Mitä Royal-suklaan tilalle?
Kamalat vieroitusoireet, kun vanhaa Royalia ei enää ole. Onko kukaan löytänyt jonkun suklaan, joka olisi edes vähän samanlainen? Uusi Roayl on ihan paskaa.
Kommentit (37)
Ostin uuden Royalin mutta empä enää osta toista kertaa.
Ostan melkein jokapäivä Royalin pähkinäsuklaapatukan, nam!
Vanhan Royalin uskollinen fani, just eilen tuli ikävä. Ei oo tullut mitään vastaavaa suklaata.
Vanhaa en enää osta. Huono uudistus oli. En tiedä ketään joka olisi kehunut tätä
Jospa joutuvat palaamaan vanhaan. Ai että. Monet Royal patukoista ovat olleet ihania.
Itkettää tää keskustelu! Olen koittanut vain unohtaa vanhan rakkaan, mutta nyt palasi taas mieleen. :(
Brunbergin Mocca-tryffelipatukka. Aito ja perinteinen, ylellinenkin. Ostan Brunbergia mieluiten, suomalaista työtä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan Royalin uskollinen fani, just eilen tuli ikävä. Ei oo tullut mitään vastaavaa suklaata.
Vanhaa en enää osta. Huono uudistus oli. En tiedä ketään joka olisi kehunut tätä
Et tietenkään enää osta vanhaa, kun sitä ei enää ole myynnissä. Mitä oikein tarkoitit viestilläsi?
Royal meni pilalle jo vuosia sitten, kun siitä poistettiin se toinen kerros tummaa suklaata.
Lidlissä on niitä Sveitsiläisiä, mielestäni siellä saman tyyppistä makua.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vanhoja punaisia Royaleja vielä 30 kpl!! Hyvää on!
Mikä on viimeinen käyttöpäivä? Minä söin just viimeisen omani, 14.6.22 oli päivä, ja oli jo mennyt osittain vaaleaksi. Ei niitä kannata loputtomiin jemmata.
Vierailija kirjoitti:
Olen riippuvainen myös kahvista ja liikunnasta.
ap
Pysytään faktoissa ja otetaan kuitenkin se liikunta pois.
Oletko Ap kokeillut Ritter Sportia? Sieltä löytyy useita kelpo makuja
🇺🇦🇮🇱
En tykännyt vanhasta Royalista, mutta tykkään uudesta. On siis edes joku!
Kerran ostin tuota uutta Royalia ja siis hyi v*ttu miten halvan makuista, ihan jotain joulusuklaan makuista, yöööökkk