Hiustenlähtö naisella. APUA!
Mulla on viime kuukausien aikana alkanut hiukset ohentua ohimolta ja päälaelta. Kun vedän hiukset nutturalle, ohimolla ja päälaella näkyy jo paljaita kohtia. Menin lääkärille ja hän ei löytänyt hiustenlähtöön mitään hyvää syytä vaan laittoi vaan hormonihäiriön piikkiin. Nyt yritän omatoimisesti keksiä apua tähän ongelmaan ja kaikki neuvot otetaan vastaan.
Olen ihan kauhean stressaantunut tästä ja pelkään että hiukseni lähtee pysyvästi =(
Kommentit (1250)
Todella Reilukerho että Jeesus valitsee ketkä pelastaa....
Mutta haluaisin kuitenkin pahoittaa mieleni jostakin ap
Vierailija kirjoitti:
Yksi kaljuuntuva kaverini mainitsi että hänellä auttoi prioninin valmiste hiuksille.
Käytän Priorin Extra - valmistetta, saa apteekista.
On se auttanut sekä mulla että kaverillani. Ollaan molemmat jossain vaiheessa oltu tosi huolissamme hiusten lähdöstä.
On kallista, mutta voi jättää esim. suklaan ostamisen vähemmälle. :)
Mitä sä ap siis teit siellä Hesessä?
Im sorry I dont understand Scandihoovian. Maybe its better if you speak Finnish.
Muistakaa että teidän mielipiteenne ovat vain teidän mielipiteitänne
Tuli syrran kaa jotai biiffii ku frendi oli nyysiny sen rintsikat.
Minkä h elvetin takia jotkut pennut ovat pilanneet tämän ketjun? Onko naisten kaljuuntuminen joku vitsi finninaamoille?
Tässä ainoa järkevä neuvo jonka tulet täältä saamaan: MENE IHOTAUTILÄÄKÄRILLE!
Hän selvittää hiustenlähdön syyt ja niihin tepsivän hoidon. Maksaa toki, mutta kalliimmaksi tulee kokeilla kaiken maailman pillereitä ja litkuja summamutikassa.
Vierailija kirjoitti:
Hän selvittää hiustenlähdön syyt ja niihin tepsivän hoidon. Maksaa toki, mutta kalliimmaksi tulee kokeilla kaiken maailman pillereitä ja litkuja summamutikassa.
Auttaako ihotautilääkärillä käynti, jos hiustenlähtö on hormoniperäistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaako ihotautilääkärillä käynti, jos hiustenlähtö on hormoniperäistä?
Kyllä auttaa. Siihen juuri on tehokas (resepti)lääke olemassa. Itse olen saanut siitä avun perinnölliseen miestyyppiseen hiustenlähtöön, olen siis nainen.
t. edelleisen kirjoittaja
Johtuu... ihan vaan... siitä kun kirjottelee...pisteitä tekstin sekaaan....niin ... naiset kaikkoo...
Mulla kävi hyvä tsägä.