Penisrengas ja sen käyttö
Hei onko täällä palstalla sellaisia miehiä jotka käyttävät toisinaan renkaita?. Meinaan haluaisin ihan teidän kokemuksista kuulla? Millainen oli, ja oletteko kokeilleet useampaa samaan aikaan esimerkiksi: Niin että kivesten ympärille + peniksen ympärille ja yksi vielä kivesten/peniksen ympärille kuten vaikka verkkokauppojen kuvissa näkee? Itse olen ostanut renkaita sanotaanko useita, ja on vaikka minkä merkkisiä ja mallisia.
HUONOIN KOKEMUKSENI NÄISTÄ ON sellainen värisevä vaaleanpunainen "jänöpupu" rengas, ja parhain kokemukseni on sellainen "master seriessin" 6-kolo tyylinen erittäin paksu ja joustava rengas.
Onkait tuota tosiaan sellaisia pimeässä hohtaviakin itselle tullut ihan useampi kappale.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän renkaissa ei ole määritelty minkä kokoiselle vehkeelle se on tarkoitettu. Itselläni on keskivertoa suurempi ja arveluttaa kyllä ostaa jokin sisähalkaisijaltaa 19 mm oleva rengas.
Siksi niitä myydään eri kokoisena. Osta sopiva.
Säädettävällä tuota voi ensin testata, mutta niiden huono puoli on yleensä se että ne löystyy ja ei pysy säädettynä.
Nykyään käytössä Oxballs Cocksling, parempi kuin rengas, mutta ei tuokaan montaa vuotta kestä ehjänä (materiaali alkaa murtua).
Mitäs mieltä naiset renkaista? Oma vaimo joskus vähä järkyttyi kun sellaisen laitoin ja ihmetteli onko tarvetta? Sanoi kuitenkin että käytä vain jos haluat. Nyt esimerkiksi edellisellä kerralla en käyttänyt ja huomasin kun vaimo oikein käsin kopeloi ja tutki onko rengas paikoillaan ja vaikutti kyl olevan hyvillään kun sitä ei ollutkaan.
Eipä oo kokemusta kuin yhdestä FB:sta, jonka kanssa muutaman kerran kokeiltiin rengasta. Hällä muutenkin vahva erektio, niin rengas teki kalusta minun tuntumaani liian kovan eikä ollut sen arvoista.
Renkaat lisää vehkeessä suonikkuutta ja varmaan tekee temmistä myös paksumman. Jonkun verran ne pitkittää myös orgasmin saamista. Kivaa vaihteluna, mutta en käyttäisi säännöllisesti.
Teräsrenkaat on minulle aivan vieras kapistus. Kaalimadosta hankin neljän eri kokoisen kumisengassetin. Voi laittaa seisovaan tai aluillaan olevaan stondikseen.