Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Penisrengas ja sen käyttö

M36
08.01.2023 |

Hei onko täällä palstalla sellaisia miehiä jotka käyttävät toisinaan renkaita?. Meinaan haluaisin ihan teidän kokemuksista kuulla? Millainen oli, ja oletteko kokeilleet useampaa samaan aikaan esimerkiksi: Niin että kivesten ympärille + peniksen ympärille ja yksi vielä kivesten/peniksen ympärille kuten vaikka verkkokauppojen kuvissa näkee? Itse olen ostanut renkaita sanotaanko useita, ja on vaikka minkä merkkisiä ja mallisia.
HUONOIN KOKEMUKSENI NÄISTÄ ON sellainen värisevä vaaleanpunainen "jänöpupu" rengas, ja parhain kokemukseni on sellainen "master seriessin" 6-kolo tyylinen erittäin paksu ja joustava rengas.
Onkait tuota tosiaan sellaisia pimeässä hohtaviakin itselle tullut ihan useampi kappale.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhmäsessioissa kun on mahdollisuus jatkaa toisen naisen kanssa, paria vaihtaen pian laukeamisen jälkeen, on perus silikoninen peniksen varteen laitettava 1-2 kertaisena. Toimiva, koska käytän sitä ;)

M48, osaaja

Vierailija
2/32 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä laitan yhden isomman renkaan kivesten taa ja toisen kullin juureen. Useimmiten käytän teräksisiä renkaita, mutta joskus myös silikonisia Minulla oli myös leveä kivesrengas, joka venytti mahtavasti kiveksiä, mutta se sai osumaa jostain toisesta lelusta ja katkesi. Pitäis löytää silikoninen tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen penisrengasta lähinnä vain

ikämiehille erektion parantamiseksi

Vierailija
4/32 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen penisrengasta lähinnä vain

ikämiehille erektion parantamiseksi

Sehän sen tehtävä on; kuten ed. totesinkin.

M48

Vierailija
5/32 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole tehty PELKÄSTÄÄN MIHINKÄÄN EREKTION parannuskeinoon, vaan ne ovat lisänä JOPA SELLAISILLE miehille joilla pelittää muutenkin. Kyse on siitä että esimerkiksi minun OMISTAMANI master series HEX rengas , vedetään kivekset nippuun sillä joten kun OLEN LAUKEAMAISILLAAN NIIN SE RENGAS ESTÄÄ KIVESTEN YLÖSNOUSEMISEN ja täten voimistaa mies orgasmia. Renkaita on erillaisia on oikeasti varta vasten tehtyjä EREKTIO RENKAITA ja PENISRENKAITA löytyy myös penis/kives renkaita.

Ei ne ole mitään vanhojen miesten peniksen parannus renkaita todellakaan.

Tiedän monia nuoria pareja jotka käyttävät niitä seksissä LISUKKEENA , älkää olko niin pirun (estääntyneeitä) ihmisiä vaan kokeilkaa kaikkea maan ja taivaan väliltä koska vain siten JOSKUS OPITTE OIKEASTI nauttimaan. Jos te jumalauta renkaankin hommaatte vasta kuuskymppisenä niin monia vuosia jopa vuosikymmeniä jää kokematta monet sen tuomat ilot.

Vierailija
6/32 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

m36 kirjoitti:

Ei ne ole tehty PELKÄSTÄÄN MIHINKÄÄN EREKTION parannuskeinoon, vaan ne ovat lisänä JOPA SELLAISILLE miehille joilla pelittää muutenkin. Kyse on siitä että esimerkiksi minun OMISTAMANI master series HEX rengas , vedetään kivekset nippuun sillä joten kun OLEN LAUKEAMAISILLAAN NIIN SE RENGAS ESTÄÄ KIVESTEN YLÖSNOUSEMISEN ja täten voimistaa mies orgasmia. Renkaita on erillaisia on oikeasti varta vasten tehtyjä EREKTIO RENKAITA ja PENISRENKAITA löytyy myös penis/kives renkaita.

Ei ne ole mitään vanhojen miesten peniksen parannus renkaita todellakaan.

Tiedän monia nuoria pareja jotka käyttävät niitä seksissä LISUKKEENA , älkää olko niin pirun (estääntyneeitä) ihmisiä vaan kokeilkaa kaikkea maan ja taivaan väliltä koska vain siten JOSKUS OPITTE OIKEASTI nauttimaan. Jos te jumalauta renkaankin hommaatte vasta kuuskymppisenä niin monia vuosia jopa vuosikymmeniä jää kokematta monet sen tuomat ilot.

Nyt täytyy kysyä selventävä kysymys kokemusasiantuntijalta: mikä tehtävä kiveksillä on ejakulaatiossa ja orgasmissa?

- Oma käsitykseni on että ei mikään; siemenneste, (mahdollisesti siittiöineen), on rakkularauhasessa ja eturauhasessa alavatsan alueella. Kiveksistä voidaan estää siittiöiden kulkeutuminen, tällä ei ole mitään vaikutusta siemennesteen määrään tai orgasmin voimakkuuuteen.

Nyt onneksi saamme tähän vastauksen.

M48, osaaja

Vierailija
7/32 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penisrenkaasta voi olla iloa myös naiselle. Meillä on sellainen silikoninen, jossa on pieni kuula. Se osuu sopivasti klitorikseen, ja saan ratsastettua itselleni orkun.

Vierailija
8/32 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt paksuja silikonirenkaita ja myös silokonista pupunkorvia klitan hieronta väristimellä ja ja jossa toinen tiukka rengas kalulle ja toinen kivespussien ympärille.

