, mutta yhtään kunnollisempi loma Thaimaassa maksaa vähintään 2000 e ja Karibialle saa uppoamaan useita tonneja per naama. Eikä kukaan mene ko. kohteisiin viikoksi, pitää siellä ainakin se 2 vk olla.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi on toinen koti etelässä niin tarvii maksaa vaan lennot.
Onhan se noinkin, tosin aina sama loma :D
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole tyhmä joka pyytää.
Mutta älä huolehdi, vielä ehtii koronata säännöt muuttua ja et pääse edes matkalle.
Ja et saa edes rahoja takaisin, korkeintaan kupongin joka oikeuttaa joskus ehkä johonkin, ehkä kahvi mukilliseen....
Noinko kovasti kadehdituttaa?
Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No just joo😂
En tarkoita etteikö Kreikasta löytyisi ns. luksuspaikkoja, mutta mun maailmassa Kreikka vain ei ole yhtään luksuskohde!
Minulle luxusta Kreikassa on : tasokas hotelli ja Kreikan kieli, historia ja kulttuuri.
AP, matkusta hyvillä mielin ja nauti, ei tuo vielä ole edes kallis. Itse olen ollut kolme kertaa Teneriffalla Bahia del Duquessa. Halvimman huoneen hinta viikolta on yli 2500€, sisältää aamiaisen. Lennot päälle.
Ihana paikka silloin, kun muuten niin hektisen elämän vastapainoksi kaipaa totaalirentoutumista. Palvelu on huippuluokkaa, aamiainen fantastinen, sängyt koristellaan päiväksi, wc-pöntöstä löytyy kukan terälehtiä kellumasta jne. Pienillä asioilla on suuri merkitys.
Vähän ohi, mutta en ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää matkustaa jonnekin kauas "olemaan"? Selittäkää joku.
Jos lähtee reissuun ja viettää viikon hotellissa, niin eikö se olisi sama löhötä kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se noinkin, tosin aina sama loma :D
Näinhän se on. Useinmiten. Meillä on talo etelässä ja kyllä matkustelu muualle on vähentynyt, koska on niin helppo ottaa äkkilähtöjä sinne aina kun pohjolassa on kylmää ja sateista tai muuten vaan sattuu huvittamaan. Ei tarvitse pakata mukaan muuta kuin lompakko ja passi ja lukemista lentokoneeseen. Toisaalta onhan sitä jo maailmaa ehtinyt kiertääkin, joten nyt voi nauttia elämän helppoudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohi, mutta en ole koskaan ymmärtänyt miksi pitää matkustaa jonnekin kauas "olemaan"? Selittäkää joku.
Jos lähtee reissuun ja viettää viikon hotellissa, niin eikö se olisi sama löhötä kotona?
Ei kotona pääse luksusfiilikseen eikä minulle ainakaan kukaan valmista upeaa monen ruokalajin aamiaista, ei ole hulppeaa uima-allasta, eikä ihana lämpö ja aurinko ole mitenkään taattua.