Mistä nykyään voi nostaa / vaihtaa kolikoita?
Tarvittaisiin luokan kahvion pohjakassaan kolikoita, mistä niitä nykyisin saa? En viittis ottaa töistä vapaata jotain pankkikonttorijanvarausta varten, onko muita vaihtoehtoja? Pk-seutu. Kiitos avusta.
Kommentit (7)
Tuo on kyllä hankalaa, itsellä sama ongelma. Ennen oli pelipisteillä vaihtokoneita, millä sai setelit kolikoiksi, mutta niitäkään ei enää näy, kun pelikoneisiinkin taitaa käydä vain kortti.
Veikkauksen pelaamosta saa, mutta tuskin pikkukolikoita, 2 ja 1 euron kolikoita lienee, mutta ne ei varmaan pelkästään riitä, jos ette hinnoittele kaikkia tuotteita oikein eli tasaeuroiksi.
Minä olen palauttanut pulloja ja ottanut ne rahaksi. Saan lapsille niin kolikoita. Ei varmaan auta ap:ta. Voihan sitä kysyä olisiko jollain vanhemmalla kolikoita possussa ja vaihtaisit ne isompaan seteliin? Meilläkin on ollut pojalla.
Voithan sä sinne kahviojutskaan ilmottaa etukäteen, et maksu mielellään tasarahalla. Ettei sieltä tulla ostamaan pillimehua 20e setelillä. Mielellään varmaan halutaankin eroon pikkukolikoista.
Sellanen laitos kun pankki, tuli ekana mieleen.
Joo ihan pankista hain jokunen vuosi sitten kun olin vielä yrittäjänä ja tarvin kolikoita kassaan. Ihan normaali nosto, mutta semmonen summa, että saa sopivan määrän kolikkopötköjä. Enpä minä yleensä muita tarvinnut kuin euron tai kahden kolikoita. Ja jos ei ollut kassassa pienempiä niin pyöristin sopivaan summaan ja asiakaskin oli tyytyväinen kun sai vähän alennusta.
Onko kellään vinkkejä?