Kaikista hyvin positiivinen kokemus, vahvistavat erektion kivikovaksi ja pitkittävät laukeamista, paksuus lisääntyy myös, jo sisääntunkeutuminen saa naisen huokailemaan.

Ajoittain käytän noita paksuja renkaita siten, että laitan ensimmäisellä kaikki nippuun, kalun yli kivespussien taakse, jolloin kivekspussit työntyvät alta eteenpäin ja takaapäin tykittäessä kivekset osuvat klitalle, olen huomannut että tuottaa naiselle nautintoa. toinen vielä normisti kalulle.

Jos tarkoitus laueta kahdesti ilman taukoa, ensin ilman rengasta vaikka suikkari, sitten rengas paikalleen ja hetkessä on uusi stondis, parhaimillaan alle minuutissa. ja laukeaminen sitten kestää, saa tyydyttää huolella.

Vierailija
9/32 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 59 minuuttia aikaa vastata: mikä tehtävä kiveksillä on ejakulaatiossa ja orgasmissa?

Vierailija
10/32 |
08.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

M44 kirjoitti:

Yleensä laitan yhden isomman renkaan kivesten taa ja toisen kullin juureen. Useimmiten käytän teräksisiä renkaita, mutta joskus myös silikonisia Minulla oli myös leveä kivesrengas, joka venytti mahtavasti kiveksiä, mutta se sai osumaa jostain toisesta lelusta ja katkesi. Pitäis löytää silikoninen tilalle.

Teräksinen kätevä kun pystyy säätämään, avoin lenkki puristetaan pihdeillä tiukalle ja pieni hitsitäppä liitokseen.

Session jälkeen lähtee dremelillä tai ihan vaan rälläkällä helposti irti. (Muista suojalasit)

Vierailija
11/32 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä 59 minuuttia aikaa vastata: mikä tehtävä kiveksillä on ejakulaatiossa ja orgasmissa?

Ainakin mun mies nauttii kovasti kivesten koskettelusta esim suuseksin aikana. Niiden koskettelu vahvistaa hänellä orgasmia.

Vierailija
12/32 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mun mies nauttii kovasti kivesten koskettelusta esim suuseksin aikana. Niiden koskettelu vahvistaa hänellä orgasmia.

Minulla kivespussien koskettelu ei tunnu juuri miktään. Sisäreidet ovat paljon herkemmät.

Vierailija
13/32 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mies tykkää kun kosken tai nuolen palleja.

Vierailija
14/32 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munkin mies tykkää kun kosken tai nuolen palleja.

Vaimoni tekee kanssa tuota, kun haluaa minun tulevan suikkaria antaessa. Toimii...

Vierailija
15/32 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakihoito oli hankkinut mustat renkaat, toisen kalun varteen ja toisen kasseille. Puristus takasi oikein kunnon pitkäkestoiset kyydit ja penis oli entistäkin paksumpi. N26

Vierailija
16/32 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löydän riittävän suuren? Viikonloppuna koetin juuri traktorin sisäkumilla, mutta en millään saanut mahtumaan päälle. 

Vierailija
17/32 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mull on ihan eri meno. Vedän jeesusteipillä kalun varresta ja sitten kassit tiukaan pakettiin. Siinä samalla tulee kunnon BDSM sessio siitä, kun muija repäisee lopuksi teipit irti.

Vierailija
18/32 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsihän siitä keskustelua lopulta. Kyllä se rengas josta ylhäällä sanoin löytyy sinful.fi kaupasta kato sieltä master series hex penisrengas haulla (KUN KERTA KIINNOSTAA MITEN KIVEKSET LIITTYY ORGASMIIN) , lue ja ylläty. Rengas tuossatapauksessa estää kivesten vetäytymisen ja täten vahvistaa orgasmin. Voin taata itse että tekee sen olen kokeillut (omistan sen hex renkaan), se tuli juurikin tuohon käyttöön tarkoituksella.

Mutta ne jotka eivät tiedä renkaista niin niitä on niin montaa erillaista eri tapoihin käyttää, ei niistä oikein voi puhua muutakuin niin että SUOSITTELLEN KOKEILEMAAN koska yllätytte. Ja naisenne kanssa.

Vierailija
19/32 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Penisrenkaassa on sama rajoitus kuin kiristyssiteessä: Käyttö max puoli tuntia. Saattaapi käydä niin, että syntyy kuolio ja silloin kiristyksissä ollut elin joudutaan amputoimaan pois. Tämä koskee tietysti vain kireällä ollutta kiristyssidettä/penisrengasta.

Vierailija
20/32 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

hexdexpex kirjoitti:

Heräsihän siitä keskustelua lopulta. Kyllä se rengas josta ylhäällä sanoin löytyy sinful.fi kaupasta kato sieltä master series hex penisrengas haulla (KUN KERTA KIINNOSTAA MITEN KIVEKSET LIITTYY ORGASMIIN) , lue ja ylläty. Rengas tuossatapauksessa estää kivesten vetäytymisen ja täten vahvistaa orgasmin. Voin taata itse että tekee sen olen kokeillut (omistan sen hex renkaan), se tuli juurikin tuohon käyttöön tarkoituksella.

Mutta ne jotka eivät tiedä renkaista niin niitä on niin montaa erillaista eri tapoihin käyttää, ei niistä oikein voi puhua muutakuin niin että SUOSITTELLEN KOKEILEMAAN koska yllätytte. Ja naisenne kanssa.

Miten renkaan mutteria muistuttava ulkomuoto vaikuttaa: mihinkään?

-> rahat pois tyhmiltä.

M48