Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hiustenlähtö naisella. APUA!

Vierailija
08.01.2023 |

Mulla on viime kuukausien aikana alkanut hiukset ohentua ohimolta ja päälaelta. Kun vedän hiukset nutturalle, ohimolla ja päälaella näkyy jo paljaita kohtia. Menin lääkärille ja hän ei löytänyt hiustenlähtöön mitään hyvää syytä vaan laittoi vaan hormonihäiriön piikkiin. Nyt yritän omatoimisesti keksiä apua tähän ongelmaan ja kaikki neuvot otetaan vastaan.

Olen ihan kauhean stressaantunut tästä ja pelkään että hiukseni lähtee pysyvästi =(

Kommentit (1250)

Vierailija
281/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ainoa järkevä neuvo jonka tulet täältä saamaan: MENE IHOTAUTILÄÄKÄRILLE!

Hän selvittää hiustenlähdön syyt ja niihin tepsivän hoidon. Maksaa toki, mutta kalliimmaksi tulee kokeilla kaiken maailman pillereitä ja litkuja summamutikassa. 

Auttaako ihotautilääkärillä käynti, jos hiustenlähtö on hormoniperäistä?

Kyllä auttaa. Siihen juuri on tehokas (resepti)lääke olemassa. Itse olen saanut siitä avun perinnölliseen miestyyppiseen hiustenlähtöön, olen siis nainen.

t. edelleisen kirjoittaja

No, minulla se tehokas reseptilääke olisi thyroxin. Hiustenlähtö johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Hyvä vaan, jos sellainenkin selviää ihotautilääkärin kautta.

Vierailija
282/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän selvittää hiustenlähdön syyt ja niihin tepsivän hoidon. Maksaa toki, mutta kalliimmaksi tulee kokeilla kaiken maailman pillereitä ja litkuja summamutikassa. 

Kyllä auttaa. Siihen juuri on tehokas (resepti)lääke olemassa. Itse olen saanut siitä avun perinnölliseen miestyyppiseen hiustenlähtöön, olen siis nainen.

No, minulla se tehokas reseptilääke olisi thyroxin. Hiustenlähtö johtuu kilpirauhasen vajaatoiminnasta. Hyvä vaan, jos sellainenkin selviää ihotautilääkärin kautta.

Verikokeillahan se selviää, ja niistä voi selvittää samalla muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse koen sen suunnattomana rikkautena.

Vierailija
284/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spironolaktonia? Sitä ihotautilääkäri mulle määräsi kymmenisen vuotta sitten. Harmillisesti sekään ei hoksannut tai tiennyt, että myös raudanpuutos aiheuttaa hiustenlähtöä. Varmaan ne sadat ja sadat eurot, jotka ehdin upottaa ensin Prioriniin ja vastaaviin, ja sittemmin Rogaineen ja spironolaktoniin, olisi kannattanut laittaa hyviin rautavalmisteisiin... No, nyt pitkäaikaista ja pahaa raudanpuutosta korjataan ja jännityksellä odotan, kasvaako hiukset takaisin.

Vierailija
285/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up.

Vierailija
286/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota minäkin ihmettelin. Niitähän olisi kaikkialla tuolla.

Vierailija
287/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä jaksanu puhelimel tihrustaa

Vierailija
288/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
289/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumanvita

Vierailija
290/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Spironolaktonia? Sitä ihotautilääkäri mulle määräsi kymmenisen vuotta sitten. Harmillisesti sekään ei hoksannut tai tiennyt, että myös raudanpuutos aiheuttaa hiustenlähtöä. Varmaan ne sadat ja sadat eurot, jotka ehdin upottaa ensin Prioriniin ja vastaaviin, ja sittemmin Rogaineen ja spironolaktoniin, olisi kannattanut laittaa hyviin rautavalmisteisiin... No, nyt pitkäaikaista ja pahaa raudanpuutosta korjataan ja jännityksellä odotan, kasvaako hiukset takaisin.

Tätä minäkin ajoin takaa, kun kysyin, että selviääkö iholääkärin kautta kaikki hiustenlähtöä aiheuttavat tekijät. Kilpirauhasen toimintahäiriöt ja raudanpuutos näkyvät verikokeista, eikä siihen tarvita ihotautilääkäriä.

Vierailija
291/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä minäkin ajoin takaa, kun kysyin, että selviääkö iholääkärin kautta kaikki hiustenlähtöä aiheuttavat tekijät. Kilpirauhasen toimintahäiriöt ja raudanpuutos näkyvät verikokeista, eikä siihen tarvita ihotautilääkäriä.

Lääkäriä kuitenkin, mikseipä sitten saman tien ihotauti-.

Vierailija
292/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta - jokainen tavallaan.

Vierailija
293/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät näytä ymmärtävän suomenkieltä.

Vierailija
294/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta Priorinista kysyn. Olen harkinnut sen ostamista, kun minulla lähtee myös ihan valtavasti hiuksia. Mikä siinä on se tärkein ainesosa? Saisiko saman lopputuloksen jollain halvemmalla valmisteella? Biotiinia olen syönyt yli vuoden, mutta en ole huomannut mitään muutoksia.

Minulla hiustenlähtö saattaisi ehkä johtua päänahan ongelmista. Hiukset rasvoittuu todella nopeasti, mutta mikään shampoo ei ole auttanut. On rasvoittunut kyllä ihan teini-iästä lähtien.

Vierailija
295/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Inhoan itseäni.

Vierailija
296/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä. Onneksi satuin avaamaan suuni.

Vierailija
297/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät päästä lukemaan itseään kuin avointa kirjaa ja tällöin elämän vaikeudet jäävät muilta piiloon.

Vierailija
298/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti oikein koko ketju ei voi muuta sanoa :)

Vierailija
299/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli syrran kaa jotai biiffii ku frendi oli nyysiny sen rintsikat.

Vierailija
300/1250 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä h elvetin takia jotkut pennut ovat pilanneet tämän ketjun? Onko naisten kaljuuntuminen joku vitsi finninaamoille? 

Niinpä, en tiedä mitä kiksejä saavat tästä aiheesta. Ovat pilanneet pari shampooketjuakin. Kirjoitin tämän kommentin jo aikaisemmin, mutta se poistettiin. Spämmäilijä sen sijaan saa jatkaa. Kohta nähdään kauanko tämä kommentti säilyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän