Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Penisrengas ja sen käyttö

M36
08.01.2023 |

Hei onko täällä palstalla sellaisia miehiä jotka käyttävät toisinaan renkaita?. Meinaan haluaisin ihan teidän kokemuksista kuulla? Millainen oli, ja oletteko kokeilleet useampaa samaan aikaan esimerkiksi: Niin että kivesten ympärille + peniksen ympärille ja yksi vielä kivesten/peniksen ympärille kuten vaikka verkkokauppojen kuvissa näkee? Itse olen ostanut renkaita sanotaanko useita, ja on vaikka minkä merkkisiä ja mallisia.
HUONOIN KOKEMUKSENI NÄISTÄ ON sellainen värisevä vaaleanpunainen "jänöpupu" rengas, ja parhain kokemukseni on sellainen "master seriessin" 6-kolo tyylinen erittäin paksu ja joustava rengas.
Onkait tuota tosiaan sellaisia pimeässä hohtaviakin itselle tullut ihan useampi kappale.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän renkaissa ei ole määritelty minkä kokoiselle vehkeelle se on tarkoitettu. Itselläni on keskivertoa suurempi ja arveluttaa kyllä ostaa jokin sisähalkaisijaltaa 19 mm oleva rengas.

Vierailija
22/32 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän renkaissa ei ole määritelty minkä kokoiselle vehkeelle se on tarkoitettu. Itselläni on keskivertoa suurempi ja arveluttaa kyllä ostaa jokin sisähalkaisijaltaa 19 mm oleva rengas.

Ne ovat leluja, siksi niissä ei ole mittoja.

Onko muita kysymyksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millasella renkaalla ja miten asennettuna saisi estettyä siemensyöksyn? Olen käyttänyt erilaisia renkaita kun ne parantaa erektiota ja välillä myös tuntoherkkyyttä mutta sellaista ei ole joka estäisi laukeamisen. Sormilla jos painaa oikeasta kohdasta niin saa estettyä siemensyöksyn.

Vierailija
24/32 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millasella renkaalla ja miten asennettuna saisi estettyä siemensyöksyn? Olen käyttänyt erilaisia renkaita kun ne parantaa erektiota ja välillä myös tuntoherkkyyttä mutta sellaista ei ole joka estäisi laukeamisen. Sormilla jos painaa oikeasta kohdasta niin saa estettyä siemensyöksyn.

Mieti kuinka väkivaltainen toimenpide tuo on elimistöllesi.

Tiesitkö muuten että aivastuksen pidättelyyn voi kuolla / on kuoltu?

M48, guru

Vierailija
25/32 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 59 minuuttia aikaa vastata: mikä tehtävä kiveksillä on ejakulaatiossa ja orgasmissa?

Iso merkitys ainakin minulle. Sieltä se kaikki lähtee. Se ihana kihelmöinti ja paineen tunne jo esileikin aikana. Itse rakastelun aikana ihana siementiehyeiden syke, kun ne valmistautuvat antamaan kaikkensa. Sitten se kassien viimeinen, nopea ja nautinnollinen supistuminen tiiviisti lähelle kehoa. Hetkellä jolloin siitin jäykistyy syöksemään sykkeellä kaiken, sinne lämpimän ja liukkaan perälle. 

Vierailija
26/32 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä 59 minuuttia aikaa vastata: mikä tehtävä kiveksillä on ejakulaatiossa ja orgasmissa?

Iso merkitys ainakin minulle. Sieltä se kaikki lähtee. Se ihana kihelmöinti ja paineen tunne jo esileikin aikana. Itse rakastelun aikana ihana siementiehyeiden syke, kun ne valmistautuvat antamaan kaikkensa. Sitten se kassien viimeinen, nopea ja nautinnollinen supistuminen tiiviisti lähelle kehoa. Hetkellä jolloin siitin jäykistyy syöksemään sykkeellä kaiken, sinne lämpimän ja liukkaan perälle. 

Siinäpä scrotum-orientoinut kaveri. Arvostan kinkeyttänne!

M48

Vierailija
27/32 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään penisrengasta lävistettynä terskan päähän vähän samaa tapaan kuin vaikka sioilla on kärsärengas. Voisi tehdä gutaa, kun muija vetäsisi renkaasta vauhdit päälle ja toisi sidontaleikkeihin uuden sävyn.

Vierailija
28/32 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kellään penisrengasta lävistettynä terskan päähän vähän samaa tapaan kuin vaikka sioilla on kärsärengas. Voisi tehdä gutaa, kun muija vetäsisi renkaasta vauhdit päälle ja toisi sidontaleikkeihin uuden sävyn.

Googlaa prince albert -piercing

Suomessa on tuhansia PA-lävistettyjä miehiä.

Varmasti on tälläkin palstalla, jopa tämän ketjun lukijoissa ;)

Vierailija
29/32 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut ja luettuani tämän en tule kokeilemaankan.

Vaikuttaa urpojen touhuilta, kuten mittauskin.

Vierailija
30/32 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut ja luettuani tämän en tule kokeilemaankan.

Vaikuttaa urpojen touhuilta, kuten mittauskin.

Mittaus ei vaikuta peniin dimensioihin mutta penisrenkaan käyttäminen vaikuttaa positiivisesti useimmissa tapauksissa.

M48

Vierailija
31/32 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäkymppiä meni rikki nyt on tullut viimeaikoina rengasta käytettyä vaikka erektio ongelmaa ei ole. Tuntuu kyllä saavan pienen lisäavun siitä. Vaimo ei kaiketi edes pientä kumista rengasta ole huomannut. Enkä tiedä onko tuntenut eroa peniksen kovuudessakaan :) Itsestä vain tuntuu kivalle kun vaimon lempiasento on lusikassa josta sitten usein sormetan kunnon orgasmin hänelle niin usein on tuntunut että kalu menee siinä muuhun kesittyäessä vähän puolikovaksi ja luiskahtaa herkästi ulos. Renkaalla saa pidettyä kokoajan kovana ja pysyy paremmin sisällä. 

Vierailija
32/32 |
03.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seisokin kovuudesta ole niin huolissani.

Antaako renkaat todella edes hiukan kestävyyttä? Mikä niistä olis paras siihen? Vaimolla on liian hyvä pimppi, tai jotain. Turhan nopeasti tulee. Tämä ei ollut ongelma aiemmin, mutta nykyään on minulle ( vaimosta se on kuulemma söpöä tai jotain. Sanoo vaan "hyvä minun pimppi yhä toimii").

Enkä ole mikään teini.