Hiustenlähtö naisella. APUA!
Mulla on viime kuukausien aikana alkanut hiukset ohentua ohimolta ja päälaelta. Kun vedän hiukset nutturalle, ohimolla ja päälaella näkyy jo paljaita kohtia. Menin lääkärille ja hän ei löytänyt hiustenlähtöön mitään hyvää syytä vaan laittoi vaan hormonihäiriön piikkiin. Nyt yritän omatoimisesti keksiä apua tähän ongelmaan ja kaikki neuvot otetaan vastaan.
Olen ihan kauhean stressaantunut tästä ja pelkään että hiukseni lähtee pysyvästi =(
Kommentit (1250)
Annan koiralle jolla on kultaiset hampaat.
mitä tässä siis nyt on ideana?
Ei kissa osaa painaa kahvaa hiljaisesti.
hohoijaa hohoijaa hohhoijaa hohoijaaj hohoijojoojojjojjjjooooojojojojojojojojojooojjjooojoooojoooojoooo
Biotiini auttaa. Ja kalaruoat.
Priorinin sijaan suosittelen jotain muuta biotiinivalmistetta koska priorin on suhteellisen kallis mutta siinä on aika vähän biotiinia, joka kuitenkin on se tärkein ainesosa. Itse olen käyttänyt esim. Tolonen Biotin 5mg Strong, 2 kpl/vrk =10mg biotiinia/vrk joka on maksimiannostus mitä biotiinia saa ottaa/vrk. Mutta suosittelen ehdottomasti, itsellä hiusten kunto parani huomattavasti. Hiuksia lähtee vain normaali määrä ja hiukset ovat paljon vahvemmat. Ero on ollut todella huomattava. Mutta, minulla ainakin kesti useampi kk että tulokset näkyivät joten pitää jaksaa sitkeästi odottaa ensin tuloksia, se on sen arvoista.
Ei kissa osaa painaa kahvaa hiljaisesti.
Tän nykyisen hallituksen lanka palaa jo. Sano mun sanoneen pian on edessä ennenaikaset vaalit.
Kaikki eivät näytä ymmärtävän suomenkieltä.
Lähetäänkö fiilisteleen pikku kruisailulle!
mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa
Todella Reilukerho että Jeesus valitsee ketkä pelastaa....
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap