Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni teistä on 100% varma ettei mies koskaan pettäsi?

Vierailija
15.11.2006 |

Minua ottaa päähän kun yksi kaverini kertoi minulle että minun tulisi tehdä avioehto koska koskaanhan ei voi tietää että toinen on uskollinen, vaikka sinä itsehän tietysti olet... Me ei kyllä edes omaisteta mitään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita kun tapahtuu ja ihminen muuttuu.

Vierailija
22/23 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tällä hetkellä en keksi mitään syytä miksi pettäisi. Asiat on hyvin, olemme molemmat onnellisia. Vuosi sitten ei ollut niin ja mietinkin että etsiiköhän hän jo uutta ja kaikin puolin parempaa rouvaa (en olis voinut syyttää, olin ihan kamala).

Yksi juttu mikä vähentää rutkasti miehen pettämisen todennäköisyyttä on se ettei hän siedä nykyisin alkoholia juurikaan, eli voi ottaa kaksi kaljaa ja sen jälkeen alkaa oksentaa. Humalassahan ne tyhmimmät temput kuitenkin tulee tehtyä ja humalaan asti hän siis ei pääse...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pitkä taival takana, en usko hänen olleen täysin uskollinen.

Työskentelen miesvaltaisella alalla (suhde 80/20 miehiä/naisia) ja on tässä niiden kanssa sen verran pitkään tehty töitä, että turha sinisilmäisyys on karissut. Jopa ne miehet, joista en ikinä olisi uskonut, ovat sortuneet.

Ja olinpa joskus muinoin sitä mieltä, että ikinä en itse tule pettämään. Vaan toisin kävi. Sitä ei koskaan tiedä mitä elämä voi tuoda tulleessaan, 100% ei voi koskaan luvata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi