Voiko makaronilaatikon sekaan pilkkoa tomaatteja?
Kommentit (45)
Ei voi. Tomaatin mehu aiheuttaa jauhelihassa kemiallisen reaktion joka johtaa siihen että makaronit lentävät laatikosta pellolle.
Vierailija kirjoitti:
Jätä se munamaito pois ja tilalle tomaattipyrettä sekä kermaa.vähän vaihtelua.kaikki tykkää.Mikko opetti.kulkee meillä nimellä Mikko makaronilaatikko
En ikinä laita munamaitoa. Siitä tulee ällöä väritöntä munakasmössöä. En laita edes kananmunaa, ihan turha. Välillä koskenlaskijaa, välillä mustapekkaa yms.
Minä laitaan aina tomaattia makaronilaatikkoon, muodossa tai toisessa. Maitoa en siihen laita ollenkaan.
Tottakai voi. Minä laitoin myös esikeitettyä porkkanaa ja selleriä. Tuli oikein ravitsevaa ja herkullista. Ruokalajithan ovat kehittyneet juuri kaikenlaisilla kokeiluilla, kun vain tiedetään mitä tehdään ja mikä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä se munamaito pois ja tilalle tomaattipyrettä sekä kermaa.vähän vaihtelua.kaikki tykkää.Mikko opetti.kulkee meillä nimellä Mikko makaronilaatikko
En ikinä laita munamaitoa. Siitä tulee ällöä väritöntä munakasmössöä. En laita edes kananmunaa, ihan turha. Välillä koskenlaskijaa, välillä mustapekkaa yms.
Harvoin laitan munamaitoa mihinkään, kasvisvuokiin tms. Käytän kasvisliemi-jauhetta ja kasviskermaa. Mausteita.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitaan aina tomaattia makaronilaatikkoon, muodossa tai toisessa. Maitoa en siihen laita ollenkaan.
Munamaidolla saa vain lötköä kokkareista laatikkoa. En tykkää. Vaihdoin munamaidon lihaliemeen ja maku ja koostumus on huomattavasti parempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen joskus laittanut sekaan he- ma - pa pussillisen . Tuli ihan hyvää
.ehkä jonkun tuohisuisen sian mielestä. Jolla edes alkeellinen makuaisti ei sanoisi moista sianruokaa hyväksi.
Mitä itse laitat makaronilaatikkoon?
-eri
Parempi laittaa makaronilaatikon päälle tomattiviipaleita.
Laitan yleensä piälle juuston kaa! Nams, ahms
Se on lasun paikka nyt.
Tai Supon miehet hakee sinut ihan kohta. Pistä vaan takkia päälle.
Saako makaoonilaatikkoon laittaa banaania ja mämmiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen joskus laittanut sekaan he- ma - pa pussillisen . Tuli ihan hyvää
.Mikä he ma pa? Mitä se on?
Heroiini marihuana pami
Tätä laatikkoa minäkin kaipaisin tänään.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi.
Makanmoorilaatikkoon saa laittaa ainoastaan jauhenlihaa..
Makaroonilaatikko on sitä että laitetaan makarooneja laatikkoon.
Voi laittaa vaikka julmetusti ketsuppia ja valkosipulia. Ja kermaa.
Vierailija kirjoitti:
Juustoraasetta myös.
Jotkut aina kysyy palstalla lupia erinäisille asioille: "Voiko tehdä sitä tai tätä" xD
Minä teen aina makaroonilaatikon perunasta, sipulista ja silakoista.
Laitanpa tähän vielä possunkylkeäkin päälle.
Miks ei ?
Jotkut sairaat puolustelee että juustoa pitäisi tunkea joka paikkaan
Voiko makaroonilaatikon pilkkoa roskikseen vai täytyykö laittaa biojäteastiaan?
Yliääneet tacokastikkeet makaronilaatikkoon, nam. Myös tomaatit ja juustot. Vielä jos paiataa tuon "laatikon" uunipellillä, nam!