Hiustenlähtö naisella. APUA!
Mulla on viime kuukausien aikana alkanut hiukset ohentua ohimolta ja päälaelta. Kun vedän hiukset nutturalle, ohimolla ja päälaella näkyy jo paljaita kohtia. Menin lääkärille ja hän ei löytänyt hiustenlähtöön mitään hyvää syytä vaan laittoi vaan hormonihäiriön piikkiin. Nyt yritän omatoimisesti keksiä apua tähän ongelmaan ja kaikki neuvot otetaan vastaan.
Olen ihan kauhean stressaantunut tästä ja pelkään että hiukseni lähtee pysyvästi =(
Kommentit (1250)
Mulla lähtee hiukset päästä ihan vetämällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuuheat hiukset.
Pesen ne joka päivä.
Käytän vain parhaita shampoita.
Syön terveellisesti.
Käytän vain parhaita vitamiineja.
Hiukseni ovat tosi hyvässä kunnossa.
Onko se niin vaikea ymmärtää?
Olet typerys. Ei kaikilla auta nuo jos kyse hormonaalisesta ongelmasta. Geenitkin vaikuttaa asiaan. Kaikilla ei alun alkaenkaan ole tuuheita hiuksia.
Toi oli ilkeä vastaus, pyysin poistamaan!
Liputettu!
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla ne hiukset ohenee iän myötä. Naisilla on kuitenkin se hyvä puoli että ne harvoin lähtee kokonaan. Esimerkiksi ohimolle jää jotakin haituvaa kun miehillä tulee ihan pälvikalju.
Mutta miehille kalju kyllä sopii paremmin esim andrew tate (top g)
Prioriniä ei tarvitse ostaa. Samat aineet saa kaurapuurosta.
Geenit. Kaljuuntuvalla sukulaisella alkoi kasvaa hiukset, koska syö jtn aivoverenkiertolääkettä.
Itse käytin ns. terveyshampoota vuosia, tukka kuivi ja takkuuntui.
Palasin lisäaineellisiin tuotteisiin.
No, Kardashiallakin on peruukki, että se siitä luonnonkauneudesta.
Hiukset ja iho tarvitsee proteiinia. Paista pihvi.
Vierailija kirjoitti:
Jos meidän miesten kaljuuntuminen on normaalia ja verraten tavallsita; vaikka saakin toisnaan pilkkaa ja ivaa osakseen, niin naisten kaljuuntuminen on lähes tabu aihe, jonka moni haluaa keiltää kokonaan.
Ikävä tosiasia kuiternkin on, että kaljuuntumine kohtaa meistä osaa. - Ja varmaan keinoa ja tapaa joka palauttaisi tai saisi aikaa hiusten kasvun kaljuuntuneille alueille ei toistaiseksi ole olemassa.
Jotkut toki voivat saada apua erilaisista ravinteista ja liuoksista, jotka saattavat ylläpitää hiusten kasvua, mutta kaikille kuten minulle niistä ei ole ollut toistaiseksi yhdestäkään apua.
Ainoa jonka tiedän periaatteessa varmaski estää kaljuuntumien on hankkia peruukki tai erilaiet hiusten siirrot. - Periaatteessa siksi, että ei peruukki tai hiusten siirrot kaljuuntumista estä - Sekä peruukilla että hiusten siirroilla vain peitetään kaljuuntunut kohta tai alue.
Mutta ei kaljuuntumiseen kuole. Ja vaatii erinomaisen hyvän itse tunnon jos kaljuuntumisestaan huolimatta uskaltaa kulkea pystypaikan julkisesti. - Ikävää, että kaljuutuminen ja erityisesti naisetn kaljuutuminen on edelleen niin tunteita herättävä asia, vaikka kyse on asiasta, jolle ei voi itse välttämättä mitään. - On aivan eri asia kaljuuntua luonnon ja kohtalon sanelemana kuin päättää itse ajella päänsä kaljuksi.
Itse koen nyt, että kun lopulta -maksettuani sitä ennen useamman tuhat euroa erialsiin rohdoksiin ja enemmän ja vähemmän pätevillä asiantuntijoille tai sellaisilla esiintyneille- hyväksyin kaljuuntumiseni ja päätin pitää kaljuni sistiniä ja puhtaana ja kulkea siitä huolimatta pystypäin olen saanut jollain mystisellä tavalla uutta virtaa ja endergiaa. - Voin jotenkin paremmin kuin niinä vuosina, jolloin epätoivoisesti peittää kaljuuntumistani.
Plaa plaa plaa
Aloittajasta on tulossa mummeliini :DD
Vierailija kirjoitti:
Ilman sivuvaikutuksia ei oteta lisääntyvää ikää vastaan 😁 Eri tavalla se on meillä miehillä. Me kun vanhennutaan kuin viini 😂 Tom Cruisenkin vaan näyttää paremmalta mitä enemmän ikää tulee: https://img.buzzfeed.com/buzzfeed-static/static/2022-06/3/9/asset/9cc7e… tossa uudessa leffassa ei vaan ollut enää sama naisystävä tomppa kruisella vaan oli vaihtanut nuorempaan: https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article12691685.ece/ALTERNATES/n6…
Just ihmettelin uutta mission imbossible miten tomppa on vanhentunut ja turvonnut pappa.
Voisitte te miehet lopettaa ton projektoimisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaljuuntuva kaverini mainitsi että hänellä auttoi prioninin valmiste hiuksille.
Mikä?
"Hiusjuurien täsmäravinne, joka vahvistaa hiuksia ja ravitsee hiusjuuria": https://tinyurl.com/2s3cp6d3 periaatteessa niin kuin lisäravinne hiuksille. Bodarit ottaa lihaskasvua varten niiden lisäravinteita niin kaljuuntuvat ottaa tukan kasvuun.
Kiitos nämä lähtee kokeiluun - AP
Huuhaa!
Mulla auttoi hiustenlähtöön Priorin Extra 2 tabl. päivässä sekä Priorin shampoon käyttö, lisäksi käytän Rogaine liuosta( apteekista) paikallisesti aamuin sekä illoin. Olen saanut muutamassa kuukaudessa ko. tuotteista avun. Molempia tuotteita tulee käyttää säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tuuheat hiukset.
Pesen ne joka päivä.
Käytän vain parhaita shampoita.
Syön terveellisesti.
Käytän vain parhaita vitamiineja.
Hiukseni ovat tosi hyvässä kunnossa.
Onko se niin vaikea ymmärtää?
Minulla oli myös. Nyt olen kalju. Ei kannata nielaista ennen kuin tipahtaa.
Mulla oli ferritiini 3 ja hiustuppuja (siis satoja hiuksia yhdessä tupussa) alkoi lähteä päästä. Varsinkin ohimot ihan paljaina jo. Sain rautainfuusion. Tutkittiin myös onko ns.arpikudosta jäänyt päänahkaan kun hiukset lähti karvatuppeineen ja onko mahdollisesti este uusien hiusten kasvulle mutta tätä ei onneksi löytynyt ja nyt jo uutta sänkeä puskee lähteneille alueille. Onneksi on ollut talvi ja pipokelit. Sisällä käytän huivia kun muuten hiuksia on tyynyillä, sohvalla, ihossa kiinni. Voimia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Mulla lähtee hiukset päästä ihan vetämällä.
Geenit on naisillakin yleisin syy kaljuuntumiseen. Syyksi halutaan ihan ymmärrettävästi löytää rauta, kilpirauhanen, stressi tai ihan mikä tahansa korjattavissa oleva syy. Toki nuokin voivat olla syynä, mutta perimä kuitenkin todennäköisin syypää.
Vierailija kirjoitti:
Menin erikoiskampaajalle jolla on microkamera millä näkee päänahan kunnon. Karsee näky!! Tukkoinen, rasvainen ja ihan möjässä. Hän teki puhdistuksen ja anto aineet kotiin. Heitin kaikki vanhat markettikamat roskiin ja ostin kampaajalta uudet. Nyt vaan odotellaan että hiukset alkaa kasvamaan...
Ei kannata pidättää hengitystä.
Olen jo useamman vuoden käyttänyt ja ottanut aina kolmen kuukauden kuurin / vuosi. Kuurin jälkeen hiukset on heti elävämmät ja paksummat. Saan usein työkavereilta palautetta paksuista, ja kiiltävistä hiuksista.