Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusavuttomat vanhemmat jättää sotkua jälkeensä

Vierailija
09.01.2023 |

Tulin juuri lomamatkalta ja en voi kun ihmetellä joidenkin vanhempien hössötystä koneessa. Lapsi saa sotkea ja heitellä ruokaa pitkin poikin. Muutaman taaperon vanhempi tyrkytti koko ajan ruokaa käteen. Kuulin kun lentoemotkin kauhisteli asiaa, sanoivat et siivouksessa menee pitkä tovi. Kuin sikolätti ja ruokaa liiskattuna tuolissa ja lattiassa. Mitä porsaita ihmiset kasvattaa? Onko teillä kotonakin yhtä sotkua? Ja mikä hemmetin määrä nyssäköitä mukana

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että joillakin ihmisillä on sellainen asenne, että kun on maksanut matkasta, niin silloin on oikeus sotkea siellä lentokoneessa/junassa/bussissa

Vierailija
2/5 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin pikku mussukoita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, työskentelin vähän aikaa lentokonesiivoojana eräällä Suomen lentoasemalla ja ei sitä voinut kuin ihmetellä. Joskus oli senpäiväisiä sikolättejä jälkeen jätetty. Oli ympäriinsä levitettyjä sipsipusseja(joiden päälle tallottu), purkkaa liimailtu ympäriinsä, samoin tahmeita karkkeja, papereita siellä täällä, pöytään piirretty, joskus pyyhitty räät tms. 

Vierailija
4/5 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, kun millään muulla ei ole mitään väliä paitsi omalla per*eellä. Tännekin eksyi tällainen per*eilijä alapeukuttamaan.

Vierailija
5/5 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, kun millään muulla ei ole mitään väliä paitsi omalla per*eellä. Tännekin eksyi tällainen per*eilijä alapeukuttamaan.

Tämä alapeukuttaja on itse tämmöinen sottapossu. Me ollaan lasten kanssa vauvasta asti matkustettu ja syödään kun ruoka-aika ja nukutaan kun uniaika. Ne on aina nukkunut missä vaan ja hyvin. Ei ole tarvinnut lentokoneen keittiössä hyssytellä ja keinutella sekä olla lentoemäntien tiellä. Ja vaipat vien itse roskiin enkä anna lentoemäntien käteen