Hiustenlähtö naisella. APUA!
Mulla on viime kuukausien aikana alkanut hiukset ohentua ohimolta ja päälaelta. Kun vedän hiukset nutturalle, ohimolla ja päälaella näkyy jo paljaita kohtia. Menin lääkärille ja hän ei löytänyt hiustenlähtöön mitään hyvää syytä vaan laittoi vaan hormonihäiriön piikkiin. Nyt yritän omatoimisesti keksiä apua tähän ongelmaan ja kaikki neuvot otetaan vastaan.
Olen ihan kauhean stressaantunut tästä ja pelkään että hiukseni lähtee pysyvästi =(
Kommentit (1250)
Kyllä tuntuu menevän joidenkin naisten ihon alle tämä :D
Tuntuu hyvältä mies tässä sitä maataan kaakkois-helsingin saariston merellisessä miljoonatalossa lungisti omassa huoneessa. Mites teillä?
Stressihormooni kortisoli lienee suurin syypää jos kyse on stressin aiheuttamasta liiallisesta ihokarvain ja varsinkin hiusten harvenemisesta. Pikaisella guuglauksella muuan (alunperin) intialaisten suosikkiravintolisistä, ashva-gandha (humman haju) on eräs tehokkaimmista kortisolin blokkereista?
Sitä kutsutaan myös Intian ginsengiksi. Kyseessä ko. kasvin juuresta valmistettu jauhe.
Tämän pitäisi olla laadukas lempääläläinen(?) tuote:
Vahva suositus Ducray sensinol shampoolla apteekista.
Kokeilin itse päänahan kutinaan, kuumotukseen ja hiustenlähtöön.
Mutta arvaapa ap mitä. Minä olen ansainnut luxuselämän. Minä todella olen ansainnut ja nautin siitä.
Muistakaa että teidän mielipiteenne ovat vain teidän mielipiteitänne
Mahtavaa sekoilua. Hoitoon hoitoon.
itse koen sen suunnattomana rikkautena.
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.
Juuri eilen tuttuni kertoi miten alkoi lähteä hiuksia kun sairastui koronaan. Sitä jatkui parisen kuukautta ja loppui siihen.
mistä te sen arvelette johtuvan?
nunnuka nunnuka voi voi voi voi
En muuten varmastikaan mene huomenna töihin!
No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